AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #1 Skrevet 9. juli 2021 Jeg er en 28 år gammel mann, men syns det er klin umulig å møte noen å date. Jeg er over snittet høy, trent (både brede skuldre og sixpack) og har en 5-årig utdanning i et teknisk, godt betalt yrke. I tillegg er jeg utadvendt og forholdsvis godt likt av de fleste (tror jeg). Jeg føler alt er på plass "på papiret". Likevel når jeg ikke opp. Jeg har et under snittet pent ansikt. Jeg ser ikke bra ut på bilder. Jeg får derfor få matches på Tinder, hvor enda færre svarer. Alle man møter via jobb eller venner er stort sett i forhold, de fleste over flere år. Hva i all verden gjør man da? Det er ingen single som vil snakke på Tinder, og enda færre som vil møtes. Vurderer sterkt å begynne med bilder på Tinder i baris, eller gå i altfor stramme skjorter på utesteder. Men det føles så kleint å skulle gå rundt og vise frem kroppen sin, og å kun appellere til jentene på det overfladiske. Samtidig er jo det overfladiske mye av grunnen til at jeg ikke får meg dame, så kanskje jeg bare må spille på det jeg har? Vet ikke hva jeg vil med dette. Er bare lei meg, og lei av at alle tar ferie med samboerene sine eller sine nye koronakjærester, mens jeg går evig singel til tross for at jeg har alt (unntatt et pent ansikt). Anonymkode: 1689c...6a0 4
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #2 Skrevet 9. juli 2021 Hvis du ser deg rundt, er det bare de som er kjempepene som har partner? For når jeg ser meg i rundt er det folk i alle former og fasonger som har partner. Det er mange folk som er single selv om de har mange gode egenskaper, og jeg tror nok ikke det er utseendet som er problemet, men at mange gjør ikke særlig mye for å finne noen. Det kan være lurt å finne en hobby der man kan komme i kontakt med andre mennesker, f.eks klatreklubb eller noe sånt. Tinder er ikke enkelt for mange menn, men de aller fleste har shittye bilder, så mange hadde vunnet mye på en mer gjennomtenkt profil. Anonymkode: 66339...ab3 11
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #3 Skrevet 9. juli 2021 Ser at du har veldig høy selvtillit. Kanskje du virker litt for cocky og det skremmer bort damer? Jeg hater menn som er alt for cocky. Anonymkode: cbe99...9bd 8
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #4 Skrevet 9. juli 2021 Jeg blir utelukkende tiltrukket av godt trente kropper. Men det er bare en bitte liten del av hvem jeg er og mine verdier. Om du vil vise mer kropp på tinder kan det være lurt å droppe baris, og heller diskré vise f.eks at magen er flat eller overgangen mellom over og underarm. Baris er kleint, og du vil ikke være i selskapet til de andre baris profilene. Anonymkode: ebe53...94b 5
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #5 Skrevet 9. juli 2021 Tro feilen er at du tror du må være høy, veltrent pen osv for å få dame, men i virkeligheten er det faktisk ikke slik. Ja, du blir noe mer attraktiv av det, men det betyr ikke at du kommer til å finne dame. For at du skal finne en dame må du være deg selv, og ved å være deg selv vil du finne kjemi med en som passer den du er som person. Om du fokuserer for mye på å finne dame vil du mest sannsynligvis ikke helt fremstå som deg selv, og dermed blir det vanskeligere å finne en som passer den kjemien du utstråler. Anonymkode: ec756...206 13
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #6 Skrevet 9. juli 2021 5 minutter siden, AnonymBruker said: Ser at du har veldig høy selvtillit. Kanskje du virker litt for cocky og det skremmer bort damer? Jeg hater menn som er alt for cocky. Anonymkode: cbe99...9bd Jeg har noen gode egenskaper som jeg er bevisst på, men jeg tror virkelig jeg fremstår som alt annet enn cocky. Jeg liker å gi av meg selv, og tror heller at jeg kan fremstå som needy i det at jeg gir mye av meg selv mens rådene datingkultur er å "bry seg minst mulig". Anonymkode: 1689c...6a0 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #7 Skrevet 9. juli 2021 Høres ut som du må lese deg opp på 2014 Isla Vista drapene. Mannen forklate at han ønsket å straffe kvinner for å avvise han, og seksuelt aktive menn fodi han misunner dem. Dette er det vi kjenne som en "incel". En person som mener at han har alt han trenger for å tiltrekke seg damene, inkludert en fet Mercedes, men som ikke klarer det fordi ingen av dem liker personligheten hans. jeg sier ikke at du er som han, men jeg sier er at det var da ikke rart ingen ville ha han da han var psykopat nok til å drepe andre og seg selv over det. Anonymkode: d37d3...30f
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #8 Skrevet 9. juli 2021 5 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg blir utelukkende tiltrukket av godt trente kropper. Men det er bare en bitte liten del av hvem jeg er og mine verdier. Om du vil vise mer kropp på tinder kan det være lurt å droppe baris, og heller diskré vise f.eks at magen er flat eller overgangen mellom over og underarm. Baris er kleint, og du vil ikke være i selskapet til de andre baris profilene. Anonymkode: ebe53...94b Utelukkende tiltrukket av godt trente kropper, men bitteliten del av dine verdier? Er det en selvmotsigelse, eller mener du at du kun er villig til å date de som er godt trente, og deretter blir personlige verdier viktige? Anonymkode: 1689c...6a0
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #9 Skrevet 9. juli 2021 Just now, AnonymBruker said: Høres ut som du må lese deg opp på 2014 Isla Vista drapene. Mannen forklate at han ønsket å straffe kvinner for å avvise han, og seksuelt aktive menn fodi han misunner dem. Dette er det vi kjenne som en "incel". En person som mener at han har alt han trenger for å tiltrekke seg damene, inkludert en fet Mercedes, men som ikke klarer det fordi ingen av dem liker personligheten hans. jeg sier ikke at du er som han, men jeg sier er at det var da ikke rart ingen ville ha han da han var psykopat nok til å drepe andre og seg selv over det. Anonymkode: d37d3...30f Jeg skjønner ikke hvordan dette skal hjelpe. Ser jeg burde satt noen hermetegn rundt "alt" lenger oppe, så jeg skjønner om dere misforstår meg. Jeg har ikke tenkt å klikke, men det er mer en ensom og smertefull tilværelse å bli avvist av alle på nettdating. Jeg er godt likt av de fleste på jobb, fra tidligere studier og andre arenaer, så at jeg faller igjennom i datingen tror jeg skyldes noe annet enn personlighet. Anonymkode: 1689c...6a0 5
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #10 Skrevet 9. juli 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg skjønner ikke hvordan dette skal hjelpe. Ser jeg burde satt noen hermetegn rundt "alt" lenger oppe, så jeg skjønner om dere misforstår meg. Jeg har ikke tenkt å klikke, men det er mer en ensom og smertefull tilværelse å bli avvist av alle på nettdating. Jeg er godt likt av de fleste på jobb, fra tidligere studier og andre arenaer, så at jeg faller igjennom i datingen tror jeg skyldes noe annet enn personlighet. Anonymkode: 1689c...6a0 Hva tror du det skyldes da? Anonymkode: 427cb...d6c
