AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #1 Skrevet 9. juli 2021 Så i går fikk jeg et spesielt sexy undertøy i posten, som jeg bestilte på nett for noen uker siden. Det er en type undertøy kjæresten har sagt han liker, så derfor jeg bestilte det. Sendte melding til han i går om det, og han sendte tilbake melding om at han gledet seg. Jeg skrev jeg var skuffet over at han ikke krevde at jeg skulle sende bilde av meg selv i dette undertøyet. Da svarte han at han vil se det live, og at jeg ikke skulle sende han bilde av meg i det….. Jeg ble veldig såret, følte meg stygg og avvist, og skrev dette til han. Han sa at da måtte jeg bare sende et bilde av meg i dette antrekket da…. Jeg orket jo ikke det etter at han til tross for at jeg uttrykte skuffelse i starten, virkelig gnidde det inn at han ikke ville ha et sånt bilde. Ekstra vondt fordi jeg vet at med en eks, krevde han at hun skulle sende han et toppløsbilde. På eget initiativ. Meg vil han altså ikke ha bilde av i undertøyet engang. Er det jeg som er urimelig her? Jeg var glad da jeg fikk undertøyet i posten, gledet meg til å fortelle han om det, tok til og med et par bilder for å ha klart til å sende. Håpet han skulle spørre, og skrive noe flørtende og seksuelt. Han vet jeg er en usikker person som trenger bekreftelser, men istedet føler jeg meg veldig avvist og stygg. Anonymkode: ec000...02e
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 Populært innlegg #2 Skrevet 9. juli 2021 Å herregud er du 14 år eller?? Du er bare helt på jordet! Anonymkode: dff21...66c 112
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 Populært innlegg #3 Skrevet 9. juli 2021 Herlighet så dramatisk. Kjefte på han fordi han ikke ba om bilde men heller ville se deg live. Anonymkode: 49e34...c6d 79
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #4 Skrevet 9. juli 2021 Du overtenker, og lager et problem av noe som ikke er et problem Her tenker du at han må tenke det ene og det andre, uten at det trenger å ha noe rot i virkeligheten. Du skyver ham jo fra deg, ved å lage drama av ingenting. Anonymkode: ef126...834 40
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 Populært innlegg #5 Skrevet 9. juli 2021 Han skrev jo at gledet seg til å se deg bruke det senere. Du får jo ikke en bedre bekreftelse enn det Anonymkode: 29923...9ea 51
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 Populært innlegg #6 Skrevet 9. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er det jeg som er urimelig her? Ja, du er faktisk så urimelig at jeg vrir meg av skam når jeg leser innlegget ditt. Ingen verdens sexy undertøy kan kamuflere noe sånt, fokuser på å roe ned dramaet fremfor å kjøpe undertøy. Anonymkode: 18dfe...3a0 58
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #7 Skrevet 9. juli 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Han vet jeg er en usikker person som trenger bekreftelser, men istedet føler jeg meg veldig avvist og stygg. Du må lære deg å gi deg selv bekreftelser - ellers sliter du ut han. Anonymkode: 18dfe...3a0 22
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #8 Skrevet 9. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Han skrev jo at gledet seg til å se deg bruke det senere. Du får jo ikke en bedre bekreftelse enn det Anonymkode: 29923...9ea Men han har bedt om nakenbilde av en eks, men aldri av meg! Selv om han vet det sårer meg. Anonymkode: ec000...02e 1
Trolltunge Skrevet 9. juli 2021 #9 Skrevet 9. juli 2021 Den positive overraskelsen klarte du å snu til noe veldig negativt. Jeg tror ikke at han gleder seg til neste gang du skal overraske ham med noe nå, for det vil jo være som å gå på svær tynn is for ham. Ja du var veldig urimelig. Nedbrytende urimelig. 49
kunstnerfluen Skrevet 9. juli 2021 #10 Skrevet 9. juli 2021 Trur du overreagerer litt, han sa jo at han gledet seg til å se deg. Dessuten du trenger ikke han sin tillatelse til å sende han et bilde! Det er jo bare å sende et. Kan være derfor han ikke ba om bilde for han synes det er rart å be deg sende bilde til han, at det føler som han krenker deg. Om du ønsker at han skal få et bilde av deg i undertøyet så bare ta noen å send til han. ❤️ 7
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #11 Skrevet 9. juli 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Herlighet så dramatisk. Kjefte på han fordi han ikke ba om bilde men heller ville se deg live. Anonymkode: 49e34...c6d Han har spurt en eks om nakenbilde. Så hvorfor ikke av meg? Ikke i undertøy engang er jeg visst sexy nok til det. Anonymkode: ec000...02e
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #12 Skrevet 9. juli 2021 Trolltunge skrev (1 minutt siden): Den positive overraskelsen klarte du å snu til noe veldig negativt. Jeg tror ikke at han gleder seg til neste gang du skal overraske ham med noe nå, for det vil jo være som å gå på svær tynn is for ham. Ja du var veldig urimelig. Nedbrytende urimelig. Jeg skrev at jeg skal returnere det, kun vonde følelser knyttet til det nå. Anonymkode: ec000...02e
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #13 Skrevet 9. juli 2021 Stakkars mann! Du må være utrolig slitsom å leve sammen med. Han må være en bra mann som holder ut med deg Anonymkode: 33296...3a7 44
Gjest Paramount Skrevet 9. juli 2021 #14 Skrevet 9. juli 2021 Skjønner at du ble litt skuffet, men du overtenker. Gi han litt tid, kjøp mer, du blir mer selvsikker med erfaring, da vil appetitten hans øke, betydelig.
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #15 Skrevet 9. juli 2021 kunstnerfluen skrev (1 minutt siden): Trur du overreagerer litt, han sa jo at han gledet seg til å se deg. Dessuten du trenger ikke han sin tillatelse til å sende han et bilde! Det er jo bare å sende et. Kan være derfor han ikke ba om bilde for han synes det er rart å be deg sende bilde til han, at det føler som han krenker deg. Om du ønsker at han skal få et bilde av deg i undertøyet så bare ta noen å send til han. ❤️ Krenker meg? Nei, han vet veldig godt at jeg ville blitt enormt glad og smigret om han krevde et sånt bilde av meg. Det gjør ekstra vondt fordi jeg vet han har krevd nakenbilde av en eks, men aldri av meg. Det er vondt. Anonymkode: ec000...02e
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #16 Skrevet 9. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Stakkars mann! Du må være utrolig slitsom å leve sammen med. Han må være en bra mann som holder ut med deg Anonymkode: 33296...3a7 Bra mann som krevde nakenbilde av en eks, men aldri av meg? Han sårer meg. Anonymkode: ec000...02e
Trolltunge Skrevet 9. juli 2021 #17 Skrevet 9. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg skrev at jeg skal returnere det, kun vonde følelser knyttet til det nå. Anonymkode: ec000...02e For ham også. Du må jobbe med selvfølelsen din, uten å kun bruke ham for det. Man kan ikke returnere brukt undertøy. 16
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #18 Skrevet 9. juli 2021 Paramount skrev (1 minutt siden): Skjønner at du ble litt skuffet, men du overtenker. Gi han litt tid, kjøp mer, du blir mer selvsikker med erfaring, da vil appetitten hans øke, betydelig. Men han krevde nakenbilde av en eks, helt på eget initiativ. Det gjør vondt, fordi han aldri har krevd det av meg. Nå har jeg kjøpt undertøy jeg vet han liker, men likevel vil han ikke ha bilde av meg. Vet ikke hvor mye mer jeg orker. Anonymkode: ec000...02e
Kontorotta Skrevet 9. juli 2021 #19 Skrevet 9. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Han har spurt en eks om nakenbilde. Så hvorfor ikke av meg? Ikke i undertøy engang er jeg visst sexy nok til det. Anonymkode: ec000...02e Kanskje han er i ferd med å bli voksen? Om du tenker slik som dette, står du helt klart i fare for å skyve ham fra deg. I tillegg bør du tenke litt mer på deg selv. Ønsker du virkelig å sende nakenbilde? Eller bilde i sexy undertøy? Hva om bildene kommer på avveie? Er du voksen nok til å takle dette? 21
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #20 Skrevet 9. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Krenker meg? Nei, han vet veldig godt at jeg ville blitt enormt glad og smigret om han krevde et sånt bilde av meg. Det gjør ekstra vondt fordi jeg vet han har krevd nakenbilde av en eks, men aldri av meg. Det er vondt. Anonymkode: ec000...02e Du er bra nok for han, han er jo sammen med DEG. Her er det mye synsing og hva du TROR og FØLER, det betyr ikke at det er riktig. Han mente det helt sikkert ikke sånn du tror. Dette er jo bare en liten bagatell, slapp nå av litt Anonymkode: 33296...3a7 5
Anbefalte innlegg