Gå til innhold

Er det flere her i slutten av tyveårene som sliter med å treffe noen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Synes det er ganske vanskelig selv. Vært singel i en del år nå. Synes de fleste andre treffer noen ganske raskt igjen og finner lykken. Jeg ønsker meg som sagt mann og barn, men ser ikke ut til at dette vil gå i oppfyllelse. Tinder og sånt har ikke funket. Kjekke menn ser ikke engang på meg på gata eller fatter interesse. Flere damer som kan relatere? Er ganske attraktiv og pen, så skjønner ikke hvorfor ingen flørter, viser interesse eller ser på meg engang. 

Anonymkode: 79c02...01f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje du må jobbe med selvtilliten? Men liker selvsikre damer mer enn bare de billedskjønne ☺️

Anonymkode: a0cef...e71

AnonymBruker
Skrevet

Yep. Jeg er en kvinne som ikke liker sex. Mannfolka dumper meg så fort jeg forteller det.

Anonymkode: f3507...694

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Synes det er ganske vanskelig selv. Vært singel i en del år nå. Synes de fleste andre treffer noen ganske raskt igjen og finner lykken. Jeg ønsker meg som sagt mann og barn, men ser ikke ut til at dette vil gå i oppfyllelse. Tinder og sånt har ikke funket. Kjekke menn ser ikke engang på meg på gata eller fatter interesse. Flere damer som kan relatere? Er ganske attraktiv og pen, så skjønner ikke hvorfor ingen flørter, viser interesse eller ser på meg engang. 

Er vel ganske uvanlig å bli sjekket opp på gata. De jeg kjenner som har vært innstilt på barn uten å være i forhold har installert alt av datingapper og vært ganske målbevisst i hva de skal ha, rett på sak og sorry next hvis ikke det var gjensidig ønske om barn i andre enden.Tok gjerne et par år

Anonymkode: 70530...ce6

Skrevet
13 hours ago, AnonymBruker said:

Tror ikke jeg ville hatt forhåpninger om å bli sjekka opp på gata ved random encounters her til lands. Har du vurdert å møte personer i settinger hvor det er alkohol innabords? Gjør det ofte enklere for menn i dag å ta kjangsen. På tinder, hvis du matcher med noen, tar du selv kontakt? Eller venter du på at de skal gjøre det?

Hvis du er attraktiv og pen, så normalt sett tar fremmede kontakt på eget initiativ, såfremt du ikke lyser en holdning som sier at du er way above them.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...