Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Hei, min gps i båten er stjålet, har et dårlig bilde av den men forsikringsleskapet ønsker vite hvilken type det er? Noen som kan hjelpe?"

Så får han svar av en som da har brukt litt tid på å søke opp for han, men ikke noe svar fra ts, ikke et liker en gang, så han spør ts om det stemmer men får ikke noe svar.

" det er noe galt med bilen min, kan noen hjelpe?" Får svar men svarer aldri tilbake.

" Hei , kan noen hjelpe meg, jeg så en film som handlet om det og det, coveret var det bilde av en hest?" Får tre svar men svarer ikke tilbake..

Dette irreterer meg så utrolig da jeg er en av de som faktisk har pleid å bruke tid på å hjelpe folk på nett, jeg har googla å leita, ofte i timer om gangen også hører du ikke mer, ikke svar om ting ordna seg eller noe, utrolig irreterende så nå har jeg nesten sluttet å svare folk på nett." bilen min skriker når jeg starter opp, ordentlig hyling fra motoren. gir seg etter et minutt ca når jeg gir litt gass" Jeg vet det er 90% sikkert en slakk/slitt multireim men er ikke alltid jeg gidder svare fordi folk ikke viser takknemlighet, går  i det minste ann trykke liker.

Sånn, da var det ute av systemet. Ha en fin dag videre 🙂

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ha ha ha, jeg vet! 😂 Jeg er også en av de som nesten blir personlig fornærmet når jeg har brukt av min "dyrbare" tid på å svare noen xD uff. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
ferdig skrev (40 minutter siden):

jeg er en av de som faktisk har pleid å bruke tid på å hjelpe folk på nett, jeg har googla å leita, ofte i timer om gangen

Hahaha. Seriøst?  Hvorfor? 🤣🤣

Anonymkode: 0eb14...2a7

AnonymBruker
Skrevet

Det fins et gammelt ordtak: "Utakk er verdens lønn."

24 minutter siden, AnonymBruker said:

For å hjelpe folk, vil jeg tro. Du vet, være grei mot andre fordi man vil bidra til at verden blir litt hyggeligere: "Gjør mot andre slik du vil at andre skal gjøre mot deg".

En annen gang kan det være en selv som trenger hjelp, og da er det jo fint at noen der ute gidder å hjelpe.

Anonymkode: b2194...cfa

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Fordi jeg selv har fått hjelp mange ganger på nett og da vil jeg gi tilbake der jeg kann.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...