Teethgrinding Skrevet 9. juli 2021 #11 Skrevet 9. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg skjønner ikke hvordan dette skal hjelpe. Ser jeg burde satt noen hermetegn rundt "alt" lenger oppe, så jeg skjønner om dere misforstår meg. Jeg har ikke tenkt å klikke, men det er mer en ensom og smertefull tilværelse å bli avvist av alle på nettdating. Jeg er godt likt av de fleste på jobb, fra tidligere studier og andre arenaer, så at jeg faller igjennom i datingen tror jeg skyldes noe annet enn personlighet. Anonymkode: 1689c...6a0 Først og fremst vil jeg si at jeg har medfølelse med deg. Det er så typisk at ingen (kvinner) gir støttende feedback til unge single menn som sliter, men jeg backer. Jeg vet hvordan du har det og det er vondt. Jeg er en fyr som alltid har hatt lange forhold. Jeg har sikkert ikke vært singel mer enn noen få år kombinert i løpet av hele livet siden 13-års alderen. Derfor vet jeg et og annet om langvarige forhold, dating og intime relasjoner over tid. For mange fikser kortvarige relasjoner når alt er enkelt, men etter noen måneder eller noen år begynner det å røyne godt på. Jeg tror du bør redusere fokuset på det du har å stille opp med fysisk. Du skal selvfølgelig vise deg fra din aller beste side, for all del. Men det trengs ikke å konkurrere om å "vinne" Tinder. Husk at du bare skal treffe en jente. Ikke to, men en. Fokuset ditt bør ligge på den gode samtalen. Her kan du øve deg med kompiser og venninner eller hvem som helst. Du må søke den gode samtalen. Frigjøre deg fra intervjusituasjonen, spørre og grave på en høflig og omtenksom måte. Du må spørre om dypereliggende årsaker, finne frem til roten av hvordan folk har det og føler seg. Hva de tenker om ting. Hvordan hadde hun det i barndommen? Hva er det beste barndomsminnet? Hvordan er familien hennes? Hva slags forhold har hun til søsknene sine? Det er så mye du kan spørre om og finne ut av. Kanskje får du et spørsmål tilbake. Da har du en gyllen mulighet til å fortelle noe fortrolig og personlig - som igjen skaper den dyperefølte connection som alle lengter etter å finne. For det er gjennom denne samtalen, gjennom smilet i øyet, blikkene, de lett hintende kommentarene, at du kan vinne henne. Det er der du forteller hvem du er, hvilke verdier du har. Hva du har opplevd i livet og ser for deg i fremtiden. Det er sånn du forteller henne hvilken plass hun kanskje han ha i din historie, og hva dere kan bygge sammen. Nøkkelen er ikke å skryte på seg alle mulige bragder for å stille seg i best mulig lys, men å fortelle henne hvordan dere kanskje passer sammen. Du må også våge deg litt utpå. Du kan ikke være for diplomatisk. Husk at ved å være ærlig finner du potensielt frem til den som virkelig passer deg. Det er sånn man finner en base i et forhold som kan vare lengre enn nyhetens verdi. Men du må selvfølgelig lande en date først. Derfor kan det være lurt å være fin på bilder. Vis deg fra din beste side. Men husk også at hva gutta sier ikke teller. Du skal finne en dame du passer sammen med, ikke en du skal imponere alle andre med. 15
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #12 Skrevet 9. juli 2021 Tror ikke du bør gå i bar overkropp eller brife for tydelig, for det virker litt som du er en player da, dessuten så ser man at noen er godt trent i en normal T skjorte Tror ikke ansiktet ditt er problemet, kanskje det er en fordel? Fordi det kan fort bli sånn at man er litt redd for å nerme seg folk som virker for perfekte 😄 Høres teit ut men det er det. Tror ikke du ser fæl ut! Men du legger for mye i det at du ikke synes du ser bra ut på bilder. Ta med et fint bilde av ansiktet ditt, der du smiler litt. Kanskje du kan få noen av vennene dine til å finne deg en date? De kjenner deg og de kjenner henne og det er et godt utgangspunkt! Venne date der du og et vennepar møtes er fint for da blir det lettere å prate åså om du ikke er super på det. Møt noen andre steder enn i barer og på dateing sider, det er faktisk mange fordeler med det og man ser den ekte siden av deg. Anonymkode: 3b9ff...e6c 2
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #13 Skrevet 9. juli 2021 48 minutter siden, AnonymBruker said: Utelukkende tiltrukket av godt trente kropper, men bitteliten del av dine verdier? Er det en selvmotsigelse, eller mener du at du kun er villig til å date de som er godt trente, og deretter blir personlige verdier viktige? Anonymkode: 1689c...6a0 Det jeg prøvde å si var at vi evner å se mye fra vanlige bilder, i forsøk på å overtale deg til å ikke gå for baris, siden det sender ut veldig dårlige signaler på tinder. f.eks, ute etter ett ligg, digg kropp, men gir ikke seg selv så mye verdi utover det, ukritisk etc. Anonymkode: ebe53...94b 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #14 Skrevet 9. juli 2021 Problemet er nok at du er mann. Få har suksess på Tinder, selv om relativt mange har grei suksess andre steder. Jeg forstår ikke helt hvem som faktisk har suksess der, for jeg har sett nok eksempler på menn som jeg som mann ville trodd skulle hatt draget der som slett ikke har det. Gode bilder og bio ser ikke ut til å hjelpe i seg selv. Kanskje kvinnene bare er ute etter noe useriøst, og at seriøse menn derfor faller gjennom? Husker fra min tid at så å si ingen kvinner hadde bio og at bildene var nesten like hos de fleste. Anonymkode: cced9...157 1
wandagirl Skrevet 9. juli 2021 #15 Skrevet 9. juli 2021 Du har fått et veldig svar lenger oppe med mange gode råd. Vil bare legge til at det er mulig å lykkes med dates/matcher om du har en god profil med utvalgte bilder og bio, selv om man ikke er konvensjonell attraktiv. Anbefaler deg å få en kvinne til å hjelpe deg med det😊
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #16 Skrevet 9. juli 2021 Sukk. Enda en mann som tror at alt som skal til er det ytre. Men vi kvinner er litt dypere enn det faktisk. Vi ser etter noe ekte, ikke en fasade. Hvem er du? Hvis du ser bort fra alle prestasjonene og atributtene dine, hvem er DU? Hva liker du å gjøre? Hva gjør deg glad? Hva blir du opprørt over? Engasjert av? Hvem betyr mest for deg? Hvorfor? Er du for eller mot vindmøller? Hva syns du om vaksinefordelingen i landet for tiden? Hvilken bok leste du sist? Det er sånt som er interessant. Om vi liker personligheten din, er "et mindre pent ansikt" av så og si null betydning. Hvordan kan du skrive profilteksten slik at damer får en sneak peak inn til DEG? Anonymkode: ff093...45a 1
Gjest Mysticgirl Skrevet 9. juli 2021 #17 Skrevet 9. juli 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg er en 28 år gammel mann, men syns det er klin umulig å møte noen å date. Jeg er over snittet høy, trent (både brede skuldre og sixpack) og har en 5-årig utdanning i et teknisk, godt betalt yrke. I tillegg er jeg utadvendt og forholdsvis godt likt av de fleste (tror jeg). Jeg føler alt er på plass "på papiret". Likevel når jeg ikke opp. Jeg har et under snittet pent ansikt. Jeg ser ikke bra ut på bilder. Jeg får derfor få matches på Tinder, hvor enda færre svarer. Alle man møter via jobb eller venner er stort sett i forhold, de fleste over flere år. Hva i all verden gjør man da? Det er ingen single som vil snakke på Tinder, og enda færre som vil møtes. Vurderer sterkt å begynne med bilder på Tinder i baris, eller gå i altfor stramme skjorter på utesteder. Men det føles så kleint å skulle gå rundt og vise frem kroppen sin, og å kun appellere til jentene på det overfladiske. Samtidig er jo det overfladiske mye av grunnen til at jeg ikke får meg dame, så kanskje jeg bare må spille på det jeg har? Vet ikke hva jeg vil med dette. Er bare lei meg, og lei av at alle tar ferie med samboerene sine eller sine nye koronakjærester, mens jeg går evig singel til tross for at jeg har alt (unntatt et pent ansikt). Anonymkode: 1689c...6a0 Det er sykt pent med menn som smiler på bilder, og gjerne viser tennene. Et hjertelig og varmt smil . Har du forsøkt det?
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #18 Skrevet 9. juli 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg er en 28 år gammel mann, men syns det er klin umulig å møte noen å date. Jeg er over snittet høy, trent (både brede skuldre og sixpack) og har en 5-årig utdanning i et teknisk, godt betalt yrke. I tillegg er jeg utadvendt og forholdsvis godt likt av de fleste (tror jeg). Jeg føler alt er på plass "på papiret". Likevel når jeg ikke opp. Jeg har et under snittet pent ansikt. Jeg ser ikke bra ut på bilder. Jeg får derfor få matches på Tinder, hvor enda færre svarer. Alle man møter via jobb eller venner er stort sett i forhold, de fleste over flere år. Hva i all verden gjør man da? Det er ingen single som vil snakke på Tinder, og enda færre som vil møtes. Vurderer sterkt å begynne med bilder på Tinder i baris, eller gå i altfor stramme skjorter på utesteder. Men det føles så kleint å skulle gå rundt og vise frem kroppen sin, og å kun appellere til jentene på det overfladiske. Samtidig er jo det overfladiske mye av grunnen til at jeg ikke får meg dame, så kanskje jeg bare må spille på det jeg har? Vet ikke hva jeg vil med dette. Er bare lei meg, og lei av at alle tar ferie med samboerene sine eller sine nye koronakjærester, mens jeg går evig singel til tross for at jeg har alt (unntatt et pent ansikt). Anonymkode: 1689c...6a0 Kan du ikke legge deg under kniven hvis ansiktet ditt er det som gjør at damene ikke vil ha deg? Vi damer må legge oss under kniven for dere og sprenge ihjel rompe, pupper, lepper etc. for det er bare sånne damer som er bra nok for dere menn uansett. Har tenkt å legge meg under kniven selv, for tydeligvis er det noe galt med utseendet mitt mtp at ingen kjekke eller deilige menn ser meg engang eller prøver seg. Skjønner frustrasjonen din. Ønsker meg så sårt en samboer og ekteskap IGJEN og denne gangen barn og lykke sammen. Men kravene har plutselig blitt enorme. eksen var aldri utro eller siklet etter andre damer. Men alle mennene jeg har truffet etter jeg ble singel, sikler på andre damer foran meg, kommenterer de foran meg og fortsetter å være aktiv på tinder enda vi er eksklusive og han har gitt ganske klare uttrykk på at han virkelig har vært keen på meg/forelsket i meg. Så vet h or tøft det er. Husk å vær tilgjengelig og åpen, raus, varm og romantisk av deg, så kanskje det hjelper mer. Husk å se de stille og sjenerte damene også, alle må ikke gå etter paradise damer. Synes alt for mange mannfolk er for vennskapelige og laidback, viser lite at de er interesserte. Vi damer liker menn som får oss til å føle oss trygge, sett, elsket, ønsket etc. Anonymkode: 5c79e...7e6
Tor P Skrevet 10. juli 2021 #19 Skrevet 10. juli 2021 Les boka (eller hør lydboka) "Models" av Mark Manson. Gamechanger!
Tøvftta Skrevet 10. juli 2021 #20 Skrevet 10. juli 2021 Hvordan går du frem med de få du får litt kontakt med på tinder? Det har litt å si hvordan man starter samtaler, når jeg var på ‘manne avdelinga’ der inne sist var det vanskelig å skrive med mange av dem. Ellers finnes det ikke andre dating apper som er litt mer for seriøse?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå