Gå til innhold

Ga meg en isbjørn og stakk.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Den som ikke bryr seg, vinner! Mannen vant!

Anonymkode: bdae5...9c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Må le litt… jeg har i mine yngre dager faktisk ved et par anledninger også bedt menn vente utenfor mens jeg rydda leiligheten. Var et rotehue, lå klær ol utover gulvet, rydda stort sett bare når jeg skulle ha besøk. Så skjønner ts jeg 🤪

Anonymkode: f034d...1f4

Takk, har faktisk ryddet engang før også, før jeg slapp inn en date. Vi er fortsatt venner for å si det sånn. He he. 

Anonymkode: e90a1...9f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Han har visst hele veien at jeg er et rotehue. Dette var spontant. Og jeg liker ikke å ha klær strødd over alt. Om du leser innlegget så brukte jeg ikke 20 minutter. Men ett kvarter. Jeg sa han minst måtte vente 20 min, og han sa det var greit. 

Her er det ham som er barnslig. Som ghostet meg sånn etter timesvis av samtaler. 

Ikke så stor forskjell på 15 og 20 minutter at det spiller noen rolle for meg. Da er det ikke bare litt rot som må dyttes unna. Hadde en voksen person sagt til meg at de trengte tjue minutter på å rydde før jeg kunne komme inn så hadde jeg trodd de tullet og blitt med de hjem allikevel. Og så stukket når jeg fant ut at det ikke var tull. Ghosting-delen av oppførselen hans er dritkjip. Men som sagt, jeg ville også ha dratt og så avsluttet kontakt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, fyren er tydeligvis en feig liten dust. Han ville nok ha ventet om han var keen.  

hvor bodde han mens han var der? Hos kompiser? Hotell? 

jeg er for øvrig også en roteskål, om det er det vi skal kalle det. Men når jeg skal ut på date eller byen så rydder jeg da alltid i forkant i tilfelle det kan bli noe på meg. Det har bare forekommet en gang at jeg har nektet å ta med en kjekk fyr hjem på grunn av rot, og det var synd. Han var veldig kjekk. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Siden han bor på Svalbard og du bor på fastlandet (i en by, så trolig Tromsø), og slik du forteller om ivrig kontakt på chat osv, regner jeg med du har truffet fyren på datingapp. siden han er singel på Svalbard, er det kanskje lite sex å oppdrive, og han ønsker det når han nå har ferie (?). 

Jeg tipper han har hatt samtaler gående med flere damer…og at han fikk napp hos ei han likte bedre. 

Anonymkode: 47f79...039

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saph skrev (20 minutter siden):

Samme her. 

Hadde tenkt at om det var så nødvendig og et så stort prosjekt å rydde at jeg måtte vente utenfor døra i 20(!!) minutter, så er det enten noe muffens med boevne eller substanser. 

Etter timesvis med samtaler i forkant, kunne han i det minste avsluttet med  å forklare i en melding at han ble akutt paranoid om så.

Han kunne skrevet;

‘Beklager så mye, jeg fikk kalde føtter og kjente plutselig på at kjemien ikke var der jeg trodde mellom oss likevel’.

Kan være brutalt med en sånn melding også, men det er ihvertfall bedre enn å bli ghostet på den måten uten noen forklaring. Ingen oppegående mennesker gjør noe sånn uansett årsak.

Så du får nesten prøve å tenke slik, ts. Han var definitivt IKKE den fine og oppegående mannen du trodde , og det ville skint gjennom før eller siden. Greit å finne det ut nå før dere i det hele tatt verken hadde hatt sex hadde utviklet et forhold.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er egentlig berre for dumt.

For det første er det flaut å vere så inn i granskauen rotete at du ikkje kan sleppe ein date inn. Og at du skal trenge 20 minutt på å kriserydde, det seier sitt. Min heim er ikkje perfekt, men eg hadde trengt nokre få minutt på å få slengt vekk det rotet som er verst. 

For det andre er det flaut å vere så voksen og velge å ghoste ein date, i staden for å vere ærlig nok til å seie at ein ikkje gidd å vente på at du skal rydde. 

Trur det er to her som bør skjerpe seg.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Realverdien skrev (27 minutter siden):

Herregud så mange enablere i denne tråden.

Det er HELT over streken å be en date vente utenfor boligen i 20 minutter. Da sier man 'ok' og så drar man hjem uten å si et ord. Gjør seg ferdig med dama og sletter'a på telefonen.

Mannen gjorde det enhver mann med selvrespekt ville gjort. Han lot deg ikke pille på nesen.

En oppegående mann med selvrespekt ville hatt baller nok til å forklare henne dette. Ikke bare stukket.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Leste trådtittel og tolket det som en isbjørn og delen av en bunad. Tenkte jøsses, en halv bunad og en øl ellernoe aahahahhah

Anonymkode: d8800...cc9

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Siden han bor på Svalbard og du bor på fastlandet (i en by, så trolig Tromsø), og slik du forteller om ivrig kontakt på chat osv, regner jeg med du har truffet fyren på datingapp. siden han er singel på Svalbard, er det kanskje lite sex å oppdrive, og han ønsker det når han nå har ferie (?). 

Jeg tipper han har hatt samtaler gående med flere damer…og at han fikk napp hos ei han likte bedre. 

Ja, det er nok noe sånt. Men byen du nevner er feil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Fjaselina skrev (1 minutt siden):

Dette er egentlig berre for dumt.

For det første er det flaut å vere så inn i granskauen rotete at du ikkje kan sleppe ein date inn. Og at du skal trenge 20 minutt på å kriserydde, det seier sitt. Min heim er ikkje perfekt, men eg hadde trengt nokre få minutt på å få slengt vekk det rotet som er verst. 

For det andre er det flaut å vere så voksen og velge å ghoste ein date, i staden for å vere ærlig nok til å seie at ein ikkje gidd å vente på at du skal rydde. 

Trur det er to her som bør skjerpe seg.

Ja enig i at det var en litt pinlig situasjon fra ende til annen.

Og litt god gammeldags kommunikasjon er ikke å forakte. Den forsvant visst med sosiale medier😅🙃

Anonymkode: 10044...b2e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvis daten inviterte meg hjem men hadde det så rotete at jeg måtte vente 15 min mens han ryddet? Ja, da hadde jeg nok stukket jeg også. 
må jo ha vært ganske ille når du brukte så lang tid.
Tips: rydd før neste date

Med så mye rot ville jeg tenkt mitt, og lurt på om han var en rotekopp på flere områder.

Anonymkode: 9ff5f...68e

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Jullen skrev (5 minutter siden):

Etter timesvis med samtaler i forkant, kunne han i det minste avsluttet med  å forklare i en melding at han ble akutt paranoid om så.

Han kunne skrevet;

‘Beklager så mye, jeg fikk kalde føtter og kjente plutselig på at kjemien ikke var der jeg trodde mellom oss likevel’.

Kan være brutalt med en sånn melding også, men det er ihvertfall bedre enn å bli ghostet på den måten uten noen forklaring. Ingen oppegående mennesker gjør noe sånn uansett årsak.

Så du får nesten prøve å tenke slik, ts. Han var definitivt IKKE den fine og oppegående mannen du trodde , og det ville skint gjennom før eller siden. Greit å finne det ut nå før dere i det hele tatt verken hadde hatt sex hadde utviklet et forhold.

Ja, takk for støtten. Og at det er noen som ser det fra min side. :)

Jeg burde prise meg lykkelig for at jeg faktisk måtte rydde. Da fikk jeg se hans sanne jeg. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ja, det er nok noe sånt. Men byen du nevner er feil. 

Var vel kanskje den dama han skulle ringe/kontakte, ikke kompis…

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Minitroll skrev (10 minutter siden):

Ok, fyren er tydeligvis en feig liten dust. Han ville nok ha ventet om han var keen.  

hvor bodde han mens han var der? Hos kompiser? Hotell? 

jeg er for øvrig også en roteskål, om det er det vi skal kalle det. Men når jeg skal ut på date eller byen så rydder jeg da alltid i forkant i tilfelle det kan bli noe på meg. Det har bare forekommet en gang at jeg har nektet å ta med en kjekk fyr hjem på grunn av rot, og det var synd. Han var veldig kjekk. 

Jeg rydder ikke i forkant fordi jeg egentlig har som prinsipp å ikke ha med meg "første date" hjem. 

Han skulle bo hos et vennepar, men så fikk han vite at dem ikke var hjemme. Men at han kunne hente nøkkel hos en annen venn, og sove der - selv om dem ikke var hjemme. 

Da hadde vi plutselig mye mer tid sammen enn det som var planen. Vi skulle egentlig møtes en timestid, for så å møtes ordentlig i morgen ettermiddag. Hadde selvfølgelig tenkt til å ha det rent og pent hjemme da.

Jeg er bare forvirret. Og skulle ønske han kunne skrevet noen ord om hva jeg har gjort galt. Om det var pga. rotet, så var det rart av ham å være såpass pågående etter han fikk beskjed om at han måtte vente. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Var vel kanskje den dama han skulle ringe/kontakte, ikke kompis…

Sikkert. Håper han ikke sårer noen ved denne oppførselen. Jeg hadde blitt  ødelagt om jeg faktisk var forelsket. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Sikkert. Håper han ikke sårer noen ved denne oppførselen. Jeg hadde blitt  ødelagt om jeg faktisk var forelsket. 

Livet går videre...

Anonymkode: bdae5...9c1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saph skrev (7 timer siden):

Samme her. 

Hadde tenkt at om det var så nødvendig og et så stort prosjekt å rydde at jeg måtte vente utenfor døra i 20(!!) minutter, så er det enten noe muffens med boevne eller substanser. 

Man mistenker psykiatri, narkotika eller kanskje mer sannsynlig, at hun rydder vekk kondomene og tegnene på at det var mann der i går eller morges. 

Det er uinteressant hva damene tror om den saken.

Hvor mange menn her i tråden ville faktisk stått å ventet i 20 minutter på gaten for å få kuse?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jullen skrev (7 timer siden):

En oppegående mann med selvrespekt ville hatt baller nok til å forklare henne dette. Ikke bare stukket.

Det er jo ganske selvforklarende at man tar hatten og går, når daten går inn hjemme, mens du må stå på gata og vente som en idiot. 

Det er veldig fornærmende gjort av TS. At ikke alle i det minste kan se den vinklingen sier sitt om hvor mye mange på KG feilpriser dåsa si.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...