AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #1 Skrevet 9. juli 2021 Noen som angret på at de tok provosert abort, og ble gravid kort tid etter aborten? Jeg har vært i samme situasjonen, og lurer på om det er flere..? Anonymkode: 91245...a28
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #3 Skrevet 11. juli 2021 Skulle aldri fått bli gravid igjen hvis man velger provosert abort. Hjelper jo ikke å angre seg i etter kant, får jo ikke tilbake det som skulle ha blitt barnet sitt. Anonymkode: 5092a...12c
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #4 Skrevet 11. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Skulle aldri fått bli gravid igjen hvis man velger provosert abort. Hjelper jo ikke å angre seg i etter kant, får jo ikke tilbake det som skulle ha blitt barnet sitt. Anonymkode: 5092a...12c Så ekkel du er. Anonymkode: 309eb...365 17
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #5 Skrevet 11. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så ekkel du er. Anonymkode: 309eb...365 Det er jo sant Anonymkode: 5092a...12c 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #6 Skrevet 11. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så ekkel du er. Anonymkode: 309eb...365 Vedkommende har jo helt rett. Hvorfor i alle dager ta abort, om man likevel vil bli gravid igjen rett etterpå? Burde vært karantenetid etterpå, som straff for å ha sløst bort masse penger fra fellesskapet. Anonymkode: f9d41...f1d 4
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #7 Skrevet 11. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Vedkommende har jo helt rett. Hvorfor i alle dager ta abort, om man likevel vil bli gravid igjen rett etterpå? Burde vært karantenetid etterpå, som straff for å ha sløst bort masse penger fra fellesskapet. Anonymkode: f9d41...f1d Takk - og helt enig i det du skriver. Anonymkode: 5092a...12c 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #8 Skrevet 11. juli 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Skulle aldri fått bli gravid igjen hvis man velger provosert abort. Hjelper jo ikke å angre seg i etter kant, får jo ikke tilbake det som skulle ha blitt barnet sitt. Anonymkode: 5092a...12c Har du mista det helt eller? Ingen hensikt å dømme og være så nedlatende når en ikke vet hva utgangspunktet til aborten var . Desse fordømmende menneskene har en tendens til å måtte smake sin egen medisin Anonymkode: a2fbf...443 8
Kenelz Skrevet 11. juli 2021 #9 Skrevet 11. juli 2021 Skjønner om fosteret er syk, er et resultat av voldtekt, ikke levedyktig eller har misdannelser som går utover livskvaliteten - men å ta abort bare for å velge å bli gravid igjen rett etter gjør meg vond. 7
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #10 Skrevet 11. juli 2021 Jeg tenker at når man angrer seg og kjenner på at man virkelig vil bli mor allikavel ser jeg ikke problemet? Abort kan være en sykt vanskelig og stressende avgjørelse...Er vel ikke unormalt å angre seg etter noe så tøft. Anonymkode: 7eec2...d39 4
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #11 Skrevet 12. juli 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg tenker at når man angrer seg og kjenner på at man virkelig vil bli mor allikavel ser jeg ikke problemet? Abort kan være en sykt vanskelig og stressende avgjørelse...Er vel ikke unormalt å angre seg etter noe så tøft. Anonymkode: 7eec2...d39 Ja, der sier du det. Jeg er i samme situasjon som ts. Angrer forferdelig, og ønsker desperat å bli gravid igjen. Anonymkode: 21730...5a3 2
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #12 Skrevet 12. juli 2021 Det var ikke sånn at jeg bare valgte abort for å bli gravid igjen, altså en gjennomtenkt greie. Jeg tok desverre abort, og angret så utrolig. Kjente inni meg at det var totalt feil da aborten ble utført. Det eneste jeg ønsket var å bli gravid igjen, noe jeg ble med en gang. Er selvfølgelig veldig glad for barnet som jeg valgte å få etter aborten, selv om aborten alltid vil være der som et sår langt inn i hjertet. Jeg forstår at det høres rart ut, tro meg når jeg sier at jeg skulle vært foruten aborten som jeg tenker på daglig, selv om den ble utført for over 8 år siden. Anonymkode: 91245...a28 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #13 Skrevet 12. juli 2021 .. føler meg veldig alene og ensom i denne situasjonen. Lurer på om jeg er alene, eller om det er flere der ute som har gått igjennom/går igjennom det samme. Anonymkode: 91245...a28
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #14 Skrevet 12. juli 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Det var ikke sånn at jeg bare valgte abort for å bli gravid igjen, altså en gjennomtenkt greie. Jeg tok desverre abort, og angret så utrolig. Kjente inni meg at det var totalt feil da aborten ble utført. Det eneste jeg ønsket var å bli gravid igjen, noe jeg ble med en gang. Er selvfølgelig veldig glad for barnet som jeg valgte å få etter aborten, selv om aborten alltid vil være der som et sår langt inn i hjertet. Jeg forstår at det høres rart ut, tro meg når jeg sier at jeg skulle vært foruten aborten som jeg tenker på daglig, selv om den ble utført for over 8 år siden. Anonymkode: 91245...a28 Men herregud, da! Hvorfor i alle dager tok du abort til å begynne med, når uansett ble planlagt gravid igjen like etterpå? Det kunne jo ikke vært sykdom, dårlig økonomi e.l som gjorde at du tok abort, for da hadde du jo ikke blitt planlagt gravid rett etterpå? Ei heller det at barnefar ikke ønsket barnet, for da hadde du jo heller ikke blitt gravid igjen rett etterpå? Anonymkode: f9d41...f1d
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #15 Skrevet 12. juli 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Men herregud, da! Hvorfor i alle dager tok du abort til å begynne med, når uansett ble planlagt gravid igjen like etterpå? Det kunne jo ikke vært sykdom, dårlig økonomi e.l som gjorde at du tok abort, for da hadde du jo ikke blitt planlagt gravid rett etterpå? Ei heller det at barnefar ikke ønsket barnet, for da hadde du jo heller ikke blitt gravid igjen rett etterpå? Anonymkode: f9d41...f1d Jeg hadde akkurat startet å møte barnefar. Men hvorfor jeg tok abort er et spørsmål jeg stiller meg selv daglig. Jeg var nok i sjokk. Desverre. Jeg angrer fryktelig. Anonymkode: 91245...a28 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #16 Skrevet 12. juli 2021 Jeg må slenge meg på å gi deg kritikk! Jeg synes dette er respektløst ovenfor fostrer du fjernet! abort velger man om man er helt sikker og med tungtveiende personlige grunner . å angre seg å bli gravid rett etterpå. Ja da var det ikke så dårlig timing likevel da? Da kunne du like gjerne beholdt den som ble fjerna . alle forstre fortjener resept, selv de som blir abortert. Alle sammen er forstadier av mennesker. Og ikke hvilken som helst klump fra kroppen. ha respekt nok for den du fjerna til å vente ! Anonymkode: fb794...f29 4
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #17 Skrevet 12. juli 2021 Synes det er bra at damer har rettigheter på dette området, men synes du er en psykopat som nærmest tar abort for moroskyld. Skal du ta abort igjen kanskje? Anonymkode: eae50...f0f
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #18 Skrevet 12. juli 2021 Det er nok ganske vanlig. Akkurat som at det er vanlig at mannen truer med å slå opp hvis man ikke tar abort og som stikker av fra en etter gjennomført abort. Anonymkode: 6e7ac...722 2
Pillarguri Skrevet 12. juli 2021 #19 Skrevet 12. juli 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Synes det er bra at damer har rettigheter på dette området, men synes du er en psykopat som nærmest tar abort for moroskyld. Skal du ta abort igjen kanskje? Anonymkode: eae50...f0f Fy for et ufyselig menneske du er. Her forteller TS om at hun hver dag i 8 år har angret og tenkt på denne aborten som hun tok i en slags sjokktilstand, og så kommer du trekkende med påstand om at hun er psykopat og tar abort for moro skyld. Du er et ondskapsfullt menneske som tydeligvis har en pervers glede av å dømme og skjelle ut mennesker som strever. 5
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #20 Skrevet 12. juli 2021 Nei, jeg kommer aldri til å ta abort igjen. Den vondeste psykiske opplevelsen jeg noen gang har hatt.. jeg må også legge til at jeg i situasjonen ikke tok abort for «moroskyld». Jeg hadde akkurat møtt barnefar og jeg visste at han ikke ønsket barnet. Jeg var i sjokk (og dum og forelsket).. er så vondt å tenke på at dette er en av tingene i livet som er så endelig og som man ikke får endret på. Anonymkode: 91245...a28 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå