Gjest care Skrevet 3. oktober 2002 #1 Del Skrevet 3. oktober 2002 http://www.dooa.no/dyrenesdag2002.htm For alle som bryr seg.. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iset Skrevet 12. oktober 2002 #2 Del Skrevet 12. oktober 2002 ååååååååååååååååååååååååå hvorfor er alltid slike ting i Oslo??????? dritt også!!!!! jeg skulle mer enn gjerne vært med. de der j.... asiaterne. unnskyld men jeg blir så provosert av å se hvordan de behandler dyr. (ikke bare dem, men allikevel). søren. kommer det til Stavanger så ta kontakt med meg dersom du får vite om det, er du snill:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 13. oktober 2002 #3 Del Skrevet 13. oktober 2002 Dere har sikkert dyrebeskyttelsen i Stavanger også. Gi inn på web siden dere og se om de hadde noen markering. Hvis ikke kan du jo etterspørre den. Fint at du vil engasjere deg. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iset Skrevet 13. oktober 2002 #4 Del Skrevet 13. oktober 2002 ja jeg er skikkelig dyrevenn:) vegetarianer i 5år:) har vært meldem i Noah tidligere, men det virket litt useriøst, da jeg aldri fikk kontakt med dem og de plutselig sluttet å sende meg brev og info. men jeg skal ta kontakt med dyrebeskyttelsen og spørre om jeg kan delta på diverse "arrangementer":) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå