Gjest gjest1 Skrevet 14. september 2005 #1 Skrevet 14. september 2005 Skal tilfeldigvis sende tilbake kåpen jeg bestilte (for en farge..), og vurderer å bestille en skinnjakke i stedet for. Ser på skinnjakken med pelskragen i høstkatalogen. Veldig usikker på hva jeg synes om den egentlig. Hva mener du? (Kan ikke linke til den..) Eventuelt denne skinnjakken? Jeg lærer aldri
Gjest Gjesta Skrevet 14. september 2005 #2 Skrevet 14. september 2005 Hva slags kåpe/farge? den som finnes i rosa og turkis? Jeg har litt lyst på den tweedkåpa.
Gjest gjest1 Skrevet 14. september 2005 #3 Skrevet 14. september 2005 Hva slags kåpe/farge? den som finnes i rosa og turkis? Jeg har litt lyst på den tweedkåpa. ← Denne turkise. Skulle for en gangs skyld kjøpe en kåpe som ikke var svart eller grå. Iik, selv gamle damer ville synes fargen var grusom. Fasongen var ok..men hm..
Gjest Gjesta Skrevet 14. september 2005 #4 Skrevet 14. september 2005 Der sparte du for meg for tid, penger og irritasjon.
Gjest gjest1 Skrevet 14. september 2005 #5 Skrevet 14. september 2005 Der sparte du for meg for tid, penger og irritasjon. ← Hehe... Eller mente jeg egentlig at den var KJEMPEFIN. Og at jeg tilfeldigvis har en til overs, som jeg kan selge til en billig penge
smil Skrevet 14. september 2005 #6 Skrevet 14. september 2005 Den skinnjakka du fikk til å linke til, er fin synes jeg. Fikk litt lyst på den selv.
Gjest Gitte Skrevet 14. september 2005 #7 Skrevet 14. september 2005 Skinnjakka var veldig fin, men har ikke sett den i virkeligheten.
Miss Marple Skrevet 15. september 2005 #8 Skrevet 15. september 2005 Jeg har sett den du linker til i virkeligheten, den er fin. Den andre med pelskrage synes jeg ikke var noe fin. Så rett og slett billig ut, da skinnet ikke var noe fint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå