Gjest forelsket??? Skrevet 14. september 2005 #1 Skrevet 14. september 2005 Jeg har en gutt "foran" meg. Denne gutten er sjarmerendes, sjenert (noe jeg liker ved gutter), søt, snill, morsom, og igjen...en kjempe sjarmis. Men...han er IKKE stygg. Men heller ikke pen. Jeg liker han...og det kribler i magen min når jeg tenker på han, men så kommer utseendet. KAN noen få meg til å slutte å være så overfladisk? Hva har utseendet å si? Jeg tror faktisk jeg hadde likt å ha sex med han også, men vet ikke.
Belit Skrevet 14. september 2005 #2 Skrevet 14. september 2005 Pene gutter trenger aldri å jobbe for damene. Det må alminnelig utseende gutter. Kanskje denne alminnelige fyren er superomtenksom, morsom og en fantastisk elsker der hvor kjekkasene bare er opptatt av seg selv, i og utenfor senga.
Lestat Skrevet 14. september 2005 #3 Skrevet 14. september 2005 KAN noen få meg til å slutte å være så overfladisk? ← Greit, slutt ! Utseende er vel det første man legger merke til, men min erfaring er i alle fall at ei dame kan bli både "styggere" og "penere" enn sitt fysiske utseende etter at man blir bedre kjent. Kribler magen, så kribler magen. Ingen grunn til å gjøre det vanskeligere enn det er heller......
nusta Skrevet 14. september 2005 #4 Skrevet 14. september 2005 Kribler det i magen er jeg solgt. Det skal nemlig svært mye til før min mage sier at dette er noe interessant. Utseende har ingenting med den delen å gjøre. Jeg har kjent mange kjekke gutter som aldri har hatt den rette utstrålingen, og derfor ikke vært interessante. For min del spiller utseende liten rolle, det er denne ytre, usynlige utstrålingen som treffer meg. Er egentlig få gutter jeg har forelsket meg i opp igjennom årene. Men dem jeg har likt best, har nesten aldri hatt noen stor fordel utseendemessig. Det er noe annet , som svært få gutter har som alltid treffer meg. Hva det er kan jeg vanskelig sette fingeren på, men et eller annet som treffer den frekvensen jeg er på..... Mine venninner har alltid hatt en tendens til å erte meg fordi jeg aldri har likt kjekke gutter
vixen Skrevet 14. september 2005 #5 Skrevet 14. september 2005 Ta vare på kriblinga du og hold deg til han som gjør at det kribler! -viXen-
Gjest Gjesta Skrevet 14. september 2005 #7 Skrevet 14. september 2005 Utseendet har forsvinnende lite å si i den store sammenhengen mener jeg. Og er det sånn at det kribler i magen din - ja, da kommer han til å bli vakrere og vakrere for hver dag som går vil jeg tro!
Gjest forelsket??? Skrevet 14. september 2005 #8 Skrevet 14. september 2005 Takk for gode svar. Jeg føler meg ikke fult så overfladisk lenger. Fordi...han er så GOD. Og da blir man vakker også....måten han èr på. Han er som sagt ikke mindre pen, men heller ingen "hunk". Jeg visste vel egentlig svaret eller ordene jeg lette etter, men litt deilig å se folk gi meg en dytt i rumpa. thanks.
greikar Skrevet 14. september 2005 #11 Skrevet 14. september 2005 Det er vel bare å følge kriblefølelsen det! Ble litt missunnelig jeg gitt..kunne tenkt meg å kjenne det krible litt selv jeg!
Gjest Nefertiti Skrevet 15. september 2005 #12 Skrevet 15. september 2005 Hvis det kribler i magen er jo det et godt tegn, men hvis du ikke synes han er seksuelt tiltrekkende (man kan jo være det selvom man ikke er etter boka pen) så spørs det jo om det kan fungere. Du må jo ha lyst på sex med han for at det skal fungere... rett og slett Håper det ordner seg! Lykke til!
Gjest Gjest Skrevet 15. september 2005 #13 Skrevet 15. september 2005 Utseende teller ikke alt. Er du Så pen da?? Kjemien må stemme og kribler det i magen gjør den tydeligvis det
Gjest forelsket??? Skrevet 15. september 2005 #14 Skrevet 15. september 2005 Hvis det kribler i magen er jo det et godt tegn, men hvis du ikke synes han er seksuelt tiltrekkende (man kan jo være det selvom man ikke er etter boka pen) så spørs det jo om det kan fungere. Du må jo ha lyst på sex med han for at det skal fungere... rett og slett Håper det ordner seg! Lykke til! ← Hehe, nei...sant det du. Men jeg syns han er deilig, men det har ingenting med utseendet å gjøre. Det har vel mer med glimt i øyet og gjøre og sånt.
Gjest forelsket??? Skrevet 15. september 2005 #15 Skrevet 15. september 2005 Utseende teller ikke alt. Er du Så pen da?? Kjemien må stemme og kribler det i magen gjør den tydeligvis det ← Nei. Om jeg er SÅ pen? Trokke det. Ja, det kribler. det kribler når jeg tenker på han nå. OOOOO MAMA MIIIAAA!!! :grine2:
Gjest *kosejoker* Skrevet 15. september 2005 #16 Skrevet 15. september 2005 Saa goey :smile: Jeg er lik deg saann, jeg er ganske overfladisk selv, og har moett en fantastisk fyr som ikke er en jeg ville interessert meg for hvis jeg ikke hadde kjent han. Men go for it!
Gjest gjest1 Skrevet 15. september 2005 #17 Skrevet 15. september 2005 Kribler det så kribler det. ← Hehe, bra svart.
Smashing Skrevet 15. september 2005 #18 Skrevet 15. september 2005 Jeg forstår hva du mener. Har hatt det slik en gang. Godt å se at det ikke bare er jeg som er så dum... Bli bedre kjent med han, så tror jeg du glemmer utseendet. Han blir i hvertfall ikke styggere, heller finere på en litt mer "dypere" måte. Det erfarte jeg..
Gjest JenterAsså Skrevet 15. september 2005 #19 Skrevet 15. september 2005 Kribler det så kribler det. Et annet ord for det er "Ull-allergi".
Gjest Gitte Skrevet 15. september 2005 #20 Skrevet 15. september 2005 Min egen erfaring sier at gutten blir penere og penere jo mer jeg liker personligheten hans.. Og det stemmer i alle tilfeller, for min del.. Og kribling i magen er ingenting man ignorerer :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå