Gå til innhold

Pass ved reise til Sverige?

Fremhevede innlegg

Skrevet
Elhaym skrev (2 timer siden):

Hvor skal du da? Har skjønt Svinesund har kø, men kan ikke helt forstå at dere må teste der når det er grønt? 

Vi reiser stort sett over magnormoen som er rødt, men det var veldig kort ventetid for vår del i alle fall. Det som tok tid var å få dekning faktisk. Halvtime kanskje med å vente på testsvar

Vi skal til Svinesund.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Var der på søndag. Grunnen til at jeg spurte er fordi når jeg googlet det så stod det at man må legitimere seg med pass eller ID kort. Vi måtte legitimere oss på grensa til Norge og hadde med pass, men vi fikk ikke beskjed om å teste oss så vi fikk bare kjøre videre uten å ta noe test faktisk. Noen som vet hvorfor?

Endret av petrine91
Skrevet
petrine91 skrev (På 13.7.2021 den 20.30):

Var der på søndag. Grunnen til at jeg spurte er fordi når jeg googlet det så stod det at man må legitimere seg med pass eller ID kort. Vi måtte legitimere oss på grensa til Norge og hadde med pass, men vi fikk ikke beskjed om å teste oss så vi fikk bare kjøre videre uten å ta noe test faktisk. Noen som vet hvorfor?

Screenshot_20210714-231856.png

Skrevet
petrine91 skrev (På 13.7.2021 den 20.30):

Det står også at biler med utlandske skilter på bilen ble stoppet,mens norskregistrerte biler fikk kjøre uten kontroll. 

• Opprett ny...