AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #1 Skrevet 9. juli 2021 Vi har som overskriften sier bodd sammen i 2 mnd, men jeg klarer fortsatt ikke gjøre nr 2 hjemme når han er der. I helgene har han fri så jeg går altså ikke på do lørdag og søndag, når jeg ellers pleier å gå på do hver dag. Det er akkurat som jeg får forstoppelse når han er hjemme, føler ikke at jeg må på do og kommer ingenting uansett hvor mye jeg prøver. Men med engang han drar på jobb går det. Hva kan jeg gjøre? Har hatt samboer før og da var det aldri ett problem Anonymkode: b1c52...5af 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #2 Skrevet 9. juli 2021 Drikk masse vann om morgenen og gjennom dagen, spis mat med fiber. Anonymkode: b56c3...631 5
Tough cookie Skrevet 9. juli 2021 #3 Skrevet 9. juli 2021 Dette kommer seg med tiden og når dere blir tryggere på hverandre. Hvor lenge har dere vært kjærester? 5
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #4 Skrevet 9. juli 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Vi har som overskriften sier bodd sammen i 2 mnd, men jeg klarer fortsatt ikke gjøre nr 2 hjemme når han er der. I helgene har han fri så jeg går altså ikke på do lørdag og søndag, når jeg ellers pleier å gå på do hver dag. Det er akkurat som jeg får forstoppelse når han er hjemme, føler ikke at jeg må på do og kommer ingenting uansett hvor mye jeg prøver. Men med engang han drar på jobb går det. Hva kan jeg gjøre? Har hatt samboer før og da var det aldri ett problem Anonymkode: b1c52...5af Er han litt sånn selv også? Jeg hadde en samboer som skrudde på musikk når han var på do for å unngå lyder, og den ENE gangen han slapp en promp foran meg så ble han sprutrød i ansiktet. Så da fikk jeg et litt anstrengt forhold til sånne ting jeg og. Var redd for at han skulle høre. Virkelig ikke kult å gå sånn over tid. Anonymkode: 4fac9...426 1
Gjest Emet Skrevet 9. juli 2021 #5 Skrevet 9. juli 2021 Prøvd de sprayene du sprayer i toalettet før du skal på do for å hindre lukt? De funker Om det er det som er problemet, veit du selv hva problemet er eller er det hele situasjonen?
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #6 Skrevet 9. juli 2021 Er dere i barnehagen? Bæsj og promp er helt naturlig. Jeg fiser og promper høyt når jeg må, uansett om kjæresten er i nærheten eller ikke. Og det plager ingen av oss. Anonymkode: d5632...6fb 7
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #7 Skrevet 9. juli 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Er dere i barnehagen? Bæsj og promp er helt naturlig. Jeg fiser og promper høyt når jeg må, uansett om kjæresten er i nærheten eller ikke. Og det plager ingen av oss. Anonymkode: d5632...6fb Fiser og promper? Er ikke promp og fis det samme? Jeg promper aldri foran samboeren, selv ikke etter 14 år. Syns det er ufint og ekkelt. Går på do og gjør det. Har doen i 2.etasje, så ingen lyder. Men har irritabel tarm, så drite må jeg uansett. Til ts: alle driter. Selv kongen og Angelina Jolie. Hvordan klarer du å spise i helgene når du ikke får driti? Anonymkode: a72a9...bdb 9
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #8 Skrevet 9. juli 2021 10 minutter siden, AnonymBruker said: Fiser og promper? Er ikke promp og fis det samme? Jeg promper aldri foran samboeren, selv ikke etter 14 år. Syns det er ufint og ekkelt. Går på do og gjør det. Har doen i 2.etasje, så ingen lyder. Men har irritabel tarm, så drite må jeg uansett. Til ts: alle driter. Selv kongen og Angelina Jolie. Hvordan klarer du å spise i helgene når du ikke får driti? Anonymkode: a72a9...bdb Dere er sære. Tenk å gå opp i andre etasje bare for å slippe en fis? Vi er komfortable nok med hverandre at vi kan fise, prompe og drite foran hverandre. Fis = lydløs Promp = ikke lydløs Anonymkode: d5632...6fb 6
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #9 Skrevet 9. juli 2021 Jeg pleide å gå på do i forbindelse med at jeg skulle ta en dusj, da ble jeg ikke så stresset på at "nå sitter han sikkert og vet jeg bæsjer" eller lignende tanker. Men er jeg på turer med venninner der vi bor på samme rom kan det ofte gå et par tre dager uten at jeg går på do. Anonymkode: 523ff...6c6 3
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #10 Skrevet 9. juli 2021 Har det på akkurat samme måte.. Dvs jeg bor bare sammen med han annenhver uke, når jeg har "barnefri". I de ukene låser tarmen seg, spesielt i helgene når vi er sammen hele tiden. De ukene jeg er alene med barna mine, får magen som en klokke, og det er ingen problemer da.. Å ja, jeg drikker masse vann, spiser fiber, er aktiv, og gjør alt som er bra for magen og fordøyelsen... Uten at det funker! Veldig frustrerende!! Og har noen ganger faktisk måtte ta avføringsmiddel for å klare gjøre mitt mens vi er sammen.. Vi har vært sammen i 2 år!!! Anonymkode: c0dca...f1e 2
Peanut Skrevet 9. juli 2021 #11 Skrevet 9. juli 2021 Man er vel ikke trygg på vedkommende da Apropos lyder som kommer fra- shit happens. 5
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #12 Skrevet 9. juli 2021 Tenk å bo med noen før man er trygg på den.. Anonymkode: 63ef6...c31 3
Brunello Skrevet 9. juli 2021 #13 Skrevet 9. juli 2021 Har du blitt samboer med en tilfeldig forbipasserende? 8
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #14 Skrevet 9. juli 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Vi har som overskriften sier bodd sammen i 2 mnd, men jeg klarer fortsatt ikke gjøre nr 2 hjemme når han er der. I helgene har han fri så jeg går altså ikke på do lørdag og søndag, når jeg ellers pleier å gå på do hver dag. Det er akkurat som jeg får forstoppelse når han er hjemme, føler ikke at jeg må på do og kommer ingenting uansett hvor mye jeg prøver. Men med engang han drar på jobb går det. Hva kan jeg gjøre? Har hatt samboer før og da var det aldri ett problem Anonymkode: b1c52...5af Det du kan gjøre er å si fra om at du ikke kommer på do når han er hjemme. Han kan vel ta seg en tur eller sette seg et annet sted med lyd på øret sånn at du klarer å slappe av litt. Tenker også som en nevner at det å ta det i forbindelse med dusj, kan være en mulighet. Anonymkode: 4244f...0ab 2
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #15 Skrevet 9. juli 2021 Han drømmer sikkert om å ta deg i rumpa mens du bæsjer uansett (alle menns drøm). Så du trenger ikke være flau! Anonymkode: bfac3...947 3
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #16 Skrevet 9. juli 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Dere er sære. Tenk å gå opp i andre etasje bare for å slippe en fis? Vi er komfortable nok med hverandre at vi kan fise, prompe og drite foran hverandre. Fis = lydløs Promp = ikke lydløs Anonymkode: d5632...6fb Dette er til gjenstand for evig diskusjon. Jeg og mannen er også 100% komfortable med hverandre. Men vi fiser, promper og driter ikke foran hverandre. For OSS er ikke det standaren for et godt forhold. Anonymkode: c8a26...3ba 5
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #17 Skrevet 9. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dette er til gjenstand for evig diskusjon. Jeg og mannen er også 100% komfortable med hverandre. Men vi fiser, promper og driter ikke foran hverandre. For OSS er ikke det standaren for et godt forhold. Anonymkode: c8a26...3ba Jeg elsker kjæresten min, og jeg hadde ikke hatt noe problemer med å se henne bæsje eller tilogmed se at det kom ting ut. Problemet er at jeg vil gi henne det privat rommet til å bare være på do for seg selv. Problemet blir likevel at vi begge får et anstrengt forhold til våre dovaner. Kanskje det beste hadde vært å være mindre sky? Men jeg har alltid vært det. Jeg tisser jo heller ikke foran venner eller familie heller. Anonymkode: 0b3ef...ae2 4
Archer Skrevet 9. juli 2021 #18 Skrevet 9. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det du kan gjøre er å si fra om at du ikke kommer på do når han er hjemme. Han kan vel ta seg en tur eller sette seg et annet sted med lyd på øret sånn at du klarer å slappe av litt. Tenker også som en nevner at det å ta det i forbindelse med dusj, kan være en mulighet. Anonymkode: 4244f...0ab Verste jeg hørt😅
TinaChristina Skrevet 9. juli 2021 #19 Skrevet 9. juli 2021 Man burde klare å drite i hus med partneren FØR man flytter sammen. 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #20 Skrevet 10. juli 2021 Det er vel et utslag av overdreven selvbevissthet? Du tror at den andre sitter der med ørene på stilk, for å høre etter den minste lyd, og sikkert står rett utenfor? Samtidig som vedkommende er helt i andre tanker, og ikke kunne brydd seg mindre. Å drite i samme rom, er liksom det siste tabuet, selv for oss som driver og putter leketøy og kroppsdeler opp i rumpa på hverandre, men å kunne gjøre det bak en låst dør, bør være et overkommelig mål. Søk etter teknikker for å komme over overdreven selvbevissthet /self consciousness. Anonymkode: 02197...d1f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå