Gå til innhold

Bruk av tissetrakt på stranda

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen her som har testet om tissetrakt et egnet når man bruker badedrakt? Jeg vil helst bruk hel badedrakt på stranda, og vil slippe å kle meg helt naken om jeg skal bak en busk for å tisse. Er det enkelt å bruke tissetrakt om man flytter drakten sideveis under, eller er det fare for at man tisser på seg?

Anonymkode: fa660...b08

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Gå på do.

Anonymkode: eb5a2...89f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Gå på do.

🙄 Er jo ikke alle steder det er toalett tilgjengelig da

Anonymkode: 7bc1d...953

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

🙄 Er jo ikke alle steder det er toalett tilgjengelig da

Anonymkode: 7bc1d...953

Ja, da er det litt verre.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Er det enkelt å bruke tissetrakt om man flytter drakten sideveis under, eller er det fare for at man tisser på seg?

Kan du ikke prøve og øve hjemme i dusjen med badedrakten på, så får du se? :dusje:

Anonymkode: 021d6...770

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Er det noen her som har testet om tissetrakt et egnet når man bruker badedrakt? Jeg vil helst bruk hel badedrakt på stranda, og vil slippe å kle meg helt naken om jeg skal bak en busk for å tisse. Er det enkelt å bruke tissetrakt om man flytter drakten sideveis under, eller er det fare for at man tisser på seg?

Hvis du uansett skal flytte badedrakten sideveis under og gjøre det bak en busk, trenger du kanskje ingen trakt?

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Er det ikke enklere å bare sette seg på huk bak en busk og dra badedrakten til sides enn å styre med trakt?

Anonymkode: e50a2...188

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Drakten jeg har er godt dekkende under, og sitter ganske tett inntil, så jeg må bruke mye krefter for å få den langt nok til siden for at jeg skal være helt sikker. Derfor så tenkte jeg at der hadde en tissetrakt kanskje vært en god løsning. Nå har jeg ingen sånn, og har ikke følt et behov for dette tidligere, så derfor kan jeg ikke teste ut dette i dusjen, selv om dette var en god ide. Om drakten er vanskelig å få tilstrekkelig tid siden, så kan det jo hende at en tissetrakt hadde vært nok til at man kunne være helt sikker.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Drakten jeg har er godt dekkende under, og sitter ganske tett inntil, så jeg må bruke mye krefter for å få den langt nok til siden for at jeg skal være helt sikker. Derfor så tenkte jeg at der hadde en tissetrakt kanskje vært en god løsning. Nå har jeg ingen sånn, og har ikke følt et behov for dette tidligere, så derfor kan jeg ikke teste ut dette i dusjen, selv om dette var en god ide. Om drakten er vanskelig å få tilstrekkelig tid siden, så kan det jo hende at en tissetrakt hadde vært nok til at man kunne være helt sikker.

Hvordan hadde du tenkt å greie å få plassert denne da, da? Hvorfor ikke skaffe en badedrakt som ikke sitter så stramt der?

LadyP-lilla.PNG

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Finnes badedrakt med "fransk åpning" i skrittet? Hadde det løst problemet?

• Liker 1
Skrevet

Kjøp deg ny badedrakt som ikke er så pinetrang.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvordan hadde du tenkt å greie å få plassert denne da, da? Hvorfor ikke skaffe en badedrakt som ikke sitter så stramt der?

LadyP-lilla.PNG

Kan vel hende at det blir enklere å kjøpe en ny badedrakt, eller en kaftan, som var nevnt av noen andre her. Det er vel like vanskelig å få en slik på plass, som det er å dra badedrakten nok til siden egentlig.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tisser i vannet. 

Anonymkode: 111d5...1b5

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg tisser i vannet. 

Gjør ikke alle det? Hvis jeg er på stranden og må tisse, så går jeg ut i vannet ens ærend for å tisse 😅 

Anonymkode: 48d55...03f

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Ville kjøpt meg ny badedrakt som ikke er så stram i skrittet. Høres ubehagelig ut, og det blir bare surr, uavhengig av trakt eller om du sitter på huk.

Om du vil investere i en tissetrakt, så gjør du det. Så får du øve litt på teknikken hjemme før du går på stranda.

Anonymkode: 1198f...9a7

• Liker 3
Gjest Hvemsomhelst
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Gjør ikke alle det? Hvis jeg er på stranden og må tisse, så går jeg ut i vannet ens ærend for å tisse 😅 

Anonymkode: 48d55...03f

Jo, det tror jeg at alle gjør. Det er godt å tisse i havet 😀

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg tisser i vannet. 

Jeg føler at det er litt rart å gjøre det. 😉. Du står der i vannet hvor andre også befinner seg, så bestemmer du deg for å bare slippe ut vannet der. Så kjennes det ut med det samme som at du tisser deg ut, og du tenker at dette er grisete. Og hvis du ikke er oppmerksom nok, kanskje er det en unge som snorkler rett ved siden av deg, så føler du at du har tisset i ansiktet på denne 😄. Kan hende at det bare er jeg som er slik, men jeg har alltid syntes at det var mer naturlig å tisse på land. 🙈

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg føler at det er litt rart å gjøre det. 😉. Du står der i vannet hvor andre også befinner seg, så bestemmer du deg for å bare slippe ut vannet der. Så kjennes det ut med det samme som at du tisser deg ut, og du tenker at dette er grisete. Og hvis du ikke er oppmerksom nok, kanskje er det en unge som snorkler rett ved siden av deg, så føler du at du har tisset i ansiktet på denne 😄. Kan hende at det bare er jeg som er slik, men jeg har alltid syntes at det var mer naturlig å tisse på land. 🙈

Om ungen snorkler er det vel minimal fare å tisse den i ansikt...

Anonymkode: 5ff45...74c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo bare å gå bak en busk og tiss gjennom badedrakten og så gå ut i vannet for å "skylle". 

Ser ikke noe forskjell på det og å tisse I vannet. 

Anonymkode: b680a...c13

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...