AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #1 Skrevet 9. juli 2021 Samboeren min får ofte telefoner fra helt tilfeldige folk fra alle deler av landet. Dette har han fått i over 10 år. Han har aldri giddet å gjort noe med det, men når han sier til folk hva han heter og hvilket nummer de har ringt til, så påstår folk at de har ringt et annet nummer. En gang sa han til en dame at hun har ringt til følgende nummer og hun mente bastant at det ikke var det hun hadde ringt til. To minutter etterpå ringte hun tilbake og da sa hun at hun hadde skrevet in et helt annet nummer en samboeren min sitt. Hva er det som skjer egentlig? Anonymkode: d3fe1...698
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #2 Skrevet 9. juli 2021 Høres ut som om noken har viderekoblet andre nummer til hans? Da kan det stemme at hun har tastet inn et annet. Ville spurt de som ringer om hvilket nummer de har tastet. Deretter ville jeg kontaktet Telenor for å høre om det ligger inne noen viderekobling. Anonymkode: 3316a...da7 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #3 Skrevet 9. juli 2021 Dette skjer med min far sitt tlf nummer også av og til, bare omvendt? Har hendt at både jeg og stesøsteren min har ringt til han, og kommet til en fyr i Trøndelag. Har skjedd kanskje 4-5 ganger til sammen. Vi har kun ringt via Kontakter på telefonen hvor vi har lagret hans nummer, så vi kan ikke ha trykket en feil tast eller noe heller. Vi har ikke undersøkt eller gjort noe med det siden det er så sjelden, men det er veldig merkelig 😅 Anonymkode: d212f...51d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå