AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #1 Skrevet 9. juli 2021 Ofte når kona mi har besøk av sine fine venninner, prøver jeg å bestige dette beistet av et kvinnfolk jeg giftet meg med når natten senker seg. Jeg har ikke tenkt på sammenhengen, men i kveld spurte hun om det var fordi vennine X var på besøk. Jeg ble litt svar skyldig, men er det ikke vanlig å bli litt "inspirert" av andre? Sosial omgang skaper vel lyster også? Anonymkode: ad341...822 3
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #2 Skrevet 9. juli 2021 Men ble det noe på deg? Ser ikke for meg at det er et svar du bør nøle for mye med, med mindre dere er veldig åpne om sånt. Anonymkode: 1c07a...7d4 4
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #3 Skrevet 9. juli 2021 Ble det ikke noe på det, siden du måtte inn på KG og spørre om dette? Anonymkode: 2057b...920 4
Gjest SomeDude32 Skrevet 9. juli 2021 #5 Skrevet 9. juli 2021 Har hendt jeg har fantasert om en venninne når jeg har runka eller damene til en kompis. Ser de bra ut så ser de bra ut. Er jo bare mann
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #6 Skrevet 9. juli 2021 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Ofte når kona mi har besøk av sine fine venninner, prøver jeg å bestige dette beistet av et kvinnfolk jeg giftet meg med når natten senker seg. Jeg har ikke tenkt på sammenhengen, men i kveld spurte hun om det var fordi vennine X var på besøk. Jeg ble litt svar skyldig, men er det ikke vanlig å bli litt "inspirert" av andre? Sosial omgang skaper vel lyster også? Anonymkode: ad341...822 Alle menn tenner på andre damer imens de er i forhold, også venninner. Helt normalt. Mannen min og jeg er helt åpne om sånt. Men så tenner jeg på tanken om å se han ligge med andre også da. En fantasi jeg har. Så det trigger å høre ham fortelle hvem han syns er sexy og kunne tenkt seg å hatt sex med. Jeg vet det er litt spesielt😏 Men forholdet vårt er så bra og fylt av tillit at jeg kle blir sjalu. Om du egentlig ikke tenner på kona di og kaller henne beist derimot, så blir det hele bare trist. Stakkars dame. Håper du har vett nok til å svare henne med mer respekt enn du viser henne her ihvertfall. Anonymkode: 8902f...d80 10
Matas Skrevet 10. juli 2021 #7 Skrevet 10. juli 2021 Tråden er ryddet for innlegg skrevet av utestengt bruker og svar til dette. - Matas, mod.
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #8 Skrevet 10. juli 2021 Hehe, jo, det ble noe, og, ja, takk, for innspill som får meg til å føle at dette ikke er en ufin eller, i det minste, uvanlig reaksjon. Anonymkode: ad341...822
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #9 Skrevet 10. juli 2021 SomeDude32 skrev (7 timer siden): Er jo bare mann Er ikke rart mange kvinner sliter med sjalusi når de vet at typen gjemmer seg bak ett så tåpelig utsagn. Anonymkode: 48f6e...41d 9
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #10 Skrevet 10. juli 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Er ikke rart mange kvinner sliter med sjalusi når de vet at typen gjemmer seg bak ett så tåpelig utsagn. Anonymkode: 48f6e...41d Nei, de er jo bare kvinner. Anonymkode: 1c07a...7d4
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #11 Skrevet 10. juli 2021 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Er ikke rart mange kvinner sliter med sjalusi når de vet at typen gjemmer seg bak ett så tåpelig utsagn. Anonymkode: 48f6e...41d Men sjalusi handler vel om en indre usikkerhet. Hadde hun vært sikker på seg selv hadde det vel ikke gjort noe at mannen synes andre kvinner er sexy. Anonymkode: 13e26...739 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #12 Skrevet 10. juli 2021 I mine forhold har vi alltid kunnet snakke om at vi synes andre er sexy. Det betyr ikke nødvendigvis at vi har lyst til å ha sex med dem i virkeligheten, men det er gøy og opphissende å fantasere litt. Anonymkode: 2cba0...880 2
Gjest Alterego666 Skrevet 10. juli 2021 #13 Skrevet 10. juli 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Mannen min og jeg er helt åpne om sånt. Men så tenner jeg på tanken om å se han ligge med andre også da. En fantasi jeg har. Så det trigger å høre ham fortelle hvem han syns er sexy og kunne tenkt seg å hatt sex med. Jeg vet det er litt spesielt😏 Men forholdet vårt er så bra og fylt av tillit at jeg kle blir sjalu. Slik har vi det også. Ingen grunn til å late som om mann ikke er et helt og fullt menneske.
PM75 Skrevet 10. juli 2021 #14 Skrevet 10. juli 2021 Skriver du virkelig «dette beistet av et kvinnfolk» om din egen kone??? 7
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #15 Skrevet 10. juli 2021 Altså 6jrg merket det raskt på eksen når han så en dame han likte. Det var noe med hele han. Han ble stille. Og så kunne han nynne litt for seg selv. "Dum di dum...uskylding jeg. " ellet han ble veldig ivrig og skulle hjelpe damene med ting. Og så ble det for mye for han og han måtte legge seg ned og "meditere" rett etter. Men jeg ble da ikke sjalu??? Synes bare det er morsomt. Det er så utrolig tydelig og lett og merke. Men han hadde ikke peiling. Anonymkode: 13e26...739 2
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #16 Skrevet 10. juli 2021 Æsj. Noe så ekkelt. Du må lære deg kontroll. Hun og venninnene har sikkert fått innteykk av at du kledde av dem med øynene. Forstår at du har drifter, men det går an å være litt diskret. Anonymkode: ffa0c...c46 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #17 Skrevet 10. juli 2021 Synes du burde bytte ut "beistet" med noen som du ikke omtaler på den måten. Men skill deg fra "beistet" først. Anonymkode: 14c70...c8c 2
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #18 Skrevet 10. juli 2021 58 minutter siden, PM75 said: Skriver du virkelig «dette beistet av et kvinnfolk» om din egen kone??? KG-troll ordlegger seg gjerne slik. Kombinasjonen av sexprat og nedsettende ordbruk om en kvinne er mye brukt, det er forventet å skulle provosere de kvinnelige leserne. Denne adferden er karakteristisk for personer med usunt menneskesyn og mangelfullt innhold i tilværelsen, der de prøver desperat å bli lagt merke til. Anonymkode: e457b...088 8
Gjest SomeDude32 Skrevet 10. juli 2021 #19 Skrevet 10. juli 2021 5 hours ago, AnonymBruker said: Er ikke rart mange kvinner sliter med sjalusi når de vet at typen gjemmer seg bak ett så tåpelig utsagn. Anonymkode: 48f6e...41d Det er ikke sunt å undertrykke sine behov og følelser. Derfor er det innafor med en runk hvis man faktisk blir tiltrukket av noen som er opptatt. Vil du heller at jeg skal prøve meg og knulle de istedetfor?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå