AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #1 Skrevet 9. juli 2021 For en tid tilbake, skrev jeg om kjæresten min som dro på fjelltur i tre dager med tre kompiser. Problemet mitt da var at jeg ikke viste hvem kompisene var, men regnet med jeg kom til å få bilder på snap av gjengen underveis på turen. Dette fikk jeg aldri og uroen min steg og jeg følte dette ble rart og vanskelig. Jeg fikk kun et par bilder av han fra steder han var på, en hotellseng og naturen rundt. Jeg fikk ulike svar her inne. Noen støttet meg og andre sa de aldri brydde seg om hvem kjæresten var på tur med. Jeg syntes det var godt å få ulike perspektiver på saken. Men grunnen til at jeg vil skrive nå, er for å bevise at man aldri kan stole på noen 100%. Tillitt er ingen selvfølge men bygges opp over tid. Vårt forhold har vært kort kun 4 mnd. Men herregud så forelsket vi har vært og hatt sex i bøtter å spann og møttes hver dag! Etter fjellturen kom det aldri frem hvem han var på tur med, jeg fikk aldri vite navnene på kompisene, og jeg prøvde virkelig å gi han tillitten han ba om. Ved en tilfeldighet oppdaget jeg at han likte fb profilbildet til en dame. I utgangspunktet ikke noe rart i det, men når jeg så gikk inn på hennes profil oppdaget jeg tidligere kommentarer til henne som «snuppa og glad i deg». Jeg konkluderte med at de hadde vært i et forhold tidligere. Kanskje ikke så viktig å vite hvem kjæresten har vært sammen med tidligere, men vi hadde hatt en åpen dialog rundt dette helt i starten og denne damen ble aldri nevnt da. Jeg spurte han, men da sa han at denne damen kun var ei venninne og eksen til en av hans kamerater. Jeg syntes jo slike kommentarer på fb var litt rare til en venninne, men slo meg til ro. Dagen etter fikk han flere snapper og jeg spurte fra hvem? Da kom det frem at det var eksen til kompisen hans. Han sa hva hun het og da jeg kom for meg selv igjen gikk jeg inn på fb profilen hennes og ble urolig inni meg. Jeg begynte å danne meg et bilde av deres relasjon og følte meg som en eneste stor detektiv fordi jeg følte han ikke kom med hele sannheten. Jeg gikk så på hennes Instagram profil og oppdaget at hun hadde lagt ut bilder fra fjellturen han tilsynelatende hadde vært sammen med sine tre kompiser… Datoene stemte, stedet stemte, bilde av hotell rommet stemte, og jeg la raskt sammen to og to. Jeg ble så utrolig skuffet og konfronterte han straks! Han la seg flat. Han hadde vært på en tredagers fjelltur med henne og de hadde hatt sex. De hadde hatt et av og på forhold i flere år, men var primært venner. Fjellturen var planlagt lenge før meg. Men jeg var løyet til, føler meg bedratt og knust. Mistet all tillitt. Han forsto det og ville vi skulle møtes og prates og at vi kom til å finne ut av dette. Han skulle avslutte vennskapet med henne og i går var hun hos han slik at de kunne prate ut. Jeg holdt på å klikke fullstendig av sjalusi og sendte angstfylte meldinger til han som ikke gjorde situasjonen bedre. Vi møttes på kvelden og jeg fikk ikke så mye ut av hva møtet deres konkluderte i, men hun hadde hjulpet han med noe på pc, hun har vist vært en viktig ressurs for han ang det + at de har vært gode venner. I dag tidlig ville han møte meg og be om å få en dag til for å avslutte vennskapet fordi det måtte avsluttes på en skånsom måte over tid. De skulle vist gå tur sammen i dag. Jeg har alle disse dagene siden tirsdag vært mest klar på å gjøre det slutt med han. For hvem kan vel stole på en sånn mann igjen? På den andre siden ville jeg inni mellom tilgi og forstå at de primært nå, kun er venner og at den sexen di hadde på fjellturen var en glipp. Men hvorfor skal det dras ut at vennskapet må avsluttes? Er det noen som har opplevd noe lignende? Der noe sånt ble løst slik at det gikk bra mellom deg og din utro kjæreste? Burde jeg nå bare si at det er slutt selv om han i kveld kanskje sier at nå er vennskapet med henne avsluttet? Han har vist ikke så mange venner, men en av de nærmeste har vært henne, dette forverrer tilitten min til han. Han virker fortvil og lei seg. Lei seg for å miste en venn, redd for å miste meg og å bli alene. tusen takk for gode råd. Anonymkode: c85f8...d76
Reveenka Skrevet 9. juli 2021 #2 Skrevet 9. juli 2021 Han har vært utro og han juger til deg etter kort tid sammen. Tenker du virkelig at han er verdt å satse på? Har du egentlig tillit til han i det hele tatt? 48
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #3 Skrevet 9. juli 2021 Det der hadde jeg ikke giddet. Er det ikke meningen at man skal være oppslukt i hverandre, og ihvertfall ikke være utro etter 4 månder? Anonymkode: 941a0...e9e 31
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #4 Skrevet 9. juli 2021 Enkelt; Du slår opp med han. Han har løyet til deg og hatt sex med en annen. I tillegg behøver han «noen dager» for å gjøre det slutt med den andre «over tid»? Nei og nei. Du gjør det slutt også får du ta stilling til om du har tillit nok til å treffe han igjen når/hvis han faktisk er/blir singel. For det her er et forhold, uansett hvordan du ser på det. Anonymkode: 5d903...a97 25
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #5 Skrevet 9. juli 2021 Jeg skjønner ikke at du orker. Han har jo virkelig null moral når han lyver til deg på den måten der. Det er ikke "en glipp" å drive å lyve til deg i flere dager om en fjelltur med tre oppdiktede kompiser. Da har de jo åpenbart planlagt å ha sex.. Anonymkode: ee4e9...104 20
WonderWomaan Skrevet 9. juli 2021 #6 Skrevet 9. juli 2021 (endret) Drit i han jævelen! Han har aldri vært forelsket i deg slik du trodde. Tenk å være så drittsekk! Finn deg en bedre mann du, en som vil ha deg og KUN deg. Han her er ikke noe å spare på. Hadde sagt kort at du ikke vil ha noe med han å gjøre og at du vil heller finne deg en EKTE mann. Ikke vær naiv , ikke hør på hans dumme unnskyldninger. Han er KUN LEI SEG FORDI han ble ferska. Ellers hadde han knulla venninnen i årevis bak din rygg. Vil han ha kjæreste kan han gå til denne dama han var på fjelltur med, ikke bli nummer 2! Endret 9. juli 2021 av WonderWomaan 24
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #7 Skrevet 9. juli 2021 Jeg hadde ikke klart å stole på ham igjen, så for min del hadde det hele vært over. Han kunne fortsatt å kose seg med «venninnen» sin. Anonymkode: a2e51...cc5 9
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #8 Skrevet 9. juli 2021 Utro etter 4 måneder, litt av ett kupp han der! wow. Jeg håper virkelig du dumper han. Anonymkode: 779ea...590 17
Starlene Skrevet 9. juli 2021 #9 Skrevet 9. juli 2021 Vilt! Dette finnes det INGEN unnskyldninger for. Hadde aldri villet snakket med denne mannen igjen. Løgn og utro. Stram deg opp og ikke la deg bli trampet på av dette svinet. Let it go! 8
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #10 Skrevet 9. juli 2021 Hvorfor i himmelens navn gidder du?? Hadde snudd meg og gått på sekundet, en prat kunne han bare glemt. Anonymkode: 8df4d...79d 12
Gjest Blondie65 Skrevet 9. juli 2021 #11 Skrevet 9. juli 2021 Ja, han her var virkelig tillitten verdig. Jeg håper ikke at du sitter å lurer på om du skal fornedre deg til å vente på han? Du skjønner vel at en som velger fjelltur med en venninne fremfor ærlighet mot deg ikke fortjener deg?
sirenas Skrevet 9. juli 2021 #12 Skrevet 9. juli 2021 Men herregud jente, han bedrar deg etter kun 4 mnd og du lurer på hva du skal gjøre?! For din egen selvrespekt er det kun 1 ting du kan gjøre; dump han og gå videre i livet ditt! Du fortjener så mye bedre! 8
Meadow Skrevet 9. juli 2021 #13 Skrevet 9. juli 2021 "Den sexen de hadde på fjellturen var en glipp" Altså! Det var da ikke en glipp, det var planlagt! Jeg husker jo den andre tråden, han ble sur når du spurte hva de "kompisene" het. Magefølelsen din var jo helt riktig! Hva sier den nå? Min sier at han kommer ikke til å kutte henne ut, han der kan du ikke stole på. Thank u, next! 18
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #14 Skrevet 9. juli 2021 Så han har altså løyet deg rett opp i trynet om fjelltur med kompiser, når han egentlig var der og pulte med denne dama? Og nå som han er avslørt etter at du måtte legge fram beviser om at du vet hva som har foregått her så krever han at vennskapet (vennskap? De har jo sex!!) skal avsluttes skånsomt, og at de i første omgang skal på gåtur sammen? ??? Herregud kvinne. Det finnes så mye bra menn i verden, forlat han nå med en gang. Han har ikke 1 % respekt for deg engang, og han kommer bare til å fortsette å lyve til deg. Hvis denne historien er sann så er det sykt Anonymkode: 7689e...09c 12
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #15 Skrevet 9. juli 2021 Gåtur??? Glem det. Du skal kreve at han kutter all form for kontakt med denne dama. At hun trenger at dette går skånsomt er da faen ikke ditt problem. Anonymkode: 7689e...09c 4
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #16 Skrevet 9. juli 2021 Jeg tenker du sier takk og farvel. Eller ikke det en gang. Han har fortalt deg det du trenger å vite og nå gjør du det slutt. Du kommer ikke til å klare å legge dette bak deg. Han er en idiot og et dårlig menneske. Anonymkode: c7583...6bd 6
mmmmis Skrevet 9. juli 2021 #17 Skrevet 9. juli 2021 (endret) Enig i at du bør forlate han. Han fortjener ingen sympati eller at du er snill med ham. Syns du skal unne deg noe bedre enn dette, for dette er ikke bra. Du kan aldri vite om dette skjer igjen, og han har vist at han ikke har moral. Dette var ikke en glipp, det var planlagt. Og det er så innmari kaldt og stygt gjort! Jeg vil si dette speiler hans karakter og personlighet, empatiske mennesker gjør ikke slikt. Og du fortjener en empatisk og snill kjæreste. Han kan være verdens greieste og være forelsket i deg, men dessverre så er det ikke nok med én for enkelte. De trenger noe mer og er avhengig av oppmerksomheten. Dette har ingen verdens ting med deg å gjøre, det er gjerne et personlighetstrekk. Kan også hende han er usikker på seg selv og må mer bekreftelse. Uansett: ikke din feil, og ikke greit! Det er også veldig slitsomt å leve uten tillit. Han har vært utro, men du tar straffen. Endeløse bekymringer og mistanker. «Er han der han sier han er?» «Hvem er han med, han snapper jo ikke?» «Hvorfor bruker han så lang tid på butikken?». Det er ikke fortjent, du skal ikke måtte bære denne byrden og leve sånn. Jeg forstår at dette er veldig vanskelig siden du er forelsket, men du fortjener mye bedre. Og du kommer til å møte noen som fortjener deg ❤️ Endret 9. juli 2021 av mmmmis 4
Taffel Skrevet 9. juli 2021 #18 Skrevet 9. juli 2021 Glipp? Må ha tid til å fortelle skånsomt? Han er sammen med deg. Fot i ræven. Drittfyr 4
PM75 Skrevet 9. juli 2021 #19 Skrevet 9. juli 2021 Så leit at det endte slik! Men likevel godt at du fikk frem sannheten, så kan du slippe å forholde deg til en utro løgner videre i livet. Det er bare 4 måneder av ditt liv, gi slipp og gå videre. 5
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #20 Skrevet 9. juli 2021 Gå videre ts ❤️ etter å ha lest både del 1 og del 2 sitter jeg igjen med en følelse av at du er en bra dame som fortjener så mye bedre ❤️ Anonymkode: dc3c7...7b6 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå