AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #1 Skrevet 9. juli 2021 Jeg har møtt en fantastisk mann. Kjekk, snill, god og egentlig bare skikkelig bra. problemet mitt er overfladisk. Jeg er kun 156 cm høy, han er 198! Jeg mener, vi ser ganske latterlige ut sammen. Det hjelper ikke at han er relativt bredskuldret, slank, men muskuløs, mens jeg er slank med mine 49 kg. Det ser så teit ut! EN ting når vi er ute på noe i byen og jeg kan bruke skikkelig høye heler, da KAN det gå (selv om forskjellen selv da er enorm), men når vi går tur og jeg går med joggesko/hjemme, så er det jo nesten en halvmeter i forskjellig. sex har ikke vært et problem til nå. Jeg har tidligere hatt langvarig forhold til en på 193 og det var aldri et hinder i sexlivet. det er så overfladisk å tenke sånn, at jeg blir flau, men allikevel tenker jeg på det, og jeg er godt voksen, 35! Anonymkode: 581b0...01f 2
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #3 Skrevet 9. juli 2021 Flaut å være sammen med den du elsker? Anonymkode: b2a7e...63c 2
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #4 Skrevet 9. juli 2021 Hvis man virkelig liker noen, bryr man seg ikke om noe sånt. Anonymkode: 8ba50...696 2
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #5 Skrevet 9. juli 2021 Svigermor skrev (1 time siden): Da er du ikke egentlig interessert i ham. AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Flaut å være sammen med den du elsker? Anonymkode: b2a7e...63c AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Hvis man virkelig liker noen, bryr man seg ikke om noe sånt. Anonymkode: 8ba50...696 Jo, jeg er veldig interessert i han, men jeg klarer ikke å gi slipp på den teite tanken! Elsker han gjør jeg ikke da, vi dater kun og har møttes kanskje 7-8 ganger. Langt fra «jeg elsker deg-stadiet» Anonymkode: 581b0...01f
Example Skrevet 9. juli 2021 #6 Skrevet 9. juli 2021 Sånt må man bare glemme. Det er trist om man ødelegger noe potensielt godt fordi "noe kan se rart ut" for andre. Du bør tenke over hvor mye du vil at tilfeldige andre skal bestemme over din lykke. Hvis du synes det er greit at noen blikk skal ødelegge for det, får du gjøre det slutt, hvis ikke, la ikke høydeforskjell ødelegge. 2
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #7 Skrevet 9. juli 2021 Du er heldig, det er sexy med så høye menn og en grei høyeforskjeller er da oblogatorisk 👍 Anonymkode: 9b7e5...6eb
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #8 Skrevet 9. juli 2021 Enig med deg i at det fort ser idiotisk ut med en slik høydeforskjell. På avstand vil dere se ut som en far som leier sin lille datter. Men om det er kjærlighet så er det kjærlighet. Anonymkode: bc3ca...577
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #9 Skrevet 9. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du er heldig, det er sexy med så høye menn og en grei høyeforskjeller er da oblogatorisk 👍 Anonymkode: 9b7e5...6eb Example skrev (1 time siden): Sånt må man bare glemme. Det er trist om man ødelegger noe potensielt godt fordi "noe kan se rart ut" for andre. Du bør tenke over hvor mye du vil at tilfeldige andre skal bestemme over din lykke. Hvis du synes det er greit at noen blikk skal ødelegge for det, får du gjøre det slutt, hvis ikke, la ikke høydeforskjell ødelegge. AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Enig med deg i at det fort ser idiotisk ut med en slik høydeforskjell. På avstand vil dere se ut som en far som leier sin lille datter. Men om det er kjærlighet så er det kjærlighet. Anonymkode: bc3ca...577 Jeg synes det er mest sexy med menn på 170-185, 198 er HØYT, men han er jo alt annet jeg vil ha …. vel, ja, jeg ser ut som et lite barn ved siden av han. Jeg får la det gå litt mer tid og se om jeg virkelig faller for han eller ei. Anonymkode: 581b0...01f
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #10 Skrevet 9. juli 2021 Men han digger deg da?! Dere er sikkert supersøte. Kansje han synes det er supert med en lav dame. Ikke bry deg om slike overfladiske ting da! Anonymkode: a4f4d...c3a
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #11 Skrevet 9. juli 2021 Får du ikke vondt i nakken av å se opp på han hele tiden? Anonymkode: 7bcdf...7ec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå