AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #1 Del Skrevet 9. juli 2021 Noen som har erfaring med gode biler som kan ta 3 barneseter i baksetet? Anonymkode: 8afbf...46c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Robin666 Skrevet 9. juli 2021 #2 Del Skrevet 9. juli 2021 Ofte hvis jeg lurer på noe så søker jeg på Google. Der får man svar på alt, altså det motsatte av KG. Kjøp deg Audi Q7. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summeer Skrevet 9. juli 2021 #3 Del Skrevet 9. juli 2021 Vi gikk for sjuseter med tre rader. Det var altfor plundrete å komme til setet i midten. Caravelle, nissan nv200, vito eller Ford s-max. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #4 Del Skrevet 9. juli 2021 Vi har hatt Peugeot 5008, den hadde plass til tre seter. Den er Ford S-Max sin litt fattigere fetter. Anonymkode: b0790...e87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Målvakt Skrevet 9. juli 2021 #5 Del Skrevet 9. juli 2021 Har god erfaring med Toyota Verso😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #6 Del Skrevet 9. juli 2021 Robin666 skrev (1 time siden): Ofte hvis jeg lurer på noe så søker jeg på Google. Der får man svar på alt, altså det motsatte av KG. Kjøp deg Audi Q7. Men her kan du diskutere og få fornuftige svar. Hadde dumpa deg om du kjøpte Audi q7 Anonymkode: 09310...4e2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #7 Del Skrevet 9. juli 2021 Vi har stablet tre inn i VW Passat, BMW X5 og Tesla X. Men vi kjørte til barneutstyrsbutikken og fikk hjelp til å finne seter som lot seg «pusle sammen»… Anonymkode: 441ae...8e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #8 Del Skrevet 9. juli 2021 Dropp isofix så er det mange biler. Skal du ha isofix så begrenses det veldig. Anonymkode: f52aa...6f6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #9 Del Skrevet 9. juli 2021 Ford Mondeo, Ford S-max Anonymkode: 282a0...2e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #10 Del Skrevet 9. juli 2021 Det er mange biler man kan ha 3 barnestoler i bare man har den rette kombinasjonen stoler. Men de mest vanlige når man har behov for 3 stoler er VW Touran el Sharan. Ford S Max eller Galaxy. Peugeot 5008, Toyota Verso. Alle disse har 3 separate seter. Selv har jeg hatt 3 seter i Toyota Verso, i mange forskjellige kombinasjon, alt fra 3 bakovervendte til 3 framovervendte, sistnevnte er ikke det enkleste, men med de riktige stolene går det greit. Har forøvrig også hatt 3 stoler i Toyota Yaris, så mangt som går bare man har de rette stolene. Anonymkode: e67fc...28c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå