Gå til innhold

Litt mer kinky enn kjæresten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært sammen med kjæresten min i tre år, og vi skal snart gifte oss. Vi har egentlig et fantastisk sexliv hvor jeg får mange orgasmer hver gang, men jeg må innrømme at jeg begynner å lengte etter litt variasjon og spenning. Han har vært med på å prøve litt ulike stillinger og sånn i det siste, men han er nok ikke like eventyrlysten som meg. Jeg lengter egentlig etter litt mer "kinky" ting, særlig at han tar en litt dominant rolle. ( Evt at jeg tar mer kontrollen, hvis han tenner mer på det. )Trenger ikke å være dramatisk, bare holde meg litt fast eller noe. Men jeg tror kanskje ikke dette er hans greie i det hele tatt, særlig med tanke på at jeg er voldtektsoffer, og det er noe som selvsagt er veldig vondt for begge. Vet ikke helt hvordan (eller om) jeg skal kommunisere at jeg tenner på dette - vi skal jo gifte oss og forhåpentligvis være sammen hele livet, og det er jo et behov som blir sterkere for meg. Hva kan være en lur måte å ta det opp på? Eller skal jeg bare være fornøyd med at vi har det så bra som vi har det, og at alle drømmer og lengsler ikke kan tilfredstilles?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du åpner munnen og snakker. Slik kommuniserer man. 

Voila

Anonymkode: 02177...eb7

• Liker 11
Skrevet (endret)
Sarah93 skrev (29 minutter siden):

....... Eller skal jeg bare være fornøyd med at vi har det så bra som vi har det, og at alle drømmer og lengsler ikke kan tilfredstilles?

Siden de færreste menn er tankelesere eller klarsynte vil jeg på det sterkeste anbefale deg at du finner passende anledninger til å åpne opp om hva du ønsker deg, har lyst til og fantaserer om. 

Endret av Gorgonzola
  • Liker 8
Skrevet
Sarah93 skrev (32 minutter siden):

Men jeg tror kanskje ikke dette er hans greie i det hele tatt, særlig med tanke på at jeg er voldtektsoffer, og det er noe som selvsagt er veldig vondt for begge.

Mens han på sin side, kan sitte å tenke at dette ikke er noe DU liker. Av denne grunn. 

Eneste måten å være sikker på, er å prate sammen. Jeg hadde virkelig ikke klart å være med en person, jeg kunne kunne pratet åpent og ærlig med. 

• Liker 5
Skrevet

Hehe, det stemmer nok. Skal ta det opp!

• Liker 1
Skrevet
Sarah93 skrev (2 timer siden):

Jeg har vært sammen med kjæresten min i tre år, og vi skal snart gifte oss. Vi har egentlig et fantastisk sexliv hvor jeg får mange orgasmer hver gang, men jeg må innrømme at jeg begynner å lengte etter litt variasjon og spenning. Han har vært med på å prøve litt ulike stillinger og sånn i det siste, men han er nok ikke like eventyrlysten som meg. Jeg lengter egentlig etter litt mer "kinky" ting, særlig at han tar en litt dominant rolle. ( Evt at jeg tar mer kontrollen, hvis han tenner mer på det. )Trenger ikke å være dramatisk, bare holde meg litt fast eller noe. Men jeg tror kanskje ikke dette er hans greie i det hele tatt, særlig med tanke på at jeg er voldtektsoffer, og det er noe som selvsagt er veldig vondt for begge. Vet ikke helt hvordan (eller om) jeg skal kommunisere at jeg tenner på dette - vi skal jo gifte oss og forhåpentligvis være sammen hele livet, og det er jo et behov som blir sterkere for meg. Hva kan være en lur måte å ta det opp på? Eller skal jeg bare være fornøyd med at vi har det så bra som vi har det, og at alle drømmer og lengsler ikke kan tilfredstilles?

Hva med å snakke med fyren om dine tanker? Husker du fra den tiden du gikk på skolen hvordan lærerne formidlet kunnskapen til dere elever? Klarer du noe sånn er du godt på vei ihvertfall. 

Hvis du tenker å ha en dominant rolle bør du ihvertfall klare å formidle det du har på hjertet. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nesten ingen i forhold snakker sammen....sorry. Dette er helt vanlig.

Jeg jobber med dette i mitt yrke, er helt sjokkert over hvor lite kontakt voksne i forhold har MED HVERANDRE.

"trodde ikke du likte det...." "trodde du likte det..." "jeg bestemmer hva du liker..." "jeg snakker for oss begge to..."

Helt tragisk, nesten flaut!

Anonymkode: 70fce...846

• Liker 6
Skrevet

Dere har helt rett. Men jeg og kjæresten snakker sammen om nesten alt, så det er bare akkurat dette jeg har syntes har vært så vanskelig å ta opp. Det har ikke føltes så viktig før nå heller, så det er en grunn til at jeg ikke har stresset det, men det blir viktigere nå som vi har vært sammen en stund. Det har med at jeg selv er voldtektsoffer og han også er offer for partnervold, så det har liksom føltes for sensitivt. Men det er jo noe helt annet, og det kan jeg forklare om han ikke skjønner det. 

Takk, trenger ikke mer overtalelse, skal finne en passende anledning :) 

• Liker 2
Skrevet
Sarah93 skrev (2 minutter siden):

Dere har helt rett. Men jeg og kjæresten snakker sammen om nesten alt, så det er bare akkurat dette jeg har syntes har vært så vanskelig å ta opp. Det har ikke føltes så viktig før nå heller, så det er en grunn til at jeg ikke har stresset det, men det blir viktigere nå som vi har vært sammen en stund. Det har med at jeg selv er voldtektsoffer og han også er offer for partnervold, så det har liksom føltes for sensitivt. Men det er jo noe helt annet, og det kan jeg forklare om han ikke skjønner det. 

Jo da det snakkes mye om farge på huset og hagen hvordan den skal være eller om din kjole var flott. Men det prates veldig lite om det som betyr noe for bindingen og interessen for forholdet på sikt. At kjolen din er grønn eller hvit er ganske uvesentlig mens sexen er veldig vesentlig. Det kommer jo frem at du allerede her har tvil om at forholdet kansje ikke får den retningen du/dere ønsker og feilen ligger i noe så enkelt som kommunikasjon. En liten kommentar er nøkkelen for vinn eller forsvinn. 

Alle har fantasier av ulik art. Alle har behov og alle må ha respekt for partneren ihvertfall i et forhold der dere tenker å dele livet sammen. 

• Liker 2
Skrevet
Hr. Aktiv skrev (5 minutter siden):

Jo da det snakkes mye om farge på huset og hagen hvordan den skal være eller om din kjole var flott. Men det prates veldig lite om det som betyr noe for bindingen og interessen for forholdet på sikt. At kjolen din er grønn eller hvit er ganske uvesentlig mens sexen er veldig vesentlig. Det kommer jo frem at du allerede her har tvil om at forholdet kansje ikke får den retningen du/dere ønsker og feilen ligger i noe så enkelt som kommunikasjon. En liten kommentar er nøkkelen for vinn eller forsvinn. 

Alle har fantasier av ulik art. Alle har behov og alle må ha respekt for partneren ihvertfall i et forhold der dere tenker å dele livet sammen. 

Hva vet du om hva forholdet vårt handler om, at det dreier seg om været og fargen på huset? Ikke projiser dine forestillinger på mitt forhold. Kan forsikre deg om at vi snakker om mange og vanskelige ting, men at jeg ikke har tatt opp akkurat dette. 

• Liker 3
Skrevet
Sarah93 skrev (42 minutter siden):

Hva vet du om hva forholdet vårt handler om, at det dreier seg om været og fargen på huset? Ikke projiser dine forestillinger på mitt forhold. Kan forsikre deg om at vi snakker om mange og vanskelige ting, men at jeg ikke har tatt opp akkurat dette. 

Så jeg traff rimelig blink altså. ;)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tving penis inn i din rumpe. Når han får kjenne hvor trangt det er så vil han nok endre mening.

Anonymkode: ea710...b37

AnonymBruker
Skrevet
Hr. Aktiv skrev (8 minutter siden):

😅

Anonymkode: 70fce...846

Skrevet (endret)

Det å snakke med mannen om hva man liker i senga er et vanvittig bra forspill også :lur:

Hr. Aktiv skrev (14 minutter siden):

Nei, som hun forklarte deg veldig godt så var dette skivebom fra din side ;) 

Endret av Hippogriff
  • Liker 2
Skrevet

Når du tar det opp, så prøv å vinkle det positivt. «Jeg liker når du holder meg hardt inntil deg når vi kysser. Kanskje vi kan prøve det når vi elsker også?» eller noe i den duren. 🤗

Og for all del: vær forsiktig. Særlig med tanke på bakgrunnen din. Ta små steg og sørg for å ha lav terskel for å ta et steg tilbake igjen. Det kan tenkes at noen av dine tanker virker bedre i fantasien enn i virkeligheten, og det kan tenkes at noe fra fortiden veller opp i deg. Han høres ut som en hensynsfull kar, så du må love ham å si ifra. Når man eksperimenterer, er det alltid en risiko for å trø for langt, så sørg for at dere er oppmerksomme og tar vare på hverandre hvis det går for langt. Dere kan for eksempel avtale at dersom du sier stopp, så blir dere liggende i hverandres armer og kjærtegner hverandre inntil du (dere) er rolige igjen. 💜

• Liker 4
Skrevet
Sarah93 skrev (3 timer siden):

Dette var fint å lese, ikke alle som kommer inn hit for råd, orker å følge rådene dem får! 😃
Lykke til med praten! 🥰

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Tving penis inn i din rumpe. Når han får kjenne hvor trangt det er så vil han nok endre mening.

Anonymkode: ea710...b37

Yes! God ide! Drit i samtykke! :sarkasme:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Anbefaler deg å se serien Sex/Life på Netflix. Kanskje du kjenner deg godt igjen, det gjorde jeg. Og på en måte kan du kanskje se inn i fremtiden; hvordan vil et sånn sexliv utvikle seg med hverdag, A4-liv og barn. Er det et liv du vil ha? Null kink?

Det er det livet jeg har. "Å snakke om det" hjelper ikke når partneren ikke tenner på å være røff eller hard mot kona si. Jeg skulle ønske jeg avsluttet det før jeg sto ved alteret.

Anonymkode: 173ad...aa2

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Det er det livet jeg har. "Å snakke om det" hjelper ikke når partneren ikke tenner på å være røff eller hard mot kona si. Jeg skulle ønske jeg avsluttet det før jeg sto ved alteret.

Kjenner jeg ikke er helt enig… Hva man tenner på er ikke bare det som er medfødt, men også det man «læres opp» til. Det handler jo mye om assosiasjoner, tror jeg.

Jeg er den som er mest kinky. Mannen min tente for eksempel ikke på å være røff. Han var alt for hensynsfull og forbant det å være hardhendt med å være slem. Og det brøt mot alt han er opplært til om behandling av kvinner.

Men. Vi har tatt små steg der jeg har oppmuntret. Og nå elsker han det. Vi blir nok aldri sånn skikkelig hardcore, men har funnet et nivå vi begge trives på.

(Vi har ikke sett Sex/Life)

Endret av Fioljenta
  • Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Anbefaler deg å se serien Sex/Life på Netflix. Kanskje du kjenner deg godt igjen, det gjorde jeg. Og på en måte kan du kanskje se inn i fremtiden; hvordan vil et sånn sexliv utvikle seg med hverdag, A4-liv og barn. Er det et liv du vil ha? Null kink?

Anonymkode: 173ad...aa2

Takk for at du endelig ga meg et seriøst svar! Mange som harselerer med at jeg ikke har tatt det opp før, eller tror det bare er å "snakke om det" og så løser det alt. Det KAN det gjøre, hvis han også i hemmelighet fantaserer om det samme, eller er villig til å prøve. Men ikke nødvendigvis. Det du spør om treffer dilemmaet mitt. Jeg elsker jo denne mannen og grunnen til at jeg ikke har tatt det opp, er at han har gitt subtilt uttrykk for at han ikke tenner på kink. Selvfølgelig må jeg ta det opp. Det betyr ikke at jeg får det som jeg vil.

Det er to måneder til vi gifter oss, og vi har et fantastisk forhold. Men det er noen lengsler som ikke blir tilfredsstilt. Jeg er bifil, og fortsatt utrolig tiltrukket av kvinner. Og så er det dette med kink.

Men det kan være "kink" i små ting som tilsynelatende virker vanlig. Jeg blir helt utrolig tent av å suge ham, fordi jeg oppfatter meg selv som underdanig i situasjonen. Det hender jeg får orgasme mens jeg gjør det. Kanskje er det flere sånne ting, med noen grep. Jeg trenger ikke gagballs og et fangehull, liksom.  

Dette forholdet er det beste jeg har hatt, med utrolig god kjemi på alle plan i tre år. Jeg kunne giftet meg med en kinky fyr (eller dame) og fått utløp for dét, men ikke nødvendigvis matchet på alle de planene (også seksuelt) jeg og kjæresten min gjør.  Jeg tror jeg må ta sjansen på kjærligheten. Man vinner noe og mister noe. Han kan aldri gi meg utløp for min bifile legning (om vi ikke snakker trekanter og sånn, og det ville ikke engang jeg vært hypp på), men blir jeg sammen med en kvinne, vil jeg savne en mann.

Tror jeg bare må følge instinktet, og ta sjansen. Men også finne en snedig måte å spørre om han kan holde meg litt hardt, hehe. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...