Gå til innhold

Hvordan tør dere være sårbare når det er så mange som ikke takler det?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var på utkikk etter seriøst forhold i 2 år, datet og ble brukt for sex igjen og igjen, slik at jeg til slutt tok et skikkelig oppgjør med meg selv, jeg gråt ut og bearbeidet smerten og jobbet med å ta bedre vare på meg selv og få bedre selvtillit.

Nå er jeg tvert imot der at jeg ikke søker noe seriøst lenger (men er åpen for det), og nå er det snudd på hodet der menn brått får følelser etter sex og jeg er ikke interessert i noe mer med dem. Og dette skjer da igjen og igjen.

Er det i det hele tatt mulig at det er helt på bølgelengde? Må menn ha en utfordring og uforutsigbarhet for å bli interessert? Jeg er jo omvendt, hadde jeg møtt en mann som er som jeg er nå hadde jeg mistet interessen. Han må vise interesse og gi av seg selv, ellers brenner attraksjonen vekk. Men det var først etter jeg ble hard to get (og da på ekte fordi jeg beskytter meg selv, faker det ikke) alle vil noe seriøst. Er egentlig litt skuffet. Hvis jeg fjerner alle vegger og tør å være sårbar igjen, vil alle da forsvinne som før? Eller vil det bare skremme vekk de emosjonelt utilgjengelige?

Anonymkode: eba65...5a3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...