AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #1 Skrevet 10. juli 2021 Dere som har vært i seksuelle forhold tidligere og har samboer i dag, var dere mer tiltrukket av de seksuelle partnerne enn nåværende samboer? Samboeren min synes det er vanskelig fordi han mener at jeg burde vært mer tiltrukket av ham enn de, men jeg er jo ferdig med sånne forhold og har lagt den tiden bak meg. Så vet ikke helt hva jeg kan gjøre for at han skal slappe mer av på det? Han går rundt og er usikker og tror han ikke er bra nok for meg seksuelt, snakker om at han har liten kuk osv, noe jeg ikke synes i det hele tatt og sammenligner seg med andre menn han tror jeg har likt. Det plager meg mye at han tenker sånn fordi jeg føler at jeg har valgt riktig mann jeg vil dele fremtiden min med og vil ikke ha noen andre enn ham. Tenker heller ikke på de seksuelle forholdene jeg har hatt, men det er ødeleggende at han tror jeg ikke er ferdig med de. Jeg her selvsagt tiltrukket av ham, ellers hadde jeg ikke vært sammen med ham, men føler ikke så stort behov for å ha mye sex, vi er intime på andre måter også. For meg holder det å ha sex 2-3 ganger i uken toppen. da jeg var i seksuelle forhold hadde jeg i gjennom snitt sex rundt 1 gang i måneden og det er mange år siden. Anonymkode: a8d17...672
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #2 Skrevet 10. juli 2021 Det som manglet med seksuelle partnere utenom forhold, var følelsene. Sex med følelser kan aldri måle seg med fuckfriends og den slags Anonymkode: b0754...557 7
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #3 Skrevet 10. juli 2021 Jeg vil si at det i det store og hele har vært ganske likt. Sex er sex. Jeg må innrømme at jeg er så heldig at samboeren min nå har vært den klart diggeste å ligge med. Følelsene er en annen sak. Det er en ekstra dimensjon til det seksuelle. Det føles mer spesielt og riktig å ligge med noen du elsker. Da har du ingen sperrer, alt er bare fint. Det samme kan ikke sies om man ligger med noen uten følelser. Da er det mange sperrer. Kyssing for eksempel føles feil med en FF. Anonymkode: 141bf...ec2 4
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #4 Skrevet 10. juli 2021 Her er det jo han som må jobbe med sin egen usikkerhet! Anonymkode: 319ac...265
Gjest Alterego666 Skrevet 10. juli 2021 #5 Skrevet 10. juli 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Samboeren min synes det er vanskelig fordi han mener at jeg burde vært mer tiltrukket av ham enn de, men jeg er jo ferdig med sånne forhold og har lagt den tiden bak meg. Så vet ikke helt hva jeg kan gjøre for at han skal slappe mer av på det? Bare si at han skal slappe av. Dette er hans -ikke ditt- problem.
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #6 Skrevet 10. juli 2021 Jeg har en annen tidligere sexpartner enn min mann som var bedre i senga. Mannen min er fantastisk han, men eksen var helt utrolig. Ingenting galt i det 😊 Anonymkode: 46f72...0b1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #7 Skrevet 10. juli 2021 Hvordan klarte du å vikle deg inn i en slik situation, og hvordan vet din samboer at du ikke er mer tiltrukket av han, men heller mer tiltrukket av dine tidligere "sex venner" ? Å si du ikke har stor behov for sex, når du for det første har sex to til tre ganger i uken med din samboer og sier du har tidligere hatt forhold som kun var basert på sex, gir ingen mening. Du har i tillegg laget deg to versjoner av deg selv, deg før han som var sexfokuser og deg etter som er sammen med han. Kanskje jeg tenker for mye, men jeg ville ikke likt å vite at min samboer hadde et vilt sexliv, men nå var han sammen med meg og hadde roet seg ned. Jeg forstår inderlig ikke hvorfor par skal dele alt! Min nåværende kjæreste er alltid den beste fram til da, vil jeg forandre på noe, så sier hva jeg vil forandrer. Jeg nevner ikke tidligere ekser som var bedre en han i senga eller snekring. Anonymkode: 2ff39...262 2
Mæn40 Skrevet 10. juli 2021 #8 Skrevet 10. juli 2021 For meg var det nok mere spenning og nytelse i forhold som mest baserte seg på sex. Nå så er det så mye logistikk og det er forsvinnende lite sexy. 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #9 Skrevet 10. juli 2021 Nei. Men dette forholdet er veldig annerledes enn både seriøse forhold og affærer/ons før. Det er veldig vanskelig å forklare. Generelt er sex best etter ca 4 år med en person. Anonymkode: f9c10...31e 1
Realverdien Skrevet 10. juli 2021 #10 Skrevet 10. juli 2021 Hvetebrødsdagene før i tiden var jo ment å gi et ungt par disse deilige knullemånedene med hverandre, før de måtte møte grå hverdag sammen. I dag tar damene (og gutta) hvetebrødsdagene i 12 år, mens de knuller i øst og vest. Innen ei dame er 32 og møter samboern sin, har hun brukt opp mye av evnen til å være intim, og uansett hatt det veldig mye gøy med andre menn. Så skal liksom han klare å bygge den "store kjærligheten" uten å ha hjelp av alle hormonene som bra sex medfører seg. Er du nr 8 i rekken av kjærester er det 0.7% sjanse* for at det er du som er den beste hun har hatt. Jepp. Sannsynligvis mindre sjanse, siden de fleste damer er med en og annen kvinneforfører i sin tid. Man kan prøve å kompensere ved å "jobbe hardere" osv. Men siden de yngste mennene er de hardeste, kåteste, og mest hardtjobbende, er vel sjansen enda lavere for at en mann i 30 årene skal trekke det lengste strået. Har dama knullet 10 stykk er det i realiteten ingen sjanse for at du er den beste hun har hatt. Du må da prøve å snekre sammen hverdagskjærlighet i skyggen av orgasmene og sexlivet som damer i vesten læres opp til å glorifisere som hun hadde med Henning og Lasse. For noen går dette helt fint, for andre blir det noe å gruble på. Jeg har vært med hundrevis av damer, men har fått kanskje beskjed fra et lite fåtall at jeg var den beste. Man skal bare glemme å prøve å overgå damer som har gått på rundgang sine beste fuckboys. Det er heldigvis ikke så viktig for de fleste damer likevel. Unner likevel ingen å prøve å bygge samboerskap med damer som har brukt opp forelskelsene sine i 20 årene, og som har referanse fra hingstene på Toppidrettskolen der hun gikk, når du kommer der sliten av 07-16 jobben din, unger, barnehage, regninger og den dalende sexinessen på en 2-barns mor på vei mot 40. Huff da. *Mattematikken: Er du den eneste, er det 100%. Så kommer en mann som har 50% sjanse for å være bedre enn deg. Det er da 50% for at du er bedre enn ham. Så 25%. 12.5%, 6,25%, 3,125% 1,56% 0,78%. Lærte denne av ei artig dame. Drøfter gjerne evt huller i den. 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #11 Skrevet 10. juli 2021 Realverdien skrev (1 time siden): ..Har dama knullet 10 stykk er det i realiteten ingen sjanse for at du er den beste hun har hatt. *Mattematikken: Er du den eneste, er det 100%. Så kommer en mann som har 50% sjanse for å være bedre enn deg. Det er da 50% for at du er bedre enn ham. Så 25%. 12.5%, 6,25%, 3,125% 1,56% 0,78%. Så fint at kjærlighet ikke er matte, da. Hadde noen av eksene vært så fantastiske, så hadde man jo vært med dem. Anonymkode: f9c10...31e 4
Realverdien Skrevet 10. juli 2021 #12 Skrevet 10. juli 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Så fint at kjærlighet ikke er matte, da. Hadde noen av eksene vært så fantastiske, så hadde man jo vært med dem. Anonymkode: f9c10...31e Så klart ikke. En fantastisk ex kan jo velge og vrake blant kvinner. De fleste velger seg en sambo fordi de vil ha noen å dele regninger med, og de kjenner markedsverdien synke.
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #13 Skrevet 10. juli 2021 Realverdien skrev (2 timer siden): Hvetebrødsdagene før i tiden var jo ment å gi et ungt par disse deilige knullemånedene med hverandre, før de måtte møte grå hverdag sammen. I dag tar damene (og gutta) hvetebrødsdagene i 12 år, mens de knuller i øst og vest. Innen ei dame er 32 og møter samboern sin, har hun brukt opp mye av evnen til å være intim, og uansett hatt det veldig mye gøy med andre menn. Så skal liksom han klare å bygge den "store kjærligheten" uten å ha hjelp av alle hormonene som bra sex medfører seg. Er du nr 8 i rekken av kjærester er det 0.7% sjanse* for at det er du som er den beste hun har hatt. Jepp. Sannsynligvis mindre sjanse, siden de fleste damer er med en og annen kvinneforfører i sin tid. Man kan prøve å kompensere ved å "jobbe hardere" osv. Men siden de yngste mennene er de hardeste, kåteste, og mest hardtjobbende, er vel sjansen enda lavere for at en mann i 30 årene skal trekke det lengste strået. Har dama knullet 10 stykk er det i realiteten ingen sjanse for at du er den beste hun har hatt. Du må da prøve å snekre sammen hverdagskjærlighet i skyggen av orgasmene og sexlivet som damer i vesten læres opp til å glorifisere som hun hadde med Henning og Lasse. For noen går dette helt fint, for andre blir det noe å gruble på. Jeg har vært med hundrevis av damer, men har fått kanskje beskjed fra et lite fåtall at jeg var den beste. Man skal bare glemme å prøve å overgå damer som har gått på rundgang sine beste fuckboys. Det er heldigvis ikke så viktig for de fleste damer likevel. Unner likevel ingen å prøve å bygge samboerskap med damer som har brukt opp forelskelsene sine i 20 årene, og som har referanse fra hingstene på Toppidrettskolen der hun gikk, når du kommer der sliten av 07-16 jobben din, unger, barnehage, regninger og den dalende sexinessen på en 2-barns mor på vei mot 40. Huff da. *Mattematikken: Er du den eneste, er det 100%. Så kommer en mann som har 50% sjanse for å være bedre enn deg. Det er da 50% for at du er bedre enn ham. Så 25%. 12.5%, 6,25%, 3,125% 1,56% 0,78%. Lærte denne av ei artig dame. Drøfter gjerne evt huller i den. Hvis du tok det i rekkefølge er det flere hull i matten🤭 3 stk =33% sjanse, 4stk =25% osv i mitt hode. Men skjønte tegninga 😄 Anonymkode: 025d5...57d
Realverdien Skrevet 11. juli 2021 #14 Skrevet 11. juli 2021 (endret) AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvis du tok det i rekkefølge er det flere hull i matten🤭 3 stk =33% sjanse, 4stk =25% osv i mitt hode. Men skjønte tegninga 😄 Anonymkode: 025d5...57d Nja. Du tenker feil, slik jeg ser det. Men skjønner hvordan du tenker. Men du må tenke Monty Hall problem - Wikipedia du får se en luke (din), men alle de 7 andre har uendelig større sjanse for å inneholde en bedre dong. Du knuller dama først. Da har er du eneste pikk, og har 100% sjanse for å være beste. Neste elsker er helt ukjent kvalitet, og du har nå 50% sjanse for å være den beste. Så kommer nr 3, og du har bare 50% sjanse for å også slå ham. Og så videre. Du har riktig god sjanse for å være den tredje beste hun har hatt osv, men cirka null sjanse for å være den beste, om du er middels. Om du derimot kan vite at du er i 80 percentilen av gode elskere, har du gode sjanser for å være best av 7 tilfeldige menn osv. Men som sagt, har ikke matte som fag, har bare lest eksemplene, så er åpen for at jeg tar feil. Man må likevel slå ut 7 andre i rekke og orden. De andre mennene må jo bare være bedre enn deg i ETT tilfelle. Og da må du slå over 50 på en 100 sidet terning 7 ganger på rad. Sjansen for det er 0.78% slik jeg regner det. Endret 11. juli 2021 av Realverdien
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #15 Skrevet 11. juli 2021 Realverdien skrev (19 minutter siden): Nja. Du tenker feil, slik jeg ser det. Men skjønner hvordan du tenker. Men du må tenke Monty Hall problem - Wikipedia du får se en luke (din), men alle de 7 andre har uendelig større sjanse for å inneholde en bedre dong. Du knuller dama først. Da har er du eneste pikk, og har 100% sjanse for å være beste. Neste elsker er helt ukjent kvalitet, og du har nå 50% sjanse for å være den beste. Så kommer nr 3, og du har bare 50% sjanse for å også slå ham. Og så videre. Du har riktig god sjanse for å være den tredje beste hun har hatt osv, men cirka null sjanse for å være den beste, om du er middels. Om du derimot kan vite at du er i 80 percentilen av gode elskere, har du gode sjanser for å være best av 7 tilfeldige menn osv. Men som sagt, har ikke matte som fag, har bare lest eksemplene, så er åpen for at jeg tar feil. Man må likevel slå ut 7 andre i rekke og orden. De andre mennene må jo bare være bedre enn deg i ETT tilfelle. Og da må du slå over 50 på en 100 sidet terning 7 ganger på rad. Sjansen for det er 0.78% slik jeg regner det. Vi kvinner begynner ofte med dårlige opplevelser med uerfarne menn. Nr en er den beste man har hatt, fordi han er den eneste, men sannsynligvis veldig var det dårlig sex. Mine venninner begynte med å ha sex da de var mellom 15- 18 år. Noen svært aktive noen år, men det er ganske stor enighet om at det var først oppi 20 årene sex begynte å bli bra. Ikke nødvendigvis på grunn av bare elendige menn før det, men sex er en dans for to, og det var vel først i den alderen vi selv modnet til å "danse" bra selv. Så derfor er det store huller i måten du regner på. Jeg er gift med den beste jeg har hatt sex med. Det har mye med egen utvikling å gjøre. Fint mulig at menn jeg var med tidligere hadde samme potensiale, men at mitt fulle potensiale var ikke klart for det da. Anonymkode: d1d0a...724 3
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #16 Skrevet 11. juli 2021 Den beste sexen er med min nåverende samboer, men vi er godt voksne. Jeg er dame, hsn mann. Anonymkode: b4643...a86 1
CorvusCorax Skrevet 11. juli 2021 #17 Skrevet 11. juli 2021 Skjønner at han er usikker om du har bestemt deg for at du ikke trenger så mye sex. Dette er noe dere bør snakke om. Kanskje ikke et sånt forhold med lite sex er riktig for ham. 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #18 Skrevet 11. juli 2021 Er 2-3 ganger i uken lite sex? 😅 Anonymkode: 96db4...dfc 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #19 Skrevet 11. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er 2-3 ganger i uken lite sex? 😅 Anonymkode: 96db4...dfc Tja, dette handler vel ikke bare isolert om tall? 2-3 ganger, i en travel hverdag, er sikkert ok, men hvor lenge har de vært sammen? Hvem er det som initierer sex? Er det elementer av mas her? Er tendensen synkende? Bare ts' utsagn om å ikke ønske hyppig sex, sammen med en lavfrekvent FF, kan jo gi en viss indikasjon på at det er en skjevfordeling i lyst, og kanskje manglende følelse av å bli bekreftet hos partner. Jeg kan huske hvordan nedturen fortonet seg i eget forhold. Fra 5-7 ganger i uka, de første par årene, og ned til 3ggr, gir en gnagende følelse av at det går nedover, og de fleste menn greier å ekstrapolere den kurven noen år frem i tid. Initiativet var hele tiden mitt, men til å begynne med var hun lett å tenne, og virket kåt. Men etterhvert som frekvensen går ned, så kommer savnet om at hun også kunne ha vist lyst noen ganger. Det største røde flagget kom, når hun ikke lenger ville ha sex på fridager, og i ferier, for da skulle hun jo slappe av, og kose seg 😳 Etter det, gikk det bare nedover. Hovedpoenget, er at ts og typen har forskjellig grunnbehov, og at det er det egentlige problemet. At hun før i tiden hadde sex med en fast person, så sjelden som 1 gang i måneden, kan han umulig ta til grunn for å si at hun var mer tiltrukket til denne personen?? Anonymkode: 75d8c...75f 2
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #20 Skrevet 11. juli 2021 Realverdien skrev (8 timer siden): Så klart ikke. En fantastisk ex kan jo velge og vrake blant kvinner. Fantastisk for meg er ikke fantastisk for deg. Uansett, med mine ekser så hadde de ulike styrker og svakheter, i og utenfor senga. Den aller største forskjellen på dem, var hvor lenge vi var sanmen. Et forhold på 4 og et på 13 år har helt ulike kvaliteter. Og et forhold på ei natt kan være veldig bra - som ONS betrakta - uten å friste til gjentagelse. En pizza er jo også god uten at du vil ha det til middag hver dag. Jeg oppfatter min første kjæreste som min dårligste, men heller ikke han var gjennomgående dårlig, og jeg var jo temmelig uerfaren som 19-åring selv, nesten barnslig sammenligna meg meg nå. Jeg kan iblant savne sexen med ekser, akkurat som jeg iblant kan savne andre ting ved livene våre sammen. Men å skulle plukke ut en jeg hadde best sex med, blir litt tøysete. Jeg kan iblant tenke ting som, hva med x, det har vi ikke prøvd ennå, lurer på om det hadde blitt bra. Men bare et par år inn i forholdene til eksene mine hadde jeg jo ikke gjort alt mulig, da heller. Det er bare at fordi jeg prøvde x med Jon, y med Ole og z med Svein, så lurer jeg på om nåværende kunne vært interessert i både x, y og z, som jeg jo har prøvd og vet jeg kan like. Så det er vel heller... nåværende vs min samlede erfaring, enn at jeg tenker, han eksen var dødsgod i senga. Det er jo målet, at nåværende skal bli bedre i senga med meg enn alle eksene til sammen! Men det skjer ikke første året, så klart. Man må ha litt tålmodighet. Heldigvis er kjæresten skrudd sammen likt som meg på det å like å prøve ut mye forskjellig, så sånn sett er han kanskje "den beste jeg har hatt sex med"? Men om 3 år regner jeg med at han er mye bedre i senga enn i dag. Eller, at vi er bedre i senga sammen. Han har jo ikke sex aleine 😄 Anonymkode: f9c10...31e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå