AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #1 Del Skrevet 9. juli 2021 Reiser på ferie snart, og skal da forbi Trondheim og opp til Sandnessjøen. Har funnet noen ting vi ønsker å gjøre på veien, men vil gjerne ha flest mulig tips til hva vi bør ta oss tid til og oppleve! Gjerne steder, toppturer, opplevelser osv som ikke alle andre gjør. Håper på mange gode tips 🙌🏽 Anonymkode: 59ce1...734 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meadow Skrevet 9. juli 2021 #2 Del Skrevet 9. juli 2021 Torghatthølet. Alle andre drar dit og, men det er en fin liten tur, og helt unikt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #3 Del Skrevet 9. juli 2021 Torghatten i Brønnøysund, og når man er der så nå man kjøpe soft-is med nyrørt jordbær på TD på kaia. Fra Brønnøysund kan man ta båten til "Himmelblå"-landet Ylvingen eller til Vega. Utrolig fint. Hva har dere ellers planer om? Anonymkode: 06936...29c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #4 Del Skrevet 9. juli 2021 Kjør den gyldne omvei Anonymkode: b5659...da8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lafamiglia Skrevet 10. juli 2021 #5 Del Skrevet 10. juli 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Kjør den gyldne omvei Anonymkode: b5659...da8 Enig! Hvis du går inn på sidene til Visit Innherred får du tips til hva man kan gjøre der samt ellers i regionen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lafamiglia Skrevet 10. juli 2021 #6 Del Skrevet 10. juli 2021 Eller grottevandring på Mokk gård https://mokk.no Ellers er Levanger en veldig trivelig by å besøke når det er finvær om sommeren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #7 Del Skrevet 10. juli 2021 Det er neimen ikke stort å gjøre på det strekket der. Ser Torghatten er foreslått. Er dere av den sporty typen så kan dere også gå sherpatrappen i Mosjøen og prøve zip-line og/eller via ferrata der. Namsen kan by på laksefiske og har dere med noen små så kan Namsskogan familiepark være fin. Anonymkode: 23726...2a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lafamiglia Skrevet 10. juli 2021 #8 Del Skrevet 10. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er neimen ikke stort å gjøre på det strekket der. Ser Torghatten er foreslått. Er dere av den sporty typen så kan dere også gå sherpatrappen i Mosjøen og prøve zip-line og/eller via ferrata der. Namsen kan by på laksefiske og har dere med noen små så kan Namsskogan familiepark være fin. Anonymkode: 23726...2a1 Kystriksveien er da kjent for å være en av Norges vakreste veistrekninger, og jo, det er masse å finne på langs den veien, pluss noen små avstikkere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #9 Del Skrevet 11. juli 2021 AnonymBruker skrev (På 9.7.2021 den 23.50): Torghatten i Brønnøysund, og når man er der så nå man kjøpe soft-is med nyrørt jordbær på TD på kaia. Fra Brønnøysund kan man ta båten til "Himmelblå"-landet Ylvingen eller til Vega. Utrolig fint. Hva har dere ellers planer om? Anonymkode: 06936...29c Takk for tips! ☺️ Vi tenker oss innom Træna, Lovund og Nesna i hvert fall. Skal prøve å gå noen av de syv søstre. Og etter tips herfra blir det også Torghatten og kanskje Ylvingen eller Vega ☺️ Anonymkode: 59ce1...734 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #10 Del Skrevet 11. juli 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Takk for tips! ☺️ Vi tenker oss innom Træna, Lovund og Nesna i hvert fall. Skal prøve å gå noen av de syv søstre. Og etter tips herfra blir det også Torghatten og kanskje Ylvingen eller Vega ☺️ Anonymkode: 59ce1...734 Gohjørne på Nesna anbefales på det sterkeste. Anonymkode: 6aa08...dc7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #11 Del Skrevet 11. juli 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Takk for tips! ☺️ Vi tenker oss innom Træna, Lovund og Nesna i hvert fall. Skal prøve å gå noen av de syv søstre. Og etter tips herfra blir det også Torghatten og kanskje Ylvingen eller Vega ☺️ Anonymkode: 59ce1...734 Så flott at du likte forslaget. Er dere innom Vevelstad og Forvik kan dere ta turen innom Kaffebrenneriet på Forvik. En så serviceinnstilt eier skal man lete lenge etter. Virkelig dedikert 😊 Masse god utvalg av kaffe. Du kan se litt på Facebook. Anonymkode: 06936...29c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #12 Del Skrevet 11. juli 2021 Den vakreste plassen på jord er i Vevelstad, men jeg sier ikke navnet på stedet, for jeg orker ikke at stedet skal bli «ødelagt» av masse turister. Anonymkode: b6c73...dda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reiseglad Skrevet 11. juli 2021 #13 Del Skrevet 11. juli 2021 Meadow skrev (På 9.7.2021 den 23.46): Torghatthølet. Alle andre drar dit og, men det er en fin liten tur, og helt unikt. Svært få tar den fineste turen, opp på Hatten i stedet for gjennom hullet. Spenstigere tur med god utsikt. Så kan du jo stikke innom hullet etterpå, bare for å ha «gjort det». Jeg har ikke vært på Vega, men det står på lista til neste gang, med Vegatrappa som ett av målene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 11. juli 2021 #14 Del Skrevet 11. juli 2021 Herøy er Norges vakreste kommune 💕 Legger alltid om turen der vi for det er så fint å kjøre der. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Penny_Lane Skrevet 11. juli 2021 #15 Del Skrevet 11. juli 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Den vakreste plassen på jord er i Vevelstad, men jeg sier ikke navnet på stedet, for jeg orker ikke at stedet skal bli «ødelagt» av masse turister. Anonymkode: b6c73...dda Ååh, blir nysgjerrig 🙊 Send meg en PM da? 😇 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #16 Del Skrevet 11. juli 2021 Du må nå iallefall innom Molde. Fineste byen i midt-Norge synes i i allefall. Anonymkode: 898f0...cc5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melise__87 Skrevet 11. juli 2021 #17 Del Skrevet 11. juli 2021 (endret) AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du må nå iallefall innom Molde. Fineste byen i midt-Norge synes i i allefall. Anonymkode: slettet Endret 11. juli 2021 av Melise__87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #18 Del Skrevet 11. juli 2021 Er alt for lei av turister når jeg drar "hjem" på sommeren. Så nei det gidder jeg ikke fortelle deg. Kineserne er værst uten tvil, men lei av å finne et hav av folk der jeg kunne vandre i fred og ro før. Anonymkode: c94e7...25c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #19 Del Skrevet 11. juli 2021 Krigskirkegården på Tjøtta Anonymkode: 740ed...310 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #20 Del Skrevet 11. juli 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Er alt for lei av turister når jeg drar "hjem" på sommeren. Så nei det gidder jeg ikke fortelle deg. Kineserne er værst uten tvil, men lei av å finne et hav av folk der jeg kunne vandre i fred og ro før. Anonymkode: c94e7...25c Så hyggelig svar ☺️ Regner med du aldri drar på ferie selv, da? ☺️ Anonymkode: 59ce1...734 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå