AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #1 Skrevet 10. juli 2021 Må man ha tykt hår for å ha denne frisyren? Anonymkode: 3fb87...b09
Ullvott Skrevet 10. juli 2021 #2 Skrevet 10. juli 2021 Når man har tynt hår kan det fungere veldig bra at det er litt oppklippet. Men det er masse føning med rundbørste som "gjør" sveisen her, akkurat som den andre filmen du la ut i en annen tråd.
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #3 Skrevet 10. juli 2021 Ullvott skrev (7 minutter siden): Når man har tynt hår kan det fungere veldig bra at det er litt oppklippet. Men det er masse føning med rundbørste som "gjør" sveisen her, akkurat som den andre filmen du la ut i en annen tråd. kan man bruke liten føner (travel size)? Eller må det være noe spesielt med den? Hvordan størrelse skal det være på rundbørsten på den lengden hår i denne og den andre videoen? Nå er er hårlengden min til brystet. Skal jeg klippe det hjemme først eller kan de gjøre alt på salong? Anonymkode: 3fb87...b09
Ullvott Skrevet 10. juli 2021 #4 Skrevet 10. juli 2021 Ikke prøv å klippe selv først. Du risikerer å ødelegge grunnlaget ved at du klipper for mye på feil sted. Det koster ikke mer å klippe alt på en gang hos frisøren. Når det gjelder føner er det best å bruke en hvor styrken kan varieres. Størrelsen på rundbørsta er litt smak og behag, men i den andre videoen ser du jo at han bruker en stor rundbørste. 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #5 Skrevet 10. juli 2021 Ullvott skrev (13 minutter siden): Ikke prøv å klippe selv først. Du risikerer å ødelegge grunnlaget ved at du klipper for mye på feil sted. Det koster ikke mer å klippe alt på en gang hos frisøren. Når det gjelder føner er det best å bruke en hvor styrken kan varieres. Størrelsen på rundbørsta er litt smak og behag, men i den andre videoen ser du jo at han bruker en stor rundbørste. På blivakker, er det flere rundbørster. Noen er kort, mellomlangt. langt og lenger hår jeg vet ikke forskjell. Anonymkode: 3fb87...b09
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå