Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg har et barn som bare er 1,5 år! 
Pappaen til barnet har sveket meg veldig, og jeg har hatt det mye vondt pga det.

Har noen her funnet kjærligheten på ny med noen som ikke har sett på barnet som baggasje? Jeg elsker barnet mitt og velger barnet over alle forhold selvfølgelig, men er det sånn at alle menn holder seg unna kvinner med barn? Jeg er fortsatt ung, attraktiv og morsom. Her inne ser det ut som kvinner med barn er NO NO, og det gjør meg litt trist. Tror jeg bare trenger å høre at det finnes menn som går for kvinner med barn og, jeg er jo fortsatt meg - bare med en nydelig liten i tillegg.  Jeg har også masse nettverk, så er ikke sånn at jeg aldri har tid til date. 

Får sikkert mye svar som at jeg bare skal fokusere på barnet og ikke kjærlighet, og selvfølgelig er barnet mitt alltid hovedprioriteten.. Men som alle andre ønsker jeg også kjærlighet i mitt liv. 

Anonymkode: a3116...491

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk masse tilbud om kjæreste da jeg var alene med et barn. Mange single menn er litt verpesyke og vil gjerne ha familie, og synes det er helt fint med et bonusbarn. Jeg endte opp med en mann som hadde barn fra før selv også, det var behagelig at han visste hvor mye tid og krefter det tok å ha barn, og at han skjønte at ungen måtte komme i første rekke 😊 ikke stress, dette går nok så bra så!

Anonymkode: 7036c...0b8

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

men er det sånn at alle menn holder seg unna kvinner med barn?

Men kjære vene, lever du helt uten kontakt med andre mennesker? Hvordan er det mulig å komme med et slikt spørsmål hvis du har så mye som et minimum av omgangskrets? Eventuelt har tilgang til Se og Hør eller internett?

Anonymkode: e795a...f63

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det letteste er vel å finne en mann som også har barn fra før.

Anonymkode: 09fc4...326

Skrevet

Jeg var frivillig singel/alenemor i 3 år etter at eksen/far til barnet fant seg ny dame, og det manglet ikke på tilbud i løpet av de fire årene for å si det sånn. Men pga bruddet så var jeg såret inn til beinet, og hadde nok litt tillitsproblemer. Hadde ett kortvarig forhold, men han fikk aldri møte datteren min. Ville være dønn sikker hvis det skulle skje. 

Men jeg tror ikke jeg møtte en mann som var negativ til det at jeg hadde ett barn. Nå høres det ut som om jeg var skikkelig på sjekker´n, men det var jeg ikke i det hele tatt. Heller tvert i mot, var ikke ute etter et forhold. Så ikke noe sjekking på byen eller noe sånt. «Frierene» var menn som var bekjente av meg, kompiser eller venner av mannen til venninner. Tror kanskje at det var nettopp det at jeg ikke var interessert som gjorde meg interessant 😄

Uansett; møtte etterhvert en mann på jobb. Ikke på samme avd, men samme sykehus. Begynte å snakke, spise lunsj sammen, og etterhvert date. Og det ble vi to. Han møtte barnet mitt etter et halvt år. Etterhvert forlovelse og bryllup. Og vi fikk et barn sammen. Nå er begge barna voksne, og han har fra nesten dag 1 behandlet eldstejenta som sin egen. Aldri gjort forskjell på de to jentene, ei heller familien hans. Når noen spør så sier han at han har to barn. 

Har forsåvidt også et godt forhold til eksen og kona hans. Han har vært, og er, en god pappa. Samme med konen hans, hun er helt super :) så eldstejenta sier at hun er heldig som har fire foreldre 

Jeg har også venninner og kollegaer som har vært alenemødre, har aldri vært problemer med å få ny partner. Jeg tror det er så vanlig i dag at folk har barn fra før, i allefall etter en viss alder. Og de fleste er heldigvis såpass oppegående at de skjønner at når en person har et barn så kommer de i en pakke. 

Så jeg tror ikke at du skal bekymre deg ts, det er garantert en der ute som venter på deg og barnet ditt. Du har bare ikke møtt han enda🥰

AnonymBruker
Skrevet

Ingen aleneforeldre jeg kjenner har hatt problemer med å finne ny partner 😊 Det er jo veldig vanlig i dag å være alene med barn. Oppegående mennesker skjønner at barna kommer først uansett 😊 Du finner nok en stødig mann som passer supert inn i din lille familie en dag 🙂

Anonymkode: d7eeb...f28

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har et barn på 2,5 og tenker på det samme. Her på KG virker det som om mannfolk skyr oss damer med småbarn som pesten. Og jeg blir jo litt trist av det, for jeg håper jo at jeg skal slippe å være alene resten av livet. Selv om barnet selvsagt kommer først, og jeg har det absolutt ikke travelt med å finne meg en mann.

Jeg har to i vennegjengen som har blitt single med små barn. Hun ene har fortsatt (etter åtte år) ikke noen mann i livet (og det har ikke skortet på dater for å si det sånn), mens hun andre valgte å gå tilbake til han som var pappa, som hadde vært utro. Så jeg har ikke gode beviser for det motsatte 😅

Men godt å høre her i tråden at det er en mulighet da ❤️ 

Anonymkode: d6bbe...ba4

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har funnet meg en ny kjæreste å han er helt fantastisk med sønnen min! Han er leken av seg så han er med å leker med barnet å ser ut som begge to har det like gøy. Nå skal sønnen min to uker til faren sin å det første han sier er: " å nei da får jeg ikke vært med Per på lenge". Så er tydlig at han liker kjæresten min godt.

Anonymkode: 2db56...a4d

AnonymBruker
Skrevet

Fikk ny kjæreste da sønnen min var 3. Mannen hadde også et barn. Dette er over 20 år siden, og alt har gått bra med oss 🙂. Mannen min har fulgt opp sønnen min i alle år, med fritidsinteresser osv. Og jeg er veldig glad i bonusbarnet mitt, og bonusbarnebarn 🙂. Jeg tror du merker veldig fort om ny kjæreste viser interesse for barnet ditt. Du må også være sikker på at du liker hans barn, hvis han har noen. Ikke gjør alt så alvorlig for fort. Nyt å være bare kjærester til dere har blitt godt kjent. Vi valgte å ikke få felles barn, og har ikke angret på det. Alt fungerte så fint, og vi valgte å fokusere på de to vi hadde 

Anonymkode: 02911...993

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Her på KG virker det som om mannfolk skyr oss damer med småbarn som pesten. 

De skyr oss damer uten barn som pesten også, for vi kan jo skylde oss sjøl som ikke fikk barn da vi var 22, og vi brukte sikkert vår barnløse tid til å HORE rundt som de slutty kvinnfolka vi er 😉

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

De skyr oss damer uten barn som pesten også, for vi kan jo skylde oss sjøl som ikke fikk barn da vi var 22, og vi brukte sikkert vår barnløse tid til å HORE rundt som de slutty kvinnfolka vi er 😉

Haha 😂 Jeg håper virkelig ikke folk bruker medlemmer på KG som "fasit". Det er bare en liten andel av menn i landet som er her. En del av disse er i tillegg skikkelige nettroll! Finnes masse flotte, oppegående og stabile menn der ute heldigvis, både for de med og uten barn! 😊

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var alene med to barn fra jeg var 27 år gammel, og hadde aldri noe problem med å finne meg kjæreste igjen. Det samme gjelder et par av venninnene mine som var i samme situasjon. De er begge gift på ny med ny mann.

Anonymkode: 01fbd...342

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hahaha 😄

AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Haha 😂 Jeg håper virkelig ikke folk bruker medlemmer på KG som "fasit". Det er bare en liten andel av menn i landet som er her. En del av disse er i tillegg skikkelige nettroll! Finnes masse flotte, oppegående og stabile menn der ute heldigvis, både for de med og uten barn! 😊

Ja, er jo dumt å tro at de mennene her er fasit. Men er man litt usikker en dag og sitter her og leser så er det lett å bli litt nedfor 😅

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Men kjære vene, lever du helt uten kontakt med andre mennesker? Hvordan er det mulig å komme med et slikt spørsmål hvis du har så mye som et minimum av omgangskrets? Eventuelt har tilgang til Se og Hør eller internett?

Anonymkode: e795a...f63

Selvfølgelig lever jeg med kontakt med andre mennesker og har åpenbart internett når jeg sitter her nå? Men lei meg som jeg er gikk jeg inn her, og håpet på litt koselige historier hvor en ny mann tar imot både alenemor og barn. Ikke at jeg ønsker et forhold nå før jeg har kommet meg over svikene fra barnefar, men man blir litt trist av å lese hva mange menn tenker om alenemødre. Det eneste jeg leste her var at mennene her skyyr alenemødre! Ikke har jeg venninner som er alene med barn heller, så kjenner ikke til så mange historier nå til dags. 
Du må gjerne lese se og hør altså, og være frekk på kg - bra for deg. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel er du? Har du barnet 100%

Anonymkode: 21152...c62

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg har et barn på 2,5 og tenker på det samme. Her på KG virker det som om mannfolk skyr oss damer med småbarn som pesten. Og jeg blir jo litt trist av det, for jeg håper jo at jeg skal slippe å være alene resten av livet. Selv om barnet selvsagt kommer først, og jeg har det absolutt ikke travelt med å finne meg en mann.

Jeg har to i vennegjengen som har blitt single med små barn. Hun ene har fortsatt (etter åtte år) ikke noen mann i livet (og det har ikke skortet på dater for å si det sånn), mens hun andre valgte å gå tilbake til han som var pappa, som hadde vært utro. Så jeg har ikke gode beviser for det motsatte 😅

Men godt å høre her i tråden at det er en mulighet da ❤️ 

Vi finner nok kjærligheten en gang ❤️ Har absolutt ikke hastverk, men når man er litt nede og ser her inne hva de syns om alenemødre blir man nesten litt stressa, at man typ er et eget folkeslag man skal holde seg unna 😅 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvor gammel er du? Har du barnet 100%

Anonymkode: 21152...c62

Jeg er 28, barnet er såpass lite og barnefar lite tilstede så har hovedomsorgen med fast bosted ja! Det kan selvfølgelig endre seg om han vil være mer tilstede senere, selvom jeg tviler litt. Har familie som stiller opp ved behov! 

AnonymBruker
Skrevet

Takk for fine svar, da er det håp i framtiden 😄 Så fint å lese at bonusbarna blir tatt vare på som sine egne! Ville selvfølgelig aldri forhastet meg

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

28, alene med to og får vanvittig mye oppmerksomhet fra alt av menn i fra 25 til 45. Det ser ut til at barn er ingen hindring, men jeg er kresen på hva jeg godtar. 

Anonymkode: 058ef...f55

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har to barn, på 3 år og 3 måneder. Har ikke tinder. Men mangler ikke  tilbud på dating her heller 👍 

Anonymkode: c95dc...322

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...