AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #1 Skrevet 9. juli 2021 Er usikker? Tenkte noe smått som sjokolade eller noe og et fint kort? Hva er normalt her? Mannen mener det er dumt og gi noe, så blir litt usikker. Anonymkode: 11efc...488
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #2 Skrevet 9. juli 2021 Mange gjør det og mange gjr det ikke Anonymkode: a2a7b...362 4
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #3 Skrevet 9. juli 2021 I vår barnehage blir det hver sommer arrangert via FAU, der vi kunne bidra med 50kr hver til en felles sommerkurv til de ansatte. Privat har vi tatt initiativ til å gi et takkekort og litt konfekt til to ansatte som nettop har sluttet for godt i barnehagen. Men tenker sommerkurven er nok til de 5 andre. Men hvis du vil gi noe til hver enkelt ansatt er jo det er flott gest som de sikkert vil sette pris på. Anonymkode: 6727c...3aa 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #4 Skrevet 9. juli 2021 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Er usikker? Tenkte noe smått som sjokolade eller noe og et fint kort? Hva er normalt her? Mannen mener det er dumt og gi noe, så blir litt usikker. Anonymkode: 11efc...488 Vi ga personlige kort og noen små sjokolader til hver av de ansatte. Vi har vært strålende fornøyd og synes de fortjener noen gode ord å ta med seg inn i ferien. Hadde det ikke vært for at avdelingen oppløses og de ansatte blir spredt for alle vinder hadde vi nok kjøpt en felles gave som de kunne ha glede av på avdelingen (nye bøker/puslespill/bærbusk etc) Anonymkode: e807a...bfd 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #5 Skrevet 9. juli 2021 Vi gjorde ikke det, men ga noe til avdelingen. Fra minstemann ga vi en bok. Husker ikke med de to andre. Anonymkode: 68b2c...123
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #6 Skrevet 9. juli 2021 Jeg jobber på småbarn og vi har fått gaver fra ca halvparten av barna, så vil si det er like vanlig å gi som ikke å gi. Noen har kjøpt inn godterikurver til alle ansatte på deling, og noen har gitt en liten blomst, og noen har gitt flaxlodd, og noen har gitt personlig gave med kort(alle fikk det samme ja, innpakket godteri):) Veldig koselig, men ikke noe vi forventer. Det ble litt vel mye godteri her nå ukene før ferien, noe som ikke lover godt for sommerkroppen😅 Det aller koseligste er jo å få kort hvor de skriver hvor mye de setter pris på oss, det er så rørende! Anonymkode: 6bd92...8c7 3
Xfreya Skrevet 9. juli 2021 #7 Skrevet 9. juli 2021 Jeg ga barnebøker med en hyggelig hilsen til de som hadde hatt mest med barnet å gjøre, og twist til vikarer og deltidsansatte. Syntes det var hyggelig å vise at jeg setter pris på hvor mye de har gjort for barnet mitt😊 1
HerKommerMummi Skrevet 9. juli 2021 #8 Skrevet 9. juli 2021 Jeg ga en pose Nidar favoritter til hver samt at alle fikk en blomst hver som sønnen min har plantet. Ga også en fellesgave med leker til avdelingen. Følte kanskje at det ble litt mye, men er så utrolig fornøyd!
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #9 Skrevet 9. juli 2021 Jeg jobber på småbarngruppe og vi får somnergaver av 50-70% av barna. Det er alt fra en sjokolade, til vin og gavekort på restaurant. Det desidert fineste er de kortene hvor de skriver om hvorfor vi fortjener gaven. Disse sparer jeg på i en skoeske hjemme og tar frem fra tid til annen og blir like rørt hver gang ❤️ Anonymkode: ffb99...17d 2
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #10 Skrevet 9. juli 2021 Er nok å betale 4000 kr + per mnd. Heller si med ord at man har satt pris på dem. Gavehysteriet har tatt av på alle fronter….. Anonymkode: c3b6e...634 2
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #11 Skrevet 10. juli 2021 Trenger ikke det. Har jobbet i bhg og vi fikk veeeeldig mye gaver. Mengder av godteri, veldig ofte kopp/krus, poser med te/kaffe, innrammede bilder av barna, telyslykter, blomster, og slikt "barnehagefolk er superhelter"-stæsj.. Veldig veldig hyggelig å bli satt pris på, men hvor mange ulike kopper trenger man når man har kopper fra før, jeg har måttet gi sikkert 12-15 kopper jeg har fått til fretex.. Og hvor skal jeg ha bildene av barna?? Henger jo ikke opp de hjemme hos meg liksom.. Blomster og godteri/annet spiselig er greit å få om man først vil gi noe.. Anonymkode: 3c33a...ff1 2
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #12 Skrevet 10. juli 2021 Jobber deltid i bhg og får an og til gaver. Men setter mest pris på fine ord eller kort med noe håndskrevet. Gaver kan være pinlig. Det pinligste var en gave i øvre prissjikt der foreldre kunne mistenkes for å bare skulle vise hvem som tjener mest og har mest. Almisser fra oven lissom. Men de vet ikke antall millioner i formue jeg har og at jeg kunne pensjonert meg som 30-åring eller før pga utleie av eiendommer. Anonymkode: b9638...7f1 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #13 Skrevet 10. juli 2021 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Jobber deltid i bhg og får an og til gaver. Men setter mest pris på fine ord eller kort med noe håndskrevet. Gaver kan være pinlig. Det pinligste var en gave i øvre prissjikt der foreldre kunne mistenkes for å bare skulle vise hvem som tjener mest og har mest. Almisser fra oven lissom. Men de vet ikke antall millioner i formue jeg har og at jeg kunne pensjonert meg som 30-åring eller før pga utleie av eiendommer. Anonymkode: b9638...7f1 Men den gaven hadde du vel ikke lov til å ta i mot, så det ble vel mer pinlig for dem. Anonymkode: 305f9...339
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå