Gå til innhold

Bruk av tissetrakt på stranda

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tiss i havet.

Anonymkode: 31291...af7

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er jo bare å gå bak en busk og tiss gjennom badedrakten og så gå ut i vannet for å "skylle". 

Ser ikke noe forskjell på det og å tisse I vannet. 

Anonymkode: b680a...c13

Det har jeg prøvd 1 gang før, mens jeg ennå gikk på ungdomstrinnet. Jeg var bare nødt til å tisse, og det var mange på stranden. Satte meg ned på huk bak en busk og lot det stå til. Fin, blå badedrakt som hadde ekstra foring foran, og det førte til at den trakk litt mer væske enn de fleste andre badedrakter. Plutselig var den blitt mørkeblå både i skrittet og over halve baken. Det var grufullt. Turte ikke å gå ned til vannet fra der jeg nå satt, for da hadde alle skjønt hva som hadde skjedd. Jeg hadde hatt det så travelt med å komme meg bak buskene for å tisse, så jeg glemte håndduken. Så der satt jeg da, store jenta, snufset og skalv av engstelse og prøvde å få noen av venninene mine til å komme med et håndkle. Ingen av de hørte meg selvfølgelig, der jeg fortvilet prøvde å rope slik at bare akkurat de skulle høre det. Der satt jeg da uten mulighet til å flytte meg helt til tilfeldigvis mammaen til en av venninene mine gikk forbi og fant meg. Hun skjønte hva som hadde skjedd, og fikk hentet håndkle så jeg fikk tullet rundt meg. Da klarte jeg å komme meg ned til vannet uten at de andre vennene mine oppfattet hva som hadde skjedd. Etter denne episoden så vil jeg ikke ta sjansen på at det samme resultatet ikke skjer igjen. Jeg mener, det er galt nok at en jente på 15 tisser badedrakten våt slik at det renner, men at en voksen dame over 20 gjør det, det er det vel få forklaringer som kan dekke over… 🙈 Så, kort fortalt: å sette seg ned å tisse igjennom badedrakten, det tør jeg ihvertfall ikke! Og derfor tenkte jeg at en tissetrakt kunne være en fin løsning slik at vannet kommer dit det skal, og ikke blir sugd opp i badedrakten. 

Anonymkode: fa660...b08

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Det har jeg prøvd 1 gang før, mens jeg ennå gikk på ungdomstrinnet. Jeg var bare nødt til å tisse, og det var mange på stranden. Satte meg ned på huk bak en busk og lot det stå til. Fin, blå badedrakt som hadde ekstra foring foran, og det førte til at den trakk litt mer væske enn de fleste andre badedrakter. Plutselig var den blitt mørkeblå både i skrittet og over halve baken. Det var grufullt. Turte ikke å gå ned til vannet fra der jeg nå satt, for da hadde alle skjønt hva som hadde skjedd. Jeg hadde hatt det så travelt med å komme meg bak buskene for å tisse, så jeg glemte håndduken. Så der satt jeg da, store jenta, snufset og skalv av engstelse og prøvde å få noen av venninene mine til å komme med et håndkle. Ingen av de hørte meg selvfølgelig, der jeg fortvilet prøvde å rope slik at bare akkurat de skulle høre det. Der satt jeg da uten mulighet til å flytte meg helt til tilfeldigvis mammaen til en av venninene mine gikk forbi og fant meg. Hun skjønte hva som hadde skjedd, og fikk hentet håndkle så jeg fikk tullet rundt meg. Da klarte jeg å komme meg ned til vannet uten at de andre vennene mine oppfattet hva som hadde skjedd. Etter denne episoden så vil jeg ikke ta sjansen på at det samme resultatet ikke skjer igjen. Jeg mener, det er galt nok at en jente på 15 tisser badedrakten våt slik at det renner, men at en voksen dame over 20 gjør det, det er det vel få forklaringer som kan dekke over… 🙈 Så, kort fortalt: å sette seg ned å tisse igjennom badedrakten, det tør jeg ihvertfall ikke! Og derfor tenkte jeg at en tissetrakt kunne være en fin løsning slik at vannet kommer dit det skal, og ikke blir sugd opp i badedrakten. 

Dummeste jeg har hørt. Det er jo bare å tisse i vannet.

Anonymkode: 719c8...6d5

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Hadde det vært bedre med et todelt badeantrekk (overdel + truse/shorts) slik at du faktisk kan trekke ned trusen/shortsen når du må tisse bak en busk?

Anonymkode: 021d6...770

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hadde det vært bedre med et todelt badeantrekk (overdel + truse/shorts) slik at du faktisk kan trekke ned trusen/shortsen når du må tisse bak en busk?

Det er vel en enklere løsning det da. Det er bare det at jeg synes det er mer komfortabelt med en hel drakt. Synes det er godt å vite at det ikke er fare for at hverken topp eller underdel flytter seg, og så er det pga av at en hel badedrakt dekker over mer av mage og rygg. (Jeg har mye sår og merker på overkroppen).

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg leste først «tissedrakt» så jeg skjønte ingenting :klo: 

Har aldri hørt om noe som heter tissetrakt. Er det noe bare kvinner på 60+ bruker eller har jeg levd i en boble? 🤔

Anonymkode: fbda7...0c7

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Tidenes mest idiotiske og bortkastede oppfinnelse. Hvorfor gjøre livet så innviklet? Av alle ting man skal måtte trenge å ha med seg. Så når vennene dine tisser i skogen eller i vannet og er klare til å gå så må de vente på deg som vaser rundt med denne trakta og det etterpå må brukes tid på å få den skyllet og vasket. 

Hvis badedrakta er så stram at den sitter som en lås rundt underlivet så er den alt for stram. Og hva fanken gjør det hvis noen få dråper urin treffer badedrakta når du tisser??? Ta deg en dukkert rett etterpå og problemet er løst. 

Jeg tisser alltid i vannet. 

Anonymkode: 61604...0f9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tisser i vannet, men sømmer jo unna alle andre.

Anonymkode: ca5eb...799

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Kan du ikke prøve og øve hjemme i dusjen med badedrakten på, så får du se? :dusje:

Hvis hun skal øve hjemme kan hun jo bruke toalettet?

Skrevet (endret)

Jeg liker heller ikke å vise magen på grunn av arr.

Løsning: Tankini + badebukse. En tankini som sitter litt stramt, og en badebukse som går litt opp i livet, den tankinien sklir ikke opp under puppene. Det ser akkurat ut som en badedrakt.

Kappahl selger det, jeg har kjøpt min der. Men det var noen år siden. Men jeg ser at Zalando har det på nett.

Edit: Og Ellos også, mye billigere enn Zalando. Bare søk, så finner du mye.

Endret av ops2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Har aldri hørt om noe som heter tissetrakt. Er det noe bare kvinner på 60+ bruker eller har jeg levd i en boble? 🤔

Tiisetrakt er genialt når man er på tur i skog og mark! Se bildet på første side eller google det så ser du hva det er😊

Hilsen ei på 33år

Anonymkode: 7bc1d...953

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg har prøvd tissetrakt, men det var ikke noe for meg. Med badedrakt må man uansett trekke den til side for å få plass til trakten. På huk fungerer best synes jeg. Det er slik jeg har gjort det i alle år. Med badedrakt, trekk den tilside, eller tiss gjennom i sjøen. 

Anonymkode: 87df5...00c

Skrevet

Ryddet for seksualiserende innlegg og brukerangrep, og svar til det. 

_popcorn_, mod

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan frakter man denne tissetrakten slik at den ikke blir synlig for alle folk på en strand? Oppbevarer i en liten bærepose, eller? 

• Liker 1
Skrevet

Og jeg må ofte gjøre begge deler når behovet for å tisse melder seg.

Fint lite hjelp i en tissetrakt da, eller å gå ut i vannet for å gjøre det man må.

Så tankini er best. Jeg får gjort det jeg skal, uten å legge kabler i vannet eller å blotte hele kroppen ned til knærne.

Gjest stilts
Skrevet

Hold deg til du kommer hjem, det gjør jeg

AnonymBruker
Skrevet
ops2 skrev (2 timer siden):

Fint lite hjelp i en tissetrakt da, eller å gå ut i vannet for å gjøre det man må.

Så tankini er best. Jeg får gjort det jeg skal, uten å legge kabler i vannet eller å blotte hele kroppen ned til knærne.

Man bør vel finne et veldig øde område hvis du MÅ bæsje på en strand. Hva gjør man med dopapir da? Bringer med i en bærepose?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
ops2 skrev (På 10.7.2021 den 15.34):

Min erfaring er at de strendene som ikke har toaletter ofte ligger så øde at det er mulig å finne seg et skjulested i busker og kratt og da er en litt lang tankini perfekt. Da viser man ikke noe som helst dersom noen uheldigvis skulle komme. Men det er jo ikke til å unngå at de likevel vil forstå hva som skjer og det kan være pinlig nok i seg selv synes nå jeg.

Anonymkode: 87df5...00c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...