Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

...

Endret av Baca
.
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hadde rusla rolig videre. 

Anonymkode: 64697...b82

• Liker 10
Skrevet
Baca skrev (1 time siden):

Hva bør man gjøre i en slik situasjon?

Man bør komme seg bort litt faderlig fort. Rett og slett.

Det handler ikke om taktikk, det handler om pur fornuft. Han er ikke klar for forhold og kommer neppe til å bli mer klar om han har deg rundt seg. Og du kommer til å bli stadig mer frustrert og dårlig versjon av deg selv.

Forstår at du er hekta på han akkurat nå som du har tatt løpefart i den retningen, men på sikt er det best å følge fjellvettregelen; snu i tide.

• Liker 15
Skrevet (endret)
~ m a u d e ~ skrev (På 10.7.2021 den 14.35):

Man bør komme seg bort litt faderlig fort. Rett og slett.

Det handler ikke om taktikk, det handler om pur fornuft. Han er ikke klar for forhold og kommer neppe til å bli mer klar om han har deg rundt seg. Og du kommer til å bli stadig mer frustrert og dårlig versjon av deg selv.

Forstår at du er hekta på han akkurat nå som du har tatt løpefart i den retningen, men på sikt er det best å følge fjellvettregelen; snu i tide.

Tusen takk for svar! Det er vel det jeg kjenner jeg bør, men det er så himla vanskelig...:( 

Endret av Baca
.
  • Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hadde rusla rolig videre. 

Ja, prøver, men vanskelig...:(

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Husker jeg surra på med en fyr i 2 mnd ca, sa ifra tidlig ar jeg ikke er ferdig med eksen, det tok også 5 uker før jeg og han nye lå sammen. Så klarte jeg heller ikke å føle noe mer for han nye etter 2 mnd. Jeg gikk faktisk tilbake til eksen. Var sammen 1 års tid til før jeg følte meg ferdig med han. 

Så om din fyr ikke er mer interessert i deg enn i eksen etter 5 mnd, så er det rimelig spesielt. Fra 2 mnd inn i noe bør man være på en rosa sky av forelskelse. 

Anonymkode: 6ced9...2f1

• Liker 2
Skrevet
Baca skrev (3 minutter siden):

Tusen takk for svar! Det er vel det jeg kjenner jeg bør, men det er så himla vanskelig...:( The heart wants what it wants... Blir jo barnslig a slette han fra snap osv... og jeg er for hoflig til a ikke svare opp.. far vel vare litt kort i svarene da kanskje... ikke lett dette. 

Du bør jo slå opp på en skikkelig måte. Ikke bare slette eller være kort i svarene. Si i fra at du ønsker å gå videre siden han ikke har kommet over exen.

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Forklar hvorfor du gjør det slutt med han også går du bare videre. 

Anonymkode: 6ced9...2f1

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Baca skrev (6 minutter siden):

Tusen takk for svar! Det er vel det jeg kjenner jeg bør, men det er så himla vanskelig...:( The heart wants what it wants... Blir jo barnslig a slette han fra snap osv... og jeg er for hoflig til a ikke svare opp.. far vel vare litt kort i svarene da kanskje... ikke lett dette. 

Eller så kan du svare han skikkelig, så han vet hvor landet ligger. "Jeg liker deg veldig godt, men jeg vil ikke gå noe videre nå siden du enda bearbeider ditt forrige brudd. Det blir feil for meg. Du får si ifra om du en dag er helt fri, men jeg kan ikke vente på deg".

Anonymkode: b2b5d...215

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

GÅ videre, han er ikke åpen for noe nytt. Spar deg selv mye tårer og sorg og gå videre. 

Anonymkode: 1cc50...6e5

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Baca skrev (10 minutter siden):

Ja, prøver, men vanskelig...:(

Klart, det er kjempevanskelig. Men du kan klare det 😎

AnonymBruker
Skrevet

Man gjør som i sex/life. Man prøver å imøtekomme partnerens behov og ser mellom fingrene om det forekommer utroskap

Hvem er du til å nekte partneren din heftig sex med eksen sin?

Anonymkode: 4f50b...1d4

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Man gjør som i sex/life. Man prøver å imøtekomme partnerens behov og ser mellom fingrene om det forekommer utroskap

Hvem er du til å nekte partneren din heftig sex med eksen sin?

Anonymkode: 4f50b...1d4

Man gjør som man vil. Men han her har neppe noe å tilby ts om han tenker mer på eksen enn sin nåværende. Hun må jo tenke på om hun vil delta i trekantdramaet.

AnonymBruker
Skrevet

:klo: Jeg forstår ikke helt hva du er på jakt etter, ts? 

Dere har begge formert dere. Dere har opplevd «moroa» med å dele hverdag med noen. Og erfart at det trolig er mer givende å dele bare moroa med noen. Å være «hodestups» er en festlig hobby når man er tenåring. Som voksen er det bare mas, og vesentlig bedre å velge bort. Et kull nr to er både unødvendig og logistisk utfordrende. Det dere begge jakter på er dermed sex og selskap, fortrinnsvis med særbo i alle fall til ungene er utflyttet.

Det han tilbyr høres dermed ut som det helt perfekte. Null drama - bare moro. 

Du kan helt uproblematisk velge å ikke være «hodestups». Forelskelse er noe vi dyrker, ikke noe som kastes over oss.

Anonymkode: feaa9...e6c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

:klo: Jeg forstår ikke helt hva du er på jakt etter, ts? 

Dere har begge formert dere. Dere har opplevd «moroa» med å dele hverdag med noen. Og erfart at det trolig er mer givende å dele bare moroa med noen. Å være «hodestups» er en festlig hobby når man er tenåring. Som voksen er det bare mas, og vesentlig bedre å velge bort. Et kull nr to er både unødvendig og logistisk utfordrende. Det dere begge jakter på er dermed sex og selskap, fortrinnsvis med særbo i alle fall til ungene er utflyttet.

Det han tilbyr høres dermed ut som det helt perfekte. Null drama - bare moro. 

Du kan helt uproblematisk velge å ikke være «hodestups». Forelskelse er noe vi dyrker, ikke noe som kastes over oss.

Anonymkode: feaa9...e6c

Perfekt at kjæresten higer etter eksen sin? Null drama når han sørger over bruddet sitt? 

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Perfekt at kjæresten higer etter eksen sin? Null drama når han sørger over bruddet sitt? 

Det er noe man bare skygger unna uansett. De andre som påstår noe annet er bare mennesker som er notorisk utro og gråter for sin syke mor. Ingen vil ha noe forhold til slike personer, det er bare "begjæret" som spiller de et puss.

• Liker 1
Gjest Anonymus Notarius
Skrevet

Da går man videre, rett og slett. Det føles vanskelig nå, men sparer deg for mye sorg i framtida.

AnonymBruker
Skrevet

Hadde trukket meg unna og latt ham være i fred. For barna hadde det beste vært om han og mor fant sammen igjen. Jeg ville aldri vært den som sto i veien for det 

Anonymkode: 0a26d...e2b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Baca skrev (1 time siden):

Ikke gå inn på «åh jeg føler noe, da bare mååå jeg gjøre som følelsene sier»-sporet nå da. Det leder feil vei.

Gjør som Hulderen sier her:

Hulderen skrev (1 time siden):

Du bør jo slå opp på en skikkelig måte. Ikke bare slette eller være kort i svarene. Si i fra at du ønsker å gå videre siden han ikke har kommet over exen.

Anonymkode: 6f8e2...c63

• Liker 4
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 10.7.2021 den 17.11):

Ikke gå inn på «åh jeg føler noe, da bare mååå jeg gjøre som følelsene sier»-sporet nå da. Det leder feil vei.

Gjør som Hulderen sier her:

Anonymkode: 6f8e2...c63

Endret av Baca
.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...