Gå til innhold

Kunne du datet en sogneprest?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Eller en vanlig prest?

Anonymkode: 41384...87a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bare hvis han er høy, muskuløs og har langt, brunt hår. Og at han trener fast på treningssenter. 

Anonymkode: 1ce9c...cf9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg kunne ikke datet noen med en sterk tro. 

Anonymkode: 5aaba...f05

• Liker 4
Skrevet

Om hun hadde svære pupper 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg synes det er viktig å ha omtrent samme livssyn som partneren.

Anonymkode: 5db66...7fc

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei, er ikke religiøs selv og kunne derfor ikke tenkt meg å være sammen med noen som er troende. Ønsker å ha mest mulig like verdier, livssyn og verdensforståelse som min partner. 

Anonymkode: 27f19...49e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, hvis han tåler at jeg ikke er det og han ikke er for konservativ.

Anonymkode: 1ef6f...ff0

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kunne gjort det for min egen del ja, men jeg er redd han ville blitt ulykkelig med meg.

Anonymkode: e808f...be7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, men tipper han hadde vært en del eldre enn meg som er i 30-årene. Og som oftest gift ung. Prester er veldig poppis i kristne miljø. 

Hadde kommet en del an på om vi gikk sammen med personlighet, interesser og seksuell kjemi. 

Anonymkode: 92a57...91d

AnonymBruker
Skrevet

Nei. Han hadde uansett ikke godtatt meg som har ett barn uten å være gift,å som har sex uten å være gift først.

Anonymkode: 5d4b2...233

AnonymBruker
Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

Nei. Han hadde uansett ikke godtatt meg som har ett barn uten å være gift,å som har sex uten å være gift først.

Vi lever ikke i steinalderen 😅 jeg tror de fleste prester har sex før de blir gift selv ;) 

Ja, jeg har en litt annen tilnærming til religion. Men jeg tror absolutt på noe større enn oss selv. 
En moderne prest hadde jeg absolutt kunne datet :) 

deal breaker hadde været om han var imot å gifte homofile, da hadde ikke våre verdier machet. Kjærlighet er kjærlighet ❤️

Anonymkode: ac141...2da

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Ehhhh Vi lever i 2021

Anonymkode: 1dab8...f69

Skrevet

Spørs om en sogneprest kunne datet meg 😄 Neida, er nok ikke helt kompatibel med en som har en sterk overbevisning når det kommer til religion.

AnonymBruker
Skrevet
9 hours ago, AnonymBruker said:

Bare hvis han er høy, muskuløs og har langt, brunt hår. Og at han trener fast på treningssenter. 

Anonymkode: 1ce9c...cf9

Håper for din del  at du er 10er for hvis ikke har du null mulighet til å date Jesus. 

Anonymkode: a0dd0...ba4

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg kunne det om alt annet enn troen var en match. Hadde vært kjempespennede å diskutere kristendommen med en som virkelig kan om det også. 

Anonymkode: 6586f...e1f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...