AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #1 Skrevet 10. juli 2021 Dette har jeg reagert på flere ganger. I går var jeg på aandahls. Merker at mens jeg går rundt omkring så sitter hu i kassa å trykker på tlf. Virker litt sur fordi hun ikke får gjøre det hun skal gjøre på tlf. Flere ganger med en gang jeg går så tar de opp tlf. Anonymkode: d6000...1dd 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #2 Skrevet 10. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Dette har jeg reagert på flere ganger. I går var jeg på aandahls. Merker at mens jeg går rundt omkring så sitter hu i kassa å trykker på tlf. Virker litt sur fordi hun ikke får gjøre det hun skal gjøre på tlf. Flere ganger med en gang jeg går så tar de opp tlf. Anonymkode: d6000...1dd Ok? Det er lov så. Jobber i barnehage og bruker selv tlf der rundt barna, det gjør de andre ansatte også. Anonymkode: 6b11b...081 4
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #3 Skrevet 10. juli 2021 Spurte du om noe uten å få svar? Eller var du mer opptatt av å observere henne enn det du egentlig var i butikken for? Anonymkode: 2fe22...fcb 6
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #4 Skrevet 10. juli 2021 Helt greit at ansatte sitter på telefonen når jeg kommer mot kassa, bare de legger den ifra seg og ekspederer meg med normalt humør når jeg legger på disken. Anonymkode: f398a...ccc 11
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #5 Skrevet 10. juli 2021 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Ok? Det er lov så. Jobber i barnehage og bruker selv tlf der rundt barna, det gjør de andre ansatte også. Anonymkode: 6b11b...081 For en dårlig barnehage! Her får vi selvsagt ikke lov å bruke mobil i arbeidstiden. Å flere vikarer har fått tilsnakk når de bruker mobilen når de er med barna. Barna skal ha fokuset vårt ikke mobilen! Anonymkode: 6885f...92b 18
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #6 Skrevet 10. juli 2021 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Ok? Det er lov så. Jobber i barnehage og bruker selv tlf der rundt barna, det gjør de andre ansatte også. Anonymkode: 6b11b...081 Mobilen i barnehagen foran barna?? Må vel kun være jobbrelatert, vel? Hvis ikke, hva slags styre er det der da? Anonymkode: be9e3...43c 12
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #7 Skrevet 10. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Mobilen i barnehagen foran barna?? Må vel kun være jobbrelatert, vel? Hvis ikke, hva slags styre er det der da? Anonymkode: be9e3...43c Nei ikke jobbrelatert, vi bruker tlf når barna leker selvstendig og ting går fint. Anonymkode: 6b11b...081
Lykkehjerte Skrevet 10. juli 2021 #8 Skrevet 10. juli 2021 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Ok? Det er lov så. Jobber i barnehage og bruker selv tlf der rundt barna, det gjør de andre ansatte også. Anonymkode: 6b11b...081 Personlig vet jeg ikke om noen butikker eller barnehager som tillater at de ansatte bruker sin private tlf i arbeidstiden. At det finnes ansatte som tar seg til rette på den måten, tviler jeg ikke på! Men at det derimot er lov, kan jeg vel egentlig med stor sikkerhet si, at er noe sprøyt! Blir uvel av å tenke på den elendige oppfølgingen som barna får, på din arbeidsplass! Din uttalelse her, er dessverre et sørgelig bevis på at mange barnehageansatte rett og slett har misforstått sin viktige rolle i sitt yrke! 5
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #9 Skrevet 10. juli 2021 Hva så? Jeg har selv hatt lange dager i butikk, og når det er stille syns jeg det er helt greit. Har alltid fulgt med og legger vekk mobilen så fort det er kunder der, men å nekte eller reagere på det syns jeg er rart. Med mindre du ikke får tak i dem da, da er det noe du kan si ifra om Anonymkode: b1d87...f3c 4
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #10 Skrevet 10. juli 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Nei ikke jobbrelatert, vi bruker tlf når barna leker selvstendig og ting går fint. Anonymkode: 6b11b...081 For en elendig barnehage! Anonymkode: 6885f...92b 11
Mrs Robinson Skrevet 10. juli 2021 #11 Skrevet 10. juli 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): For en elendig barnehage! Anonymkode: 6885f...92b Enig. Selv man man kanskje tenker at "barna leker fint og selvstendig" er det ALLTID ett eller flere barn som trenger hjelp i å regulere seg opp/ned i lekekompetanse. Og man går glipp av MYE potensiell avsløring av dårlig hjemmesituasjon eller andre ting man må ta tak i om man ikke er deltagende/observerende i leken 7
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #12 Skrevet 10. juli 2021 I min jobb får vi kun ha tlf i pausen Helt riktig mener jeg, folk har godt av å ikke være på tlf. Alt som skjer der er jo bare tull uansett. Anonymkode: ff9de...104 3
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #13 Skrevet 10. juli 2021 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): For en elendig barnehage! Anonymkode: 6885f...92b Haha, det tror jeg ikke på. Stakkers barn. Anonymkode: 522d7...54f
Gjest ti10 Skrevet 10. juli 2021 #14 Skrevet 10. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): For en dårlig barnehage! Her får vi selvsagt ikke lov å bruke mobil i arbeidstiden. Å flere vikarer har fått tilsnakk når de bruker mobilen når de er med barna. Barna skal ha fokuset vårt ikke mobilen! Anonymkode: 6885f...92b Det er som oftest sånn i butikker også. Tror ikke sjefene er så begeistret for at de ansatte står i kassen og er helt oppslukt av mobilene.
Khadira Skrevet 10. juli 2021 #15 Skrevet 10. juli 2021 Blir sjokkert om ansatte i barnehager faktisk får lov til å bruke mobilene på jobb. Jeg har ikke unger selv engang, men til og med jeg klarer tenke såpass at barna bør være i fokus. Ikke i noen som helst jobb, får man betalt for å surre med telefonen. Da er det dårlig ledelse, og dårlig arbeidsmoral i flere ledd. Jeg har lederstilling på min arbeidsplass - jobber i restaurant - og jeg hadde gitt folk tilsnakk så det sang etter om folk surra på telefonen i arbeidstid. Man er på jobb for å jobbe. Ærlig talt. 3
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #16 Skrevet 10. juli 2021 Synes det er skjønt. Så får jeg kikke i butikken i fred Anonymkode: bc7e1...059 5
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2021 #17 Skrevet 16. juli 2021 Jeg jobber i butikk, og bruker mobilen bl.a til å legge ut innlegg på sosiale medier, bestille varer og svare på henvendelser, så det at en ansatt står med mobilen, trenger ikke bety at de bruker den privat. Jeg legger selvfølgelig vekk mobilen om kunder i butikken trenger hjelp. Anonymkode: 354cc...a03 3
mordi Skrevet 16. juli 2021 #18 Skrevet 16. juli 2021 Nå må du slutte med disse trådene. Du har laget flere. ''God helg'' !'sier ikke hade'' osv
mordi Skrevet 16. juli 2021 #19 Skrevet 16. juli 2021 (endret) SLUTT NÅ! Endret 16. juli 2021 av mordi 2
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2021 #20 Skrevet 16. juli 2021 På den ene butikken her, snakker to av de ansatte høylytt med hverandre på sitt eget språk (langt fra norsk). Det synes jeg er upassende. I samme butikk er butikksjefen en som lukter utrolig sterkt! Klarer ikke å være i nærheten av han! Det stinker en blanding mellom krydder og svette. Anonymkode: eb873...7d3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå