Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sliter med en bekymring. Egentlig er jeg flink å takle ting, men denne har satt seg fast, trenger å legge den bort, er ikke noe jeg kan gjøre med det uansett, så trenger styrke. 

Anonymkode: b6a50...ef0

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bedt for at Gud skal gi deg styrke ❤️

Anonymkode: f2f96...1ed

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Sliter med en bekymring. Egentlig er jeg flink å takle ting, men denne har satt seg fast, trenger å legge den bort, er ikke noe jeg kan gjøre med det uansett, så trenger styrke. 

Ber for deg :)❤️

Anonymkode: 9c184...e9b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

🙏❤️❤️❤️

Anonymkode: 0ac8d...dea

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

TS, jeg har bedt om at du skal finne ro og få styrke. :)

Anonymkode: 62b9b...f6f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk til dere som ba❤️symd at det blir diskusjon av de som ikke er troende, hva med litt respekt her. Jeg har ihvertfall respekt for at andre trormener annet enn meg, derav lager jeg ikke diskusjon av det. Å be om styrke har hjulpet m e g. Det er m i n erfaring. Ts. 

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Takk til dere som ba❤️symd at det blir diskusjon av de som ikke er troende, hva med litt respekt her. Jeg har ihvertfall respekt for at andre trormener annet enn meg, derav lager jeg ikke diskusjon av det. Å be om styrke har hjulpet m e g. Det er m i n erfaring. Ts. 

Alt godt til deg TS og så fortsetter nå jeg å ha deg i mine bønner. La resten her inne prelle av deg og så står du for ditt og så får andre stå for sitt. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
MiominMio skrev (4 minutter siden):

Alt godt til deg TS og så fortsetter nå jeg å ha deg i mine bønner. La resten her inne prelle av deg og så står du for ditt og så får andre stå for sitt. 

Tusen takk ❤️skal tenke på deg og ❤️

• Liker 1
Skrevet

Ryddet for avsporinger.

Edie, adm.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...