AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #1 Skrevet 10. juli 2021 Hei! Vi prøver å få permisjonen til å gå opp, og nå viser det seg at det er helt umulig for mannen å få permisjon alle dager i uken. Én dag blir han nødt til å ha en undervisningsdag på 7,5 timer og han kan ikke være hjemme siden det er utdanning uten nettløsning. Dette blir i en periode fra barnet er 8 mnd til 11 mnd. Kan man ha dagmamma for et så lite barn? Er det skadelig for barnet eller vanskelig å få til? Alternativet er at jeg går ned i prosent til 80% for den dagen i uken, men det vil gå veldig ut over familieøkonomien. Lånet er allerede tungt å bære siden han også har 80% grunnet studier. Anonymkode: a78ca...166
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #2 Skrevet 10. juli 2021 Jeg har vært dagmamma for et så lite barn 1 dag i uka. Det gikk veldig fint for alle parter. Barnet har ikke tatt noen skade, og er veldig trygg, fornøyd og sosial. Anonymkode: a1b17...970 3
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #3 Skrevet 10. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har vært dagmamma for et så lite barn 1 dag i uka. Det gikk veldig fint for alle parter. Barnet har ikke tatt noen skade, og er veldig trygg, fornøyd og sosial. Anonymkode: a1b17...970 Hei, takk for svar! Har du lyst til å utdype litt mer hvordan prosessen foregikk? Hvordan tok foreldrene kontakt med deg? Hvordan la dere opp dagene? Var du hjemme hos dem? Ser jo for meg at det er mest praktisk. Anonymkode: a78ca...166
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #4 Skrevet 10. juli 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hei! Vi prøver å få permisjonen til å gå opp, og nå viser det seg at det er helt umulig for mannen å få permisjon alle dager i uken. Én dag blir han nødt til å ha en undervisningsdag på 7,5 timer og han kan ikke være hjemme siden det er utdanning uten nettløsning. Dette blir i en periode fra barnet er 8 mnd til 11 mnd. Kan man ha dagmamma for et så lite barn? Er det skadelig for barnet eller vanskelig å få til? Alternativet er at jeg går ned i prosent til 80% for den dagen i uken, men det vil gå veldig ut over familieøkonomien. Lånet er allerede tungt å bære siden han også har 80% grunnet studier. Anonymkode: a78ca...166 Hvorfor i alle dager graderer dere ikke bare? Han har permisjon fire dager og du 1 dag? Det eneste det gjør er at du starter litt tidligere å jobbe? Anonymkode: 27850...43c 1
MapleSirup Skrevet 10. juli 2021 #5 Skrevet 10. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor i alle dager graderer dere ikke bare? Han har permisjon fire dager og du 1 dag? Det eneste det gjør er at du starter litt tidligere å jobbe? Anonymkode: 27850...43c Enig! Det kan man jo forvalte som man vil🙅🏾♀️ 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #6 Skrevet 10. juli 2021 Kan jobben nekte han permisjon den dagen i uka? Anonymkode: 94bef...2ed 2
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #7 Skrevet 10. juli 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hvorfor i alle dager graderer dere ikke bare? Han har permisjon fire dager og du 1 dag? Det eneste det gjør er at du starter litt tidligere å jobbe? Anonymkode: 27850...43c Jeg kan ikke på grunn av jobbytte. I tillegg vil vel mannen gå tidligere tilbake på jobb, og da må vi ha enda mer ulønnet, og det blir også vanskelig. AnonymBruker skrev (5 timer siden): Kan jobben nekte han permisjon den dagen i uka? Anonymkode: 94bef...2ed Det kom litt dårlig frem i innlegget. Det er ikke jobb, men studier han har ved siden av jobben. Han har full permisjon fra jobben, men får ikke ta permisjon fra bare et semester på studiene uten å ta hele året av. Anonymkode: a78ca...166
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #8 Skrevet 10. juli 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Hei! Vi prøver å få permisjonen til å gå opp, og nå viser det seg at det er helt umulig for mannen å få permisjon alle dager i uken. Én dag blir han nødt til å ha en undervisningsdag på 7,5 timer og han kan ikke være hjemme siden det er utdanning uten nettløsning. Dette blir i en periode fra barnet er 8 mnd til 11 mnd. Kan man ha dagmamma for et så lite barn? Er det skadelig for barnet eller vanskelig å få til? Alternativet er at jeg går ned i prosent til 80% for den dagen i uken, men det vil gå veldig ut over familieøkonomien. Lånet er allerede tungt å bære siden han også har 80% grunnet studier. Anonymkode: a78ca...166 Det er lov og ha gradert permisjon altså han kan ha 4dager i uka og da forlenge perioden så kan du kanskje ta enkle feriedager den dagen han ikke har permisjon? Anonymkode: 21404...9cf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå