Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har tre barn sammen under 4. Den yngste er under 6 måneder. Jeg jobber fullt og mannen er hjemme med den minste. Når helgene kommer pleier mannen å reise på besøk hos venner og ta noen øl, eller ut og spise og drikke godt med vennene sine. Vennene hans er av begge kjønn, ikke at det er relevant. 

Jeg jobber hardt og er sliten etter en lang uke, men mest av alt kunne jeg tenkt meg å gjøre noe hyggelig sammen. Enten hjemme eller borte. Nå snakker jeg om fredag kveld og lørdag kveld altså. Han kommer meg alltid i forkjøpet og forteller at han har planer, skal til en kompis eller ut osv. Så da sitter jeg alene og ser på tv hele kvelden da. 

Er jeg teit som blir litt lei meg? 

Anonymkode: 097e5...c27

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du er teit som ikke tar grep og forteller han hva du tenker. 

Anonymkode: a9a8c...39f

• Liker 13
Skrevet

Nei, du er ikke teit. Skjønner at du føler deg tatt for gitt og tilsidesatt. Samtidig skjønner jeg at mannen trenger litt sosial kontakt utenfor husets fire vegger under permisjonen. Men både fredag og lørdag hver helg er jo veldig spesielt. Kjenner ingen som holder på sånn i småbarnstiden.

• Liker 7
Skrevet

Si ifra om at det der, det gidder du ikke.

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Vi har tre barn sammen under 4. Den yngste er under 6 måneder. Jeg jobber fullt og mannen er hjemme med den minste. Når helgene kommer pleier mannen å reise på besøk hos venner og ta noen øl, eller ut og spise og drikke godt med vennene sine. Vennene hans er av begge kjønn, ikke at det er relevant. 

Jeg jobber hardt og er sliten etter en lang uke, men mest av alt kunne jeg tenkt meg å gjøre noe hyggelig sammen. Enten hjemme eller borte. Nå snakker jeg om fredag kveld og lørdag kveld altså. Han kommer meg alltid i forkjøpet og forteller at han har planer, skal til en kompis eller ut osv. Så da sitter jeg alene og ser på tv hele kvelden da. 

Er jeg teit som blir litt lei meg? 

Anonymkode: 097e5...c27

Nei du er ikke teit..men jævlig sliten...ellers hadde du satt ned foten og latt ham velge mellom fredag og lørdag!

AnonymBruker
Skrevet

Så leit. Om dere ikke gjør noe sammen som familie flyter man bort fra hverandre. 

Anonymkode: 89a8c...769

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor i all verden godtar du dette? Du må jo kommunisere med han om hva du mener og synes, han er vel ikke tankeleser heller.

Du får si det allerede i morra at heretter så får han holde seg hjemme mesteparten av helgene og finne på noe med deg og barna. Jeg skjønner ikke hva som er så vanskelig å snakke meg egne samboere om ting som ikke er greit.

Kommunikasjon er alfa omega i ett forhold

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Eksen min var egosentrisk ogsà. Feks sa han satt å så på ringer..men det var til hans selv. Handlet og viste meg de fine nye ringene sine. Han ville også væte med venner i helgene. Og var sur hjemme med meg. Ble brudd..

Anonymkode: 89a8c...769

AnonymBruker
Skrevet

Om han har sagt nei til å tilbringe tid med deg, er det en ting, ikke greit.

Men om du kun har tankene om dette inni deg… han er jo ikke tankeleser.

Kommunikasjon er faktisk veldig viktig i et forhold. 

Anonymkode: 81052...572

AnonymBruker
Skrevet

Hadde samme problem i begynnelsen. løste problemet ved å snakke sammen og kom fram til at det beste var om vi fikk hver vår helg hver måned, en familie helg og en helg med storfamilien eller middag ute for oss ute og betalt barnepass for barna. 

Anonymkode: 660cd...3e9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...