Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er din absolutte favorittparfyme? jeg har lyst til å prøve noe nytt, men er så kresen 😂
Trenger noe som lukter friskt, men samtidig søtt. 

Noen tidligere favoritter er blant annet My Way og BonBon - sistnevnte er kanskje litt i sterkeste laget og ikke noe jeg bruker om sommeren. 

Jeg gikk forbi ei en gang som luktet så sjuuukt friskt av bringebær og appelsin eller noe lignende. Den parfymen var så god! Blir aldri å finne den :( 

Anonymkode: 2128e...77f

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Armani hadde en nå utgått parfyme som bare het "Code". Den luktet slik du vil at ullgenseren din skal lukte på høsten når du tar den frem. 

Ellers går det i Sauvage og Gio. Begge gaver fra damer. 

• Liker 1
Skrevet (endret)

The body shop sin mango duft :hjerte:. Før det, en typ klementinduft, kalt Satsuma, som ikke er i produksjon lenger i den kategorien. 

Og riktig tilbake i tid: Exclamation :fnise:

Endret av Tradegy
  • Liker 1
Skrevet

Det er så vanskelig å anbefale parfymer for de lukter noen ganger helt anderledes på forskjellige personer. Coco mademoiselle er min all time favorittparfyme, men den lukter gammelt kattepiss på meg 😒

Hvis du ikke er veldig kresen på merker og pris så har Paris Hilton en som heter cancan burlesque. Den lukter bringebær og appelsin. 

Min favoritt sommerparfyme I søt og friskkategorien er davidoff cool water sea rose. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker veldig godt "the scene for her" av Hugo Boss. Rund og sensuell. 

Anonymkode: 5de37...653

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Hva er din absolutte favorittparfyme? jeg har lyst til å prøve noe nytt, men er så kresen 😂
Trenger noe som lukter friskt, men samtidig søtt. 

Noen tidligere favoritter er blant annet My Way og BonBon - sistnevnte er kanskje litt i sterkeste laget og ikke noe jeg bruker om sommeren. 

Jeg gikk forbi ei en gang som luktet så sjuuukt friskt av bringebær og appelsin eller noe lignende. Den parfymen var så god! Blir aldri å finne den :( 

Anonymkode: 2128e...77f

Kanskje hun luktet en av sommer parfymene til escada? :) "Flor de sol" kan du se litt på, frisk og lukter kirsebær og appelsin :) Og en supergod bringebær parfyme er lancome sin tresor midnight rose, lukter bittelitt rose men mest bringebær.

Anonymkode: 46fb1...27b

Skrevet

Min absolutte favoritt er L'imperatrice 😍 Den er frisk og litt søt, ulempen er at den forsvinner usedvanlig fort. 

Skrevet

J`adore til Dior :rodmer:3348901237116-2.jpg?ref=873019&hasAlpha=

AnonymBruker
Skrevet

L'eau d'Issey

Anonymkode: edbea...c05

AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsket magnetism fra escada. Tror den heter det, men jeg syns ikke den lukter like godt lenger. Vet ikke om de har gjort noe med den. Så jeg er igrunnen på jakt etter en ny parfyme.

Anonymkode: e68e4...666

• Liker 1
Skrevet

Hvis du liker My Way liker du kanskje Armani Sì også. Den er søt og fruktig. 

AnonymBruker
Skrevet

Hater parfyme. Selv fis er bedre. Den forsvinner fort, og er bare kvalmende en liten stund.

Anonymkode: db36e...982

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje denne kan være et alternativ? 

blush-P-90011.jpg

Anonymkode: 1be0b...e9e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dolce&Gabbana L’impératrice!

Anonymkode: 34c22...3af

• Liker 1
Skrevet

The Scente fra Hugo Boss -elsker den og blir aldri lei. Får også endel komplimang og spørsmål om hvilken parfyme jeg bruker. 

• 6 måneder senere...
Skrevet

Kan det ha vært Amor Amor fra Cacharel du kjente? 🍊🍇

Anonymkode: f9dce...8fb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...