AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #1 Skrevet 9. juli 2021 Vi har vært så heldige og fått kjøpt et hus med en fantastisk sjøutsikt. Det må pusses opp og jeg lurte litt på hvordan? På en måte har jeg lyst til å ha det mørkt inne, slik at blikket rettes utover (ala Juvet landskapshotell). Samtidig så må vi jo kunne se og leve der inne. Burde kanskje alt males hvitt for å få inn mest mulig lys? hvordan ville du pusset opp? Anonymkode: be9b2...649
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #2 Skrevet 9. juli 2021 Så lyst som mulig for å skape størst mulig romfølelse og lysinnfall. Forsterker utsikten. Så kult med nytt hus, gratulerer! Anonymkode: 596a9...df4 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #3 Skrevet 9. juli 2021 Kommer an på huset. Men jeg hadde byttet til gulv-til-tak vinduer, og laget en god sitteplass ved utsikten. Jeg hadde unngått tapeter og farger som stjeler oppmerksomheten, og kanskje brukt naturmaterialer som bjørk eller annet for å skape en ute-inne følelse. Og enkle møbler som lar utsikten være fokuspunktet. Anonymkode: b9e04...d6d 3
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #4 Skrevet 9. juli 2021 Takk for tips! Enig i naturmaterialer, det skal vi definitivt gjøre😊 ts Anonymkode: be9b2...649
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #5 Skrevet 9. juli 2021 Se eventyrlig oppussing, masse fine tips der! Sort innramming av vinduer er knallfint! Anonymkode: 74fec...04c
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #6 Skrevet 10. juli 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Se eventyrlig oppussing, masse fine tips der! Sort innramming av vinduer er knallfint! Anonymkode: 74fec...04c Takk for tips! Det er glassvegg på hele veggen som vender mot utsikten, så det blir vanskelig med ramme, men jeg kan se for meg at det er fint på mindre vinduer ja☺️ ts Anonymkode: be9b2...649 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå