Gå til innhold

Innenfor å ta 3-åring med på polet?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal innom et kjøpesenter nå, kjøpe er par greie, etter planen deriblant en flaske vin som er en gave. Men må ha med 3-åringen. Tror jeg skal rekke polet, spørsmålet er om det er «feil» å ta med seg 3-åringen inn dit og kjøpe en flaske vin?

Anonymkode: a2acc...500

Videoannonse
Annonse
Gjest WhisperingWind
Skrevet

Hæ? Why? Har du planer om å skjenke ungen? 

Skrevet

Nei det går helt fint :) 

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Så lenge du har kontroll på ungen og den ikke løper rundt, tar på flasker eller knuser noe så er det ingen som tenker over det.

Anonymkode: 64742...eeb

• Liker 33
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er det feil? 

Anonymkode: 281b9...340

• Liker 18
AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker said:

Skal innom et kjøpesenter nå, kjøpe er par greie, etter planen deriblant en flaske vin som er en gave. Men må ha med 3-åringen. Tror jeg skal rekke polet, spørsmålet er om det er «feil» å ta med seg 3-åringen inn dit og kjøpe en flaske vin?

Anonymkode: a2acc...500

Nei ser ikke noe problem i det så lenge du har kontroll på ungen, blir fort dyrt hvis h*n river ned en rekke ekslusiv spirt f.eks.

Anonymkode: 32644...584

• Liker 8
Skrevet

Hvorfor skulle ikke det være greit?

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Nå er det vel staten som tjener penger på alkohol så de er vel kjempe glade for å få nye-framtidige kunder. 

Anonymkode: e0b2b...ddd

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det er da ingen problem :) 

Anonymkode: 0053a...cd7

• Liker 3
Skrevet (endret)

Hèlt innafor, :Nikke:. Om du tenker i forhold til signalet "barn og alkohol", så er det ikke noe verre enn på butikken. Du går vel ikke omveier der, selv om de selger øl, antar jeg 🙂❤ Kan være lurt å friste med en Smurf, dersom det er lange køer, kanskje :fnise:

Endret av Tradegy
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Nei 

Anonymkode: 0ea6e...03d

Skrevet

Jeg hadde med en 7 mnd gammel baby en gang jeg handlet inn mengder til en jobbfest 😎

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Har gått mange ganger, kjøpt både brennevin og vin med småbarn med meg.. Går utifra at folk ikke dømmer så kjapt.. 

Anonymkode: b503b...e37

• Liker 4
Skrevet

Å, hjelp!!!   🙈🙉🙊

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Hehehe, så lenge det ikke er ungen du handler for - så er da vel det helt innafor😅

Anonymkode: 8ee63...de4

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var med da jeg var liten. Tenkte ikke over det. Jeg har valgt og ikke ta med barna på polet. Jeg går heller ikke og kjøper øl/ cider i butikken med barna. Mannen min tror jeg ikke tenker over det. Går vi sammen står jeg utenfor med barna/ går i andre butikker så lenge. 

Anonymkode: d39ee...ecc

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg var med da jeg var liten. Tenkte ikke over det. Jeg har valgt og ikke ta med barna på polet. Jeg går heller ikke og kjøper øl/ cider i butikken med barna. Mannen min tror jeg ikke tenker over det. Går vi sammen står jeg utenfor med barna/ går i andre butikker så lenge. 

Anonymkode: d39ee...ecc

Hvorfor? 

Anonymkode: cf385...9f4

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde med meg 1,5 åringen på polet i dag 🤷‍♀️ Passet selvsagt på, slik at han ikke kunne ta på ting.

Er vell helt normalt å ha barn med inn på polet om en først har de med seg å handler?

Anonymkode: 3abfd...dd0

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Hva i all verden? Er dette en seriøs problemstilling?? Dette blir for meg helt latterlig å engang ta opp og spørre om. Hva i alle dager skal være problematisk med å ta med et barn på Vinmonpolet?? 😟😟

Anonymkode: cdf6d...4b7

• Liker 20
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva i all verden? Er dette en seriøs problemstilling?? Dette blir for meg helt latterlig å engang ta opp og spørre om. Hva i alle dager skal være problematisk med å ta med et barn på Vinmonpolet?? 😟😟

Anonymkode: cdf6d...4b7

Om det for deg er så latterlig, la heller vær å svare. 

Anonymkode: 8451e...457

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...