Gå til innhold

Til dere som har greid å gå ned mye i vekt

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har nå startet på min lille ferd mot å bli 4 kilo lettere, og så bruker jeg lifesum og veier alt jeg spiser. Da poppet det opp en sånn premium-greie der man får rabatt for 1 år. Min første tanke var at det er jo helt unødvendig siden jeg etter planen skal bruke 8 uker på dette, og at jeg aldri i verden hadde orka å holde på med denne matveiinga og registreringa i 1 år! 

Så kom jeg da til å tenke på dere som har gått ned masse i vekt, sakte men sikkert, og sikkert holdt på i månedsvis og kanskje flere år, og så gikk det virkelig inn på meg hvor utrolig tøft det må være å passe på alt man spiser i så lang tid, og derfor ville jeg bare si at jeg bøyer meg i støvet for dere 🙇‍♀️Dere må ha en mental styrke og besluttsomhet som er helt hinsides!

Anonymkode: 1b466...7e4

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Takk! Gikk ned 35 kilo for noen år siden, det krever ganske mye fokus. Gikk mye sulten det året for å si det sånn.

Har fortsatt 10 igjen, og de er mye vanskeligere enn de 35, så man skal ikke kimse av 4 kilo altså! Lykke til 😊

Anonymkode: f68a4...eeb

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har gått ned 10 kilo etter jeg tok vaksina. Klarer ikke holde på mat og fikk en pangstart på slankinga😂 

Anonymkode: f96f6...c17

Skrevet

Gå, seriøst, hurtig gange er utrolig undervudert for helsen. Skånsomt er det også.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner at de som er overvektige og må gå ned 20-30 kg trenger tips. Men hvor mye har egentlig de 4 kiloene å si? 

Anonymkode: 06f78...ed7

AnonymBruker
Skrevet

Takk! Er nå på -20 kg siden nyttår og har ikke gått en dag sulten 🙏 men ja, det krever mye mental styrke. Men jeg er sånn at når jeg har bestemt meg for noe så gjennomfører jeg. Man lærer også mye underveis. 

Anonymkode: 02511...50d

AnonymBruker
Skrevet

For et år siden startet jeg min ferd mot et lettere liv, og innser nå at selv om målet på 46 kg ned er nådd, blir jeg aldri helt ferdig, skal jeg holde vekta må jeg være bevisst inntak og uttak. Men har læret utrolig mye å dette året, som jeg tar med videre. Mest av alt sitter det i hodet, jobba mye med å snu tankegangen rundt mat, har aldri veid maten, men spiser variert slik at kroppen får det den trenger. Brukt mye tid på å finne spennende oppskrifter og fått mange nye favoritter. 

Anonymkode: 1e4c8...d1d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dere er så flinke altså! 👏👏

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Skjønner at de som er overvektige og må gå ned 20-30 kg trenger tips. Men hvor mye har egentlig de 4 kiloene å si? 

Dette var ikke ment som en tråd der jeg trenger tips. Jeg vet akkurat hva som skal til for å gå ned i vekt :) Det er bare snakk om noen pyntekilo. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Dere er så flinke altså! 👏👏

Dette var ikke ment som en tråd der jeg trenger tips. Jeg vet akkurat hva som skal til for å gå ned i vekt :) Det er bare snakk om noen pyntekilo. 

Jeg mente ingenting stygt med det altså, men skjønner ikke hvorfor vi er så opptatt av å alltid klare å gå ned de siste kiloene. Tror ikke det har så mye å si for verken lykke eller hvordan vi føler oss. 

Lykke til uansett 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...