Gå til innhold

Er det farlig å ta én tramadol når man drikker alkohol?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Drikker gin i kveld og lurer på om det er farlig å ta én tramadol? 

Anonymkode: 07361...f5a

• Liker 1
Skrevet

Farlig er det nok ikke men å blande så sterke medisiner med alkohol er jo alt annet enn anbefalt og bare rett og slett ren idioti.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
FrøkenMånestråle skrev (1 minutt siden):

Farlig er det nok ikke men å blande så sterke medisiner med alkohol er jo alt annet enn anbefalt og bare rett og slett ren idioti.

Det skjønner jeg. Men lever med store smerter og tar derfor tramadol i ny og ne. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det skjønner jeg. Men lever med store smerter og tar derfor tramadol i ny og ne. 

Det forstår jeg men som sagt det er lite lurt. Man vet aldri hvor mye som skal til for at det går galt så jeg ville aldri gjort det. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville ikke tatt sjansen. Tramadol kan man bli sløv av selv uten å ta sammen med alkohol. 

Anonymkode: 1ccc4...fbb

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tar tramadol semi-fast pga kroniske smerter. Jeg prøver å unngå å når jeg tar tramadol, for alkoholen går rett i hodet på meg. Jeg blir fort veldig brisen og tåler lite. En cider eller ett glass vin er nok for meg. 

Personlig går det ok en gang iblant, men jeg ville ikke ha drukket mer enn én enhet, og helst vært med noen jeg stoler på. Det er en grunn til at det ikke anbefales. Ikke dra på byen liksom.

Anonymkode: 32acd...c8c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja. Tramadol er såpass sterkt. Bør ikke kombineres:)

Anonymkode: e6fa6...ba5

AnonymBruker
Skrevet

Ikke gjør det. Dette er et rungende nei. Ren ABC.

*sett mye rart* 

Anonymkode: 89d80...34f

AnonymBruker
Skrevet

Dette skal du ikke spørre om her. Spør lege/apotek.

Anonymkode: 62fe0...f65

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar! Skal ikke gjøre det :)

ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Takk for svar! Skal ikke gjøre det :)

ts

Til neste gang - ikke lag slike innlegg her inne! Du bryter forumsreglene!

Anonymkode: ca99f...23c

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har gjort det mange ganger, men jeg reagerer ikke veldig på tramadol. Fikk 200 mg pga prolaps, men fikk så vidt smertelindring. Blir ikke sløv. Hadde tatt en tramadol en lørdags kveld og drakk store mengder, merket ikke forskjell 

Anonymkode: e94e3...216

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri brukt Tramadol, men ser på andre fora at kombinasjonen alkohol/Tramadol er skummel. Folk har visst en tendens til å ende opp med blackout og å gjøre temmelig ville ting. Så dropp det!

Anonymkode: 9dea6...166

• Liker 1
Skrevet

Kjære trådstarter,

Jeg stenger denne tråden nå, da vi ikke kan vite hva slags kompetanse som ligger bak svarene du vil få. I dette tilfellet ville det heller vært best om du fikk et profesjonelt svar, og det vil du bare få om du kontakter lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. 

Med vennlig hilsen,

_popcorn_, mod

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...