AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #1 Skrevet 9. juli 2021 Vi er veldig like, han er alt jeg trenger i både vennskap og forhold. Han har livet på stell og er litt kjekk. Jeg vet at han er interessert i meg, men også godtar kun vennskap. Usikker på om jeg tør både fordi jeg har dårlige erfaringer og for at jeg er redd for å miste vennskapet. En jeg alltid kan ringe.. Hva burde jeg gjøre? Anonymkode: 6e27e...d73
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #2 Skrevet 9. juli 2021 Hvor ofte møter du noen på det nivået? Hvordan går det med følelsene, hvis en av dere treffer en annen? Anonymkode: 6af4d...9da
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #3 Skrevet 9. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvor ofte møter du noen på det nivået? Hvordan går det med følelsene, hvis en av dere treffer en annen? Anonymkode: 6af4d...9da Sjeldent jeg møter noen der jeg tenker at jeg kan bli behandlet slik jeg trenger. Like sjeldent som jeg finner slike venner. Om han treffer noen han vil bli sammen med så kan jeg ikke annet enn å støtte. Han hadde gjort det samme. Anonymkode: 6e27e...d73
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå