Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg er gravid i uke 35, og har fått så sykt hovne bein den siste uka. Det gjør vondt å stå og tidvis å gå. Jeg kjøpte meg kompresjonsstrømper i dag, men klarer ikke få dem på pga magen er i veien😂 noen andre som har gode tips mot hovenheten?

Endret av Stjerne009
Videoannonse
Annonse
Gjest laPistola
Skrevet

Kan funke med magnesiumspray, men hvorfor fikk du de ikke på? Får du på deg sokker selv? Var det noe med akkurat disse som gjorde at du ikke fikk dem på ? Kan noen hjelpe deg? Strømper er jo best, men man må jo få de på 😅

Skrevet
Anonyminist skrev (8 minutter siden):

Kan funke med magnesiumspray, men hvorfor fikk du de ikke på? Får du på deg sokker selv? Var det noe med akkurat disse som gjorde at du ikke fikk dem på ? Kan noen hjelpe deg? Strømper er jo best, men man må jo få de på 😅

Magnesiumspray har jeg aldri hørt om!
Jeg fikk de heldigvis på til slutt! Magen er bare så sykt stor så jeg sliter med å finne riktig vinkel til å ta på sokker og sko. Disse var så stramme så det virka umulig å klare å dra dem oppover leggen selv! 

Skrevet

Haha huff husket det å ta på komptesjonsstrømper som noe av det verste med hele graviditeten 😂 aldri følt et større nederlag enn å måtte ta en pause mens jeg tok på sokkene fordi jeg ble så andpusten.... Håper magnesium funker. Det testet ikke jeg. Lykke til (heldigvis går det ganske snart over)🙈

AnonymBruker
Skrevet

Her må mannen ta de på før han drar på jobb på morgenen, har ikke sjans til å få de på selv. 

Anonymkode: d27e0...1ab

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...