AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #1 Skrevet 10. juli 2021 Altså ikke en samboer eller en i kollektivet. Men en som bodde i blokken f eks? Anonymkode: 93d76...65c
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #2 Skrevet 10. juli 2021 Dating og dating… hadde ihvertfall endel sex med en i nabolaget en gang i tiden. Anonymkode: c735e...730
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #3 Skrevet 10. juli 2021 Kun seksuellt etpar ganger pr mnd. Der jeg bodde før hadde jeg sex 2-4 ganger pr mnd med ei som leide under meg. Men ville aldri inngått noe forhold pga man bor så nære hverandre. Dritt når det blir slutt, forhold tar alltid slutt. Anonymkode: 053df...dc3
stan Skrevet 10. juli 2021 #4 Skrevet 10. juli 2021 I borettslaget jeg bodde for tjue år siden var dette trenden. Folk var utroe med andre i borettslaget. Så ble det en del skilsmisser og omrokkering av partnere. Litt forvirrende for oss nyinnflyttede, med med mine, dine og våre barn. Men parene virket helt bekvemme med det hele.
CorvusCorax Skrevet 10. juli 2021 #5 Skrevet 10. juli 2021 Nei. Men det hadde vært en fordel om jeg traff en hyggelig nabo - fordi jeg foretrekker å være særboer. Da har man fortsatt sitt eget sted, men bruker kun minutter på å treffes om man ønsker det. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå