Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har truffet en mann i to mnd som jeg nå finner ut er gift og har barn. Han bor litt lenger unna og har vært i min by pga jobb. Har derfor vært naturlig at vi har vært hos meg. 
Han har snakket mye om alt han har hatt lyst til å gjøre med meg i fremtiden.
Vi har hatt det veldig fint og det har virkelig ikke streifet meg at han har vært opptatt. Han har vært på meg i kontakten når vi ikke har vært sammen, har på en måte ikke virket opptatt med noe familieliv. 
Jeg fant det ut en kveld jeg googlet han av nysgjerrighet. Har nå avsluttet hele greia..

Bare lurer på hva som er drivkraften bak slikt. Hvorfor er man utro på en så massiv måte med mange lovnader om fremtid og lidenskap. 
Sitter igjen og er lei meg, skuffet og føler på at jeg har vært den andre kvinnen...

Anonymkode: 6071a...184

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er så mangt - ulykkelige ekteskap hvor man ikke blir sett/hørt men som man likevel ikke klarer å bryte ut av f.eks - og det er klart man burde gjøre det ryddig og bryte ut før man gjør noe nytt, men kanskje du traff han i hjertet om han ikke klarte å styre seg..

Anonymkode: b9b55...051

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Spenningen og sexen er mye mer intens når den er ulovlig.

Anonymkode: 911d5...26e

• Liker 2
Skrevet

Dårlig moral, masse unnskyldninger og selvrettferdighet, psykopatiske trekk og/eller mangel på empati. Det er ingenting som kan rettferdiggjøre utroskap. Det er galt uansett hvor mye man vrir og vender på det. Har man antennene og empatien intakt så går man enten i parterapi eller slår opp. Man lar ikke kona, eller mannen for den saks skyld, passe ungene, mens man selv farter rundt og treffer nye "flammer", mens partneren sitter hjemme helt intetanende. Det er bare ondskapsfullt. Når det er sagt - her har du ikke gjort noe galt ettersom du ikke visste om det.

• Liker 4
Skrevet

Vil tro de som er utro har flere forklaringer/unnskyldninger på hvorfor de er utro. Manglende lidenskap, sex, føler seg tilsidesatt for andre ting som jobb, familieliv osv?🤷‍♀️ 
Kanskje for å få en bekreftelse et annet sted? Kjipt for den som blir lurt, enten den sitter hjemme eller er den som treffes i hemmelighet. 

• Liker 1
Skrevet

Fordi vi nedstammer fra dem som knullet rundt i større grad enn ikke.

Det er unaturlig med samme dame i 30 år.

Hallo. Gjør som meg. Ikke bind deg. Og så koser du deg med alle dei fine jentane.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...