AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #1 Skrevet 9. juli 2021 Nettopp blitt singel . Vært med en på 35 år de siste årene. Er selv ei kvinne på 48 år. Grunnen til at jeg gikk ned i alder, var at de fleste menn over 40, er utslitte og forfalt noe ekstremt. Mistet hår og overvektig er det som går igjen. De få som ser bra ut, blir snappet så fort de blir single. Tenkte jeg skulle finne en på min alder, men det nytter ikke. Må vel bare gå for en som er mye yngre igjen. Flere som opplever det samme, eller er det bare her nord jeg bor, de ser slik ut? Anonymkode: 11d41...b60 14
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #2 Skrevet 9. juli 2021 Jeg er like gammel som deg med en flott samboer som er syv år eldre. Anonymkode: 04a67...233 5
Gjest SomeDude32 Skrevet 9. juli 2021 #3 Skrevet 9. juli 2021 Nei det er kjipt for begge kjønn det der. Ser du selv bra ut? Vil tro det siden du var med en som var 13 år yngre. Men spør for det. Tror du at du klarer å finne deg enda en ung kar som ser bra ut?
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #4 Skrevet 9. juli 2021 Kvinner bør kanskje prøve å ikke gå bare etter utseende? Anonymkode: 46496...4dd 8
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #5 Skrevet 9. juli 2021 Jeg tenker at selv om gubbene forfaller litt så er det de samme menneskene som før. Jeg synes vi dømmer alle litt for hardt og at alt går kun på utseende. Man går glipp av mange fine mennesker ved å kun gå etter det ytre. Anonymkode: 5fb85...f6f 21
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #6 Skrevet 9. juli 2021 Mistet hår er bare ei pølse i slaktetida. Det er ikke så mye verre enn å bli tynn i hyssingen. Det viktige for menns attraktivitet er om de holder seg noenlunde slanke, har humor og ikke minst er mentalt modne. Hilsen kvinne 41, sammen med mann 36 Anonymkode: 248db...f35 10
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #7 Skrevet 9. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg tenker at selv om gubbene forfaller litt så er det de samme menneskene som før. Jeg synes vi dømmer alle litt for hardt og at alt går kun på utseende. Man går glipp av mange fine mennesker ved å kun gå etter det ytre. Anonymkode: 5fb85...f6f Joda, men de kan i hvert fall klippe hår, trimme skjegg og gå i rene klær. Anonymkode: e1773...129 13
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #8 Skrevet 9. juli 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Nettopp blitt singel . Vært med en på 35 år de siste årene. Er selv ei kvinne på 48 år. Grunnen til at jeg gikk ned i alder, var at de fleste menn over 40, er utslitte og forfalt noe ekstremt. Mistet hår og overvektig er det som går igjen. De få som ser bra ut, blir snappet så fort de blir single. Tenkte jeg skulle finne en på min alder, men det nytter ikke. Må vel bare gå for en som er mye yngre igjen. Flere som opplever det samme, eller er det bare her nord jeg bor, de ser slik ut? Anonymkode: 11d41...b60 Hmmm…. Merkelig innlegg, utseende er ikke alt! Kjemi og ekte kjærlighet kommer til deg en gang, ingen vits å jakte. Anonymkode: 25360...4b1 2
Puny Skrevet 9. juli 2021 #9 Skrevet 9. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Joda, men de kan i hvert fall klippe hår, trimme skjegg og gå i rene klær. Anonymkode: e1773...129 Haha, ja altså SÅ lavt skal vel ingen måtte stupe. Rene klær og personlig hygene bør være en selvfølge uansett alder! 13
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #10 Skrevet 9. juli 2021 Vel, er ikke bare menn som forfaller. selv tusler jeg rundt med hår under armene og på beina, uten sminke og litt dvask.. Mannen min sier hver dag at han elsker meg og vi har det helt fantastisk sammen. Anonymkode: 25360...4b1 2
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #11 Skrevet 9. juli 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Kvinner bør kanskje prøve å ikke gå bare etter utseende? Anonymkode: 46496...4dd Mener du at TS er alle kvinner? Anonymkode: 5e4a5...f41 3
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #12 Skrevet 9. juli 2021 SomeDude32 skrev (9 minutter siden): Nei det er kjipt for begge kjønn det der. Ser du selv bra ut? Vil tro det siden du var med en som var 13 år yngre. Men spør for det. Tror du at du klarer å finne deg enda en ung kar som ser bra ut? Ja, får høre at jeg ser bra ut og ingen problem med å få en mann. Selv synes jeg at jeg ser normal ut, men tror det er en kombinasjon av gode gener og personligheten. Den gjenspeiles ikke her, da jeg sikkert oppfattes overfladisk her.Men jeg sliter med å tenne på menn som har forfalt, dessverre. AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg tenker at selv om gubbene forfaller litt så er det de samme menneskene som før. Jeg synes vi dømmer alle litt for hardt og at alt går kun på utseende. Man går glipp av mange fine mennesker ved å kun gå etter det ytre. Anonymkode: 5fb85...f6f Ja men jeg tenner ikke fysisk på han da. Anonymkode: 11d41...b60 6
Gjest SomeDude32 Skrevet 9. juli 2021 #13 Skrevet 9. juli 2021 9 minutter siden, AnonymBruker said: Ja, får høre at jeg ser bra ut og ingen problem med å få en mann. Selv synes jeg at jeg ser normal ut, men tror det er en kombinasjon av gode gener og personligheten. Den gjenspeiles ikke her, da jeg sikkert oppfattes overfladisk her.Men jeg sliter med å tenne på menn som har forfalt, dessverre. Anonymkode: 11d41...b60 Jeg forstår at du har preferanser og selv syns jeg utrolig mange menn forfaller unødvendig mye. Når du er på nettdating og matcher med menn er de innafor uteseendemessig? Jeg mener du som er pen burde vel klare å matche bra med menn tenker jeg?
Gjest Robin666 Skrevet 9. juli 2021 #14 Skrevet 9. juli 2021 Troll. Med mindre det er et veddemål eller 35 åringen ser ut som en dass ville ingen tatt i ei 50 åring med ildrake.
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #15 Skrevet 9. juli 2021 Robin666 skrev (1 minutt siden): Troll. Med mindre det er et veddemål eller 35 åringen ser ut som en dass ville ingen tatt i ei 50 åring med ildrake. Stemmer ikke. Jeg er 32 og liker damer fra 40 - 55. Anonymkode: 33ec4...538 10
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #16 Skrevet 9. juli 2021 SomeDude32 skrev (8 minutter siden): Jeg forstår at du har preferanser og selv syns jeg utrolig mange menn forfaller unødvendig mye. Når du er på nettdating og matcher med menn er de innafor uteseendemessig? Jeg mener du som er pen burde vel klare å matche bra med menn tenker jeg? Ja men de er som regel mye yngre. Menn på min alder har forfalt en del. De fleste. Robin666 skrev (4 minutter siden): Troll. Med mindre det er et veddemål eller 35 åringen ser ut som en dass ville ingen tatt i ei 50 åring med ildrake. Rart jeg har hatt flere forhold med yngre menn da. AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Stemmer ikke. Jeg er 32 og liker damer fra 40 - 55. Anonymkode: 33ec4...538 Ja dere er mange som liker oss har jeg inntrykk av. Anonymkode: 11d41...b60 9
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #17 Skrevet 9. juli 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Stemmer ikke. Jeg er 32 og liker damer fra 40 - 55. Anonymkode: 33ec4...538 Samme her. Mann 32 Anonymkode: eabfb...07f 6
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #18 Skrevet 9. juli 2021 Vel, jeg er mann 21 år, slank, høy, kjekk og jomfru. Aldri hatt sex eller vært i forhold. Det finnes vel noen som meg på din alder også. Anonymkode: a1e0f...e3e 2
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #19 Skrevet 9. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja dere er mange som liker oss har jeg inntrykk av. Anonymkode: 11d41...b60 Vi er det vet du 😉 Anonymkode: 33ec4...538 2
Example Skrevet 9. juli 2021 #20 Skrevet 9. juli 2021 Hvis du har holdt deg godt selv, så har du vel sjans på de som ikke har gjort det. Om du selv har forfallt på samme måte, må du vel nesten tåle at du må ta til takke med en mann i samme situasjon. Og det vel gjerne sånn at menn under 35 i liten grad ønsker et forhold til ei dame på 48. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå