AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #1 Skrevet 9. juli 2021 Det var en tegneserie som gikk på barne-tv på NRK, sent på 90-tallet eller tidlig på 2000-tallet. Det var 2 brødre (??) som hadde en enorm fantasi. De lekte i hagen sin og da kunne hagen plutselig forvandles til et slott, en svær sjørøverbåt på et stort hav eller noe annet - alt ettersom hva de lekte. På slutten av hver episode så ble guttene ropt inn til middag/kvelds/leggetid og hele hagen deres forvandlet seg tilbake til en helt vanlig hage. Noen som husker hva denne tegneserien het? Anonymkode: 82e3c...2cf
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #2 Skrevet 9. juli 2021 Ja, det husker jeg! Men kommer dessverre ikke på hva det het. Nostalgiii🥰 Anonymkode: 9b5c0...bfe 1
thinkywinky Skrevet 9. juli 2021 #3 Skrevet 9. juli 2021 Jaaa! Men var det en tegneserie? Mente det var en med ordentlige mennesker. Husker ikke hva den het, men kan det ha vært noe med den forheksede hage, den magiske hage eller noe?
Gjest loveli Skrevet 9. juli 2021 #4 Skrevet 9. juli 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det var en tegneserie som gikk på barne-tv på NRK, sent på 90-tallet eller tidlig på 2000-tallet. Det var 2 brødre (??) som hadde en enorm fantasi. De lekte i hagen sin og da kunne hagen plutselig forvandles til et slott, en svær sjørøverbåt på et stort hav eller noe annet - alt ettersom hva de lekte. På slutten av hver episode så ble guttene ropt inn til middag/kvelds/leggetid og hele hagen deres forvandlet seg tilbake til en helt vanlig hage. Noen som husker hva denne tegneserien het? Anonymkode: 82e3c...2cf Var den dansk? Og en av guttene ble kalt "frø"?
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #6 Skrevet 9. juli 2021 thinkywinky skrev (4 minutter siden): Jaaa! Men var det en tegneserie? Mente det var en med ordentlige mennesker. Husker ikke hva den het, men kan det ha vært noe med den forheksede hage, den magiske hage eller noe? Mulig det fantes en med mennesker også, men jeg husker veldig godt at akkurat denne var en tegneserie for jeg husker hvordan type tegneserie det var😄 ts Anonymkode: 82e3c...2cf
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #7 Skrevet 9. juli 2021 Hørtes ut som Phineas og Ferb, men det er ikke nrk da. Anonymkode: 17004...52b 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #8 Skrevet 9. juli 2021 Mynlen skrev (Akkurat nå): Phineas&Ferb? Nei, det var før den tid ts Anonymkode: 82e3c...2cf 2
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #9 Skrevet 9. juli 2021 3 minutter siden, loveli said: Var den dansk? Og en av guttene ble kalt "frø"? Denne husker jeg hvertfall! Så hadde han en kompis som var fra Pakistan. Og var forelsket i en jente som het Louise eller Louisa Anonymkode: 9b5c0...bfe
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #10 Skrevet 9. juli 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ja, det husker jeg! Men kommer dessverre ikke på hva det het. Nostalgiii🥰 Anonymkode: 9b5c0...bfe Jeg veeet ❤️ husker jeg elsket den tegneserien og kunne tenkt meg å se den igjen for å mimre litt😄❤️ ts Anonymkode: 82e3c...2cf
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #11 Skrevet 9. juli 2021 loveli skrev (6 minutter siden): Var den dansk? Og en av guttene ble kalt "frø"? Det var en helt vanlig tegneserie der alle snakket norsk ts Anonymkode: 82e3c...2cf
minister-mio Skrevet 9. juli 2021 #12 Skrevet 9. juli 2021 loveli skrev (8 timer siden): Var den dansk? Og en av guttene ble kalt "frø"? AnonymBruker skrev (8 timer siden): Denne husker jeg hvertfall! Så hadde han en kompis som var fra Pakistan. Og var forelsket i en jente som het Louise eller Louisa Anonymkode: 9b5c0...bfe I mellem venner
Gjest loveli Skrevet 9. juli 2021 #13 Skrevet 9. juli 2021 minister-mio skrev (2 timer siden): I mellem venner Ååååååå! Tusen takk!! 😍
AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #14 Skrevet 30. august 2021 Fant ut hva den het: Thomas og Tim!❤️ Anonymkode: 82e3c...2cf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå