AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #1 Skrevet 9. juli 2021 De siste dagene har truseinnleggene blitt våte og tunge av en væske som ikke har noe særlig med farge. Utflod er det ikke da og ikke lukter det urin. Jeg kjenner godt det "renner" fra skjeden når det kommer. Har termin om et par dager, men ingen tegn til fødsel foreløpig bortsett fra kraftige kynnere som kommer og går. Er dette noe å ringe føden om? Hva gjør de i såfall? Dette er mitt 3 barn, men jeg kan ikke huske at jeg har opplevd dette med de 2 andre. Anonymkode: 0f9d8...985
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #2 Skrevet 9. juli 2021 Hvilken uke er du i? Og ja ville ringt føden og konferert med de. Anonymkode: 893db...bb5 2
Brud2014 Skrevet 9. juli 2021 #3 Skrevet 9. juli 2021 Jeg ville ringt føden. Mest sannsynlig ber de deg komme inn og så sjekker de innlegget ditt for hva slags type væske det er. Jeg hadde det sånn med nr 1 (10 dager på overtid) og da gikk resten av vannet i ekte Hollywood-stil på parkeringsplassen på vei inn på sykehuset 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #5 Skrevet 9. juli 2021 Ring føden, det kan være tidlig vannavgang. Skjedde med meg med førstemann. Vannet gikk på kvelden, jeg var inne på sjekk. Skjedde ikke noe mer det neste døgnet og jeg var inne til ny sjekk kvelden etter. Da sa de at jeg skulle komme tilbake 08 neste morgen og settes i gang hvis det ikke hadde skjedd noe mer. Fikk rier halv to på natta og fødselen starter av seg selv. Når vannet har gått så tror jeg det var slik at infeksjonsfaren øker, så viktig å få sjekket det. Lykke til❤️ Anonymkode: 0866a...dfa
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #6 Skrevet 9. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ring føden, det kan være tidlig vannavgang. Skjedde med meg med førstemann. Vannet gikk på kvelden, jeg var inne på sjekk. Skjedde ikke noe mer det neste døgnet og jeg var inne til ny sjekk kvelden etter. Da sa de at jeg skulle komme tilbake 08 neste morgen og settes i gang hvis det ikke hadde skjedd noe mer. Fikk rier halv to på natta og fødselen starter av seg selv. Når vannet har gått så tror jeg det var slik at infeksjonsfaren øker, så viktig å få sjekket det. Lykke til❤️ Anonymkode: 0866a...dfa Med tidlig vannavgang ble jeg heller ikke sendt hjem igjen når jeg kom inn med rier, selv om åpningen ikke var 4 cm. Anonymkode: 0866a...dfa
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #7 Skrevet 10. juli 2021 Ja du må dra på kontroll. Dette er kanskje en av de viktigste tingene å sjekke opp om man er usikker, så ikke føl at du er til bry iallfall. Men skal sies at utflod også kommer i form av væske i slutten av svangerskapet. Ekstremt frustrerende å skulle skille på urinlekkasje, utflod og fostervannslekkasje. Jordmor ba meg lukte på trusen for å kjenne om det luktet søtt, men helt ærlig lukter alt søtt der nede under hele svangerskapet 😂 Anonymkode: 767b6...860 1
Brud2014 Skrevet 10. juli 2021 #8 Skrevet 10. juli 2021 AnonymBruker skrev (17 timer siden): De siste dagene har truseinnleggene blitt våte og tunge av en væske som ikke har noe særlig med farge. Utflod er det ikke da og ikke lukter det urin. Jeg kjenner godt det "renner" fra skjeden når det kommer. Har termin om et par dager, men ingen tegn til fødsel foreløpig bortsett fra kraftige kynnere som kommer og går. Er dette noe å ringe føden om? Hva gjør de i såfall? Dette er mitt 3 barn, men jeg kan ikke huske at jeg har opplevd dette med de 2 andre. Anonymkode: 0f9d8...985 Hvordan går det?
MJF Skrevet 10. juli 2021 #9 Skrevet 10. juli 2021 Få det sjekket, jeg hadde det med nr 2, skjønte det ikke med en gang. Ble da satt i gang og måtte ha antibiotika fordi det er infeksjonsfare om ikke fødselen starter innen en viss tid.
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #10 Skrevet 11. juli 2021 TS her. Var på føden i går kveld/natt og det er fostervann som lekker. Det lekker bare mere og mere, men baby har det bra. Men fikk beskjed om å komme inn nå på morgenen for å bli satt i gang. Fødsel er heldigvis ikke langt unna nå. Anonymkode: 0f9d8...985 6
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #11 Skrevet 11. juli 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): TS her. Var på føden i går kveld/natt og det er fostervann som lekker. Det lekker bare mere og mere, men baby har det bra. Men fikk beskjed om å komme inn nå på morgenen for å bli satt i gang. Fødsel er heldigvis ikke langt unna nå. Anonymkode: 0f9d8...985 Lykke til! Anonymkode: 07148...c25 2
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #12 Skrevet 11. juli 2021 Lykke til. Håper alt går bra❤️ Anonymkode: 0866a...dfa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå