male32 Skrevet 9. juli 2021 #1 Skrevet 9. juli 2021 Hei Jeg har noen spørsmål om Elkjøp. Har de samme pris i butikk som på nett, slik som Power? Produktet jeg ønsker å kjøpe står på nettsiden -10% for medlemmer i kundeklubben. Jeg er medlem. Vil jeg da får denne rabatten i butikken også, eller gjelder det kun på nett? Jeg har prøvd å sende mail til Elkjøp men ikke mottatt noe svar.
Minya Skrevet 9. juli 2021 #2 Skrevet 9. juli 2021 Hvis de har sånn klikk og hent-alternativ, så koster varen det du betaler på nettet. Du kan jo ringe den aktuelle butikken og høre hva varen koster i butikk og se om de svarer det samme som du får den for på nettet. 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #3 Skrevet 9. juli 2021 Jeg har fått -10% i butikk som medlem. Men vet ikke om det gjelder på alt 😅 var på et spill. Anonymkode: 41543...d22 1
klondrik Skrevet 9. juli 2021 #4 Skrevet 9. juli 2021 (endret) male32 skrev (1 time siden): Produktet jeg ønsker å kjøpe står på nettsiden -10% for medlemmer i kundeklubben. Jeg er medlem. Vil jeg da får denne rabatten i butikken også, eller gjelder det kun på nett? Ja, medlemsfordelene gjelder i butikk og på nett Endret 9. juli 2021 av klondrik 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå