Østkantgutt1913 Skrevet 9. juli 2021 #1 Skrevet 9. juli 2021 Ene skapdøra i daglistua i kjelleren når exen bodde hjemme på Grefsen var ødelagt av et eller annet.. Jeg spurte exen om hun ville prøve Gloryhole siden det passet godt mens hun satt på kne, og det var greit. Veldig opphissende, men veldig uvant å ikke kunne ta på hverandre med henda på noen måte. Vi prøvde noen ganger til før de reparerte døra
Gjest Alterego666 Skrevet 10. juli 2021 #2 Skrevet 10. juli 2021 Nei, aldri. Er ikke greia her at man aldri skal vite hvem som er på andre siden? Mens jeg studerte jobbet jeg en periode som vekter på et kjøpesenter, og der var det et gjentagende problem at det be rigget et gloryhole på et av herretoalettene. Dette var før internett, og jeg lurte alltid på hvordan de gjorde avtaler.
Gjest Elder Millennial Skrevet 10. juli 2021 #3 Skrevet 10. juli 2021 Alterego666 skrev (6 minutter siden): Nei, aldri. Er ikke greia her at man aldri skal vite hvem som er på andre siden? Mens jeg studerte jobbet jeg en periode som vekter på et kjøpesenter, og der var det et gjentagende problem at det be rigget et gloryhole på et av herretoalettene. Dette var før internett, og jeg lurte alltid på hvordan de gjorde avtaler. Der jeg har sett står det skrevet dato og tidspunkt for oppmøte på veggen. Noen skriver også mobilnummer, men da er det jo plutselig ikke like anonymt lengre da. Har ikke prøvd selv da😅🙈
Gjest Alterego666 Skrevet 10. juli 2021 #4 Skrevet 10. juli 2021 Elder Millennial skrev (5 minutter siden): Der jeg har sett står det skrevet dato og tidspunkt for oppmøte på veggen. Noen skriver også mobilnummer, men da er det jo plutselig ikke like anonymt lengre da. Har ikke prøvd selv da😅🙈 Jeg ser på meg selv som spenningssøkende, men dette blir for mye risikosport for meg. Men konseptet er jo spennende!
Gjest Elder Millennial Skrevet 10. juli 2021 #5 Skrevet 10. juli 2021 Alterego666 skrev (2 minutter siden): Jeg ser på meg selv som spenningssøkende, men dette blir for mye risikosport for meg. Men konseptet er jo spennende! Nei, tror det blir med fantasien for min del også😅
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #6 Skrevet 10. juli 2021 Ingen intigritet og verdier med slike ting, så nei definitivt ikke noe som er sunt. Anonymkode: c2da0...2e1 3
Gjest Alterego666 Skrevet 10. juli 2021 #7 Skrevet 10. juli 2021 Elder Millennial skrev (3 minutter siden): Nei, tror det blir med fantasien for min del også😅 Det er mye annet spennende å finne på, så jeg lever godt med det.😉
Gjest Elder Millennial Skrevet 10. juli 2021 #8 Skrevet 10. juli 2021 (endret) Alterego666 skrev (2 minutter siden): Det er mye annet spennende å finne på, så jeg lever godt med det.😉 Men det en kunne gjort, det var å laget ett å fått partner til å finne den som sto på andre siden. Det funker jo, det er tryggere og man vet ikke hvem den andre er. 😅🙈 Endret 10. juli 2021 av Elder Millennial
Gjest Alterego666 Skrevet 10. juli 2021 #9 Skrevet 10. juli 2021 Elder Millennial skrev (13 minutter siden): Men det en kunne gjort, det var å laget ett å fått partner til å finne den som sto på andre siden. Det funker jo, det er tryggere og man vet ikke hvem den andre er. 😅🙈 Nå synes jeg du viser gode evner til kreativ og løsningsorientert tenkning! 🤟😎
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #10 Skrevet 10. juli 2021 Som kvinne ville jeg nok ikke turt det, vil se hvem jeg suger/runker...sorry. Men har slått meg løs på andre måter, møtt flere menn via nettet for kjappe treff med suging eller runking. Utrolig spennende Diskre også, spesielt i årstider der det er mørkt tidlig på kvelden. Så til høsten blir det å prøve litt igjen.. Anonymkode: a6d6f...78c 1
Gjest ABM Skrevet 10. juli 2021 #11 Skrevet 10. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Som kvinne ville jeg nok ikke turt det, vil se hvem jeg suger/runker...sorry. Men har slått meg løs på andre måter, møtt flere menn via nettet for kjappe treff med suging eller runking. Utrolig spennende Diskre også, spesielt i årstider der det er mørkt tidlig på kvelden. Så til høsten blir det å prøve litt igjen.. Anonymkode: a6d6f...78c Du ville ikke turt? Hva med meg som mann da....stikke pikken inn i et hull i veggen og ikke ane hva som befinner seg på andre siden🙄😳😂 Never ever spør du meg..kan jo være det siste man ser til pikken sin😬🙈😂
Østkantgutt1913 Skrevet 10. juli 2021 Forfatter #12 Skrevet 10. juli 2021 Jeg ville aldri gjort det i usikre former ute med ukjente. En spennende greie vi gjorde hjemme hos hu noen ganger før det ble reparert, ganske opphissende som sagt
vesteraalen Skrevet 10. juli 2021 #13 Skrevet 10. juli 2021 lsklars skrev (2 minutter siden): Jeg ville aldri gjort det i usikre former ute med ukjente. En spennende greie vi gjorde hjemme hos hu noen ganger før det ble reparert, ganske opphissende som sagt Hva var det som gjorde det mer spennende når det uansett var ei du var i forhold med? For meg er hele poenget med gloryhole at man ikke vet hvem som er på den andre siden.
Østkantgutt1913 Skrevet 10. juli 2021 Forfatter #14 Skrevet 10. juli 2021 vesteraalen skrev (36 minutter siden): Hva var det som gjorde det mer spennende når det uansett var ei du var i forhold med? For meg er hele poenget med gloryhole at man ikke vet hvem som er på den andre siden. I know, utgangspunktet for greia er med ukjente ute et eller annet sted. Men det tør ikke jeg, og spenningen var nok at vi kunne gjøre noe nytt, og sjekke åssen ting var. Litt uvant for begge at vi ikke kunne holde rundt bein og hode fex, men ellers ganske opphissende syntes begge
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #15 Skrevet 10. juli 2021 Hvorfor heter det GloryHole? Burde det ikke hete noe annet på norsk? Anonymkode: 33f3a...174
Østkantgutt1913 Skrevet 10. juli 2021 Forfatter #16 Skrevet 10. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvorfor heter det GloryHole? Burde det ikke hete noe annet på norsk? Anonymkode: 33f3a...174 Tja, er det noen forslag til et godt norskt navn på dette På enkelte barer i Thailand ol kan en stå i baren å drikke mens en bruker gloryhole samtidig
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #17 Skrevet 10. juli 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvorfor heter det GloryHole? Burde det ikke hete noe annet på norsk? Anonymkode: 33f3a...174 Kanskje Gledeshørl. 😄 Anonymkode: 24b89...cd2
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #18 Skrevet 10. juli 2021 lsklars skrev (1 minutt siden): Tja, er det noen forslag til et godt norskt navn på dette På enkelte barer i Thailand ol kan en stå i baren å drikke mens en bruker gloryhole samtidig Nei??? For noe griseri. Anonymkode: 33f3a...174 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #19 Skrevet 10. juli 2021 lsklars skrev (55 minutter siden): Jeg ville aldri gjort det i usikre former ute med ukjente. En spennende greie vi gjorde hjemme hos hu noen ganger før det ble reparert, ganske opphissende som sagt Er det ikke det samme da? Om en mann eller kvinne som suger mener jeg.... tipper at menn er flinkest og at du ikke hadde merket forskjell Anonymkode: 8e600...64f 1
Østkantgutt1913 Skrevet 10. juli 2021 Forfatter #20 Skrevet 10. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er det ikke det samme da? Om en mann eller kvinne som suger mener jeg.... tipper at menn er flinkest og at du ikke hadde merket forskjell Anonymkode: 8e600...64f Tja, godt spørsmål egentlig. Men jeg/vi likte dette i denne formen og settingen, og det var kun noen ganger til de reparerte , vi gjorde det ikke mer etter det, og jeg har heller ikke tenkt på det senere i livet .. Syntes det holdt med henne de gangene, ålereit å prøve ut nye og spennende ting, jeg og hu kommuniserte godt ang sex bla
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå