AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #1 Skrevet 10. juli 2021 Jeg dater en fyr som jeg liker kjempegodt. I går hadde vi sex for første gang. Da dukket det opp et par problemer: 1. Dette er et ganske vanlig problem for meg: Jeg føler at jeg må skynde meg, og blir derfor ikke kåt. Jeg trenger oftest et langt forspill for å bli kåt, helst ved at han tar på meg og jeg bare mottar. Men det har jeg ikke samvittighet til, da det føles veldig ego og urettferdig. Så jeg begynte å runke han, og da ble han veldig fort klar. Det var jo ikke jeg, og så måtte vi avbryte og begynne på nytt. Jeg tror han ble litt selvbevisst og lei seg av det. 2. Etter at han hadde kommet, ville han få meg til å komme. Men han tok på meg på en måte som ikke funker for meg. Det fikk jeg meg ikke til å si til han, da han allerede var så selvbevisst. Derfor endte jeg med å gi opp og si at jeg bare var sliten. Jeg tror det gjorde han enda mer selvbevisst og lei seg. Er det noen som har tips til hvordan jeg kan forklare han hvordan jeg liker å bli tatt på uten at han føler seg kritisert eller tror jeg ikke tenner på han? Og et annet spørsmål: Er det innafor å ha et langt forspill hvor man bare tar imot? Hvis det er dette som skal til for å bli kåt? Og hvis ikke, har noen tips til hva jeg kan gjøre for å unngå å stresse med å bli kåt, som jo fører til at jeg ikke blir det? Anonymkode: c2d34...319
SlemUlv Skrevet 10. juli 2021 #2 Skrevet 10. juli 2021 Dere hadde sex for første gang, og han visste ikke hva som fikk deg til å tikke.. Helt normalt. Åpen og ærlig kommunikasjon hjelper masse. 2
stan Skrevet 10. juli 2021 #3 Skrevet 10. juli 2021 Du svarer nesten på det selv. Du må si hva du vil, hva du trenger og hva du ikke liker. Ikke så lett bestandig, men det er nødvendig. 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #4 Skrevet 10. juli 2021 stan skrev (6 minutter siden): Du svarer nesten på det selv. Du må si hva du vil, hva du trenger og hva du ikke liker. Ikke så lett bestandig, men det er nødvendig. Men er det innafor å si at jeg trenger masse tid til forspill, og at jeg blir kåt av å bare ta imot? Er ikke det utrolig ego? Holder menn ut med det? Anonymkode: c2d34...319
stan Skrevet 10. juli 2021 #5 Skrevet 10. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Men er det innafor å si at jeg trenger masse tid til forspill, og at jeg blir kåt av å bare ta imot? Er ikke det utrolig ego? Holder menn ut med det? Anonymkode: c2d34...319 Det er jo det du trenger. Sex dreier seg om å gi og ta, men ikke nødvendigvis samtidig. Ha lange forspill som du trenger, så gjør dere noe han liker etterpå eller neste gang. Dama mi trenger også lange forspill. Så heldig jeg er som får holde på med en deilig dame leeenge. Jeg elsker henne jo og ønsker å gi henne nytelse, det er ikke et offer, det er et privilege. Samtidig er hun jo ikke passiv, og vet hva hun skal gjøre for meg. De fleste menn liker at damer gir uttrykk for hva de vil ha, hva de liker og hvordan. Dessuten tenker jeg sånn at om dama er fornøyd med sexlivet, så blir det oftere 🙂 3
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #6 Skrevet 10. juli 2021 stan skrev (20 minutter siden): Det er jo det du trenger. Sex dreier seg om å gi og ta, men ikke nødvendigvis samtidig. Ha lange forspill som du trenger, så gjør dere noe han liker etterpå eller neste gang. Dama mi trenger også lange forspill. Så heldig jeg er som får holde på med en deilig dame leeenge. Jeg elsker henne jo og ønsker å gi henne nytelse, det er ikke et offer, det er et privilege. Samtidig er hun jo ikke passiv, og vet hva hun skal gjøre for meg. De fleste menn liker at damer gir uttrykk for hva de vil ha, hva de liker og hvordan. Dessuten tenker jeg sånn at om dama er fornøyd med sexlivet, så blir det oftere 🙂 Godt poeng:) Takk! Anonymkode: c2d34...319
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #7 Skrevet 10. juli 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): 2. Etter at han hadde kommet, ville han få meg til å komme. Men han tok på meg på en måte som ikke funker for meg. Det fikk jeg meg ikke til å si til han, da han allerede var så selvbevisst. Derfor endte jeg med å gi opp og si at jeg bare var sliten. Jeg tror det gjorde han enda mer selvbevisst og lei seg. Jeg tenker at det er mye bedre å fortelle hva du liker, samt å utforske sammen. Hvis du gir opp som du der gjorde så kan det jo signaliserer at det ikke er noe vits, han får det ikke til uansett🤷♀️ Hadde også blitt lei meg da. Det var jo bare første gangen Man må bli kjent, bli trygge på hverandre, finne ut hva den andre liker og ikke. Har mye bedre sex med mannen min nå enn da vi møttes. Anonymkode: 844db...d55
Bamseklemmer Skrevet 10. juli 2021 #8 Skrevet 10. juli 2021 (endret) AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg dater en fyr som jeg liker kjempegodt. I går hadde vi sex for første gang. Da dukket det opp et par problemer: 1. Dette er et ganske vanlig problem for meg: Jeg føler at jeg må skynde meg, og blir derfor ikke kåt. Jeg trenger oftest et langt forspill for å bli kåt, helst ved at han tar på meg og jeg bare mottar. Men det har jeg ikke samvittighet til, da det føles veldig ego og urettferdig. Så jeg begynte å runke han, og da ble han veldig fort klar. Det var jo ikke jeg, og så måtte vi avbryte og begynne på nytt. Jeg tror han ble litt selvbevisst og lei seg av det. 2. Etter at han hadde kommet, ville han få meg til å komme. Men han tok på meg på en måte som ikke funker for meg. Det fikk jeg meg ikke til å si til han, da han allerede var så selvbevisst. Derfor endte jeg med å gi opp og si at jeg bare var sliten. Jeg tror det gjorde han enda mer selvbevisst og lei seg. Er det noen som har tips til hvordan jeg kan forklare han hvordan jeg liker å bli tatt på uten at han føler seg kritisert eller tror jeg ikke tenner på han? Og et annet spørsmål: Er det innafor å ha et langt forspill hvor man bare tar imot? Hvis det er dette som skal til for å bli kåt? Og hvis ikke, har noen tips til hva jeg kan gjøre for å unngå å stresse med å bli kåt, som jo fører til at jeg ikke blir det? Anonymkode: c2d34...319 Enig med SlemUlv: "Åpen og ærlig kommunikasjon hjelper masse" ...uten dette er det ingenting som hjelper. Men å være åpen og ærlig til en som ikke tåler sannhet og ærligheter, kan ofte føles som kritikk selv om du gjør det for at det skal bli bedre sex. Hvis du finner en partner som opplever det som kritikk og blir såret eller forbannet, da skjønner du sikkert hvordan livet med han blir i et forhold. Det er iallefall ikke din feil.. hvis det ikke finnes forbedringspotensialet over tid har jeg nok pakket kofferten. Noen har bare vanskeligheter med å forstå ting og leve med, sånn er livet. Enighet skaper kjærlighet og forståelse skaper respekt... de fleste glemmer faktisk å ha det gøy, eller å ha fokuset på at andre skal ha det godt🥰 Endret 10. juli 2021 av Bamseklemmer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå