Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er et trekk jeg ser gå som en rød tråd når det kommer til ‘sliterne’ jeg kjenner, men det jeg har lagt merke til er at de gjerne feirer voldsomt på forhånd, fremfor å feire først når de er ferdig med å gjennomføre noe.. 

Jeg kjenner et par som er slik som feirer og snakker stort om hvordan de skal bli bedre, få et bedre liv, og jeg vil ikke være den som tar fra dem troen. Men jeg synes det er litt slitsomt?? Det hadde jo vært bedre å liksom feire det etter gjennomført prosjekt eller eventuelt milepæle-feiring. De par jeg kjenner som driver på sånn kommer liksom aldri i gang og de tar seg en stor fest før de starter som regel… 

Og så havner de i en dyp dal hvor da gjerne jeg eller noen andre må sitte igjennom det med dem.. 

noen som kjenner seg igjen, eller er dette vanlig? Merker jeg fryser til når enkelte snakker om store forandringer i livene sine. Jeg hadde foretrukket om de heller fortalte det når de er ferdig eller er godt på vei i prosjektet sitt. 

ble veldig mye generalisering nå, men kjenner noen seg igjen? Jeg dømmer dem ikke, synes bare det blir litt mye for jeg føler det er litt slitsomt for min del også, føles litt slemt nesten på omgivelsene 🙈🙈 spesielt når det skjer for 10 gang. 

Anonymkode: eaf2c...56d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Egentlig aldri tenkt over dette, men må nok si jeg er litt skyldig her ja. Ikke det at jeg pleier å ha store grandiose planer som jeg sitter å prater om, men jeg er nok litt fæl til å prate mer enn jeg handler på den måten du beskriver. 

Tror det kan ha noe med at jeg er skikkelig gira og motivert og trenger at noen klapper meg på skuldra og heier på meg. 

Så har jeg vel heller aldri opplevd at noen på eget initiativ har kommet og feks sagt "har lagt merke til at du har blitt flinkere til xxx, bra jobba jeg er stolt av deg!" heller. Så kanskje "prater jeg om seieren på forhånd" for å gjøre folk oppmerksomme på at endringer er i gang og at jeg håper de vil legge merke til det. 

Men interessant tema egentlig. Fikk litt wakeupcall av det, takk! 🙂

For jeg tenker at hvis jeg hadde sittet å hørt på noen som holdt veldig på sånn så hadde jeg blitt sliten og mistet troen hvis vedkommende feilet igjen og igjen. 

Anonymkode: 712d5...38a

• Liker 1
Skrevet

Synes det er utrolig spesielt å omtale folk som tapere .. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...