AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #1 Skrevet 9. juli 2021 Var en som fikk meg "anbefalt" av felles bekjent, la meg til på some og sendte meldinger. Vi begynte å prate, han tok initiativ et par dager, og vi klikket skikkelig. Nå er det kun jeg som sender melding først. Jeg tar initiativ, og han kan bruke flere timer før jeg får svar. MEN når jeg får svar kan jeg få lange, utfyllende interesserte svar med spørsmål til meg, emojier og oppfølgingsspørsmål. Han er veldig flørtete og positiv i tonen. Vi rakk ikke prate så mye at det er grunn til at han skal gå lei, og vi kjenner hverandre lite så er ingen "dealbreakers". Det siste han sa til meg var en skikkelig flørtende på grensen seksuell kommentar om at han gledet seg til å bli kjent med meg. Føler vi er hverandres "type", og at det er mye humor. Men han har ikke tatt initiativ på flere dager, så jeg forsøkte å ikke ta det, men nå har det gått to dager uten et ord. Jeg er for øyeblikket på ferietur, kan det hende han bare avventer til det er realistisk å treffes? Anonymkode: 0b1cf...f48
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #2 Skrevet 9. juli 2021 2 hours ago, AnonymBruker said: Nå er det kun jeg som sender melding først. Jeg tar initiativ, og han kan bruke flere timer før jeg får svar. Ikke fortsett med å ta initiativet først. Vent nå til du får svar, og deretter la ha han ta initiativet igjen. Tar han ikke initiativet, så kan du regne ut hvor interessert han er. La han komme til deg. Du gjør det for lett for han, da kan noen menn miste interessen. Anonymkode: cf747...e57 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå