AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #1 Skrevet 9. juli 2021 Jeg fikk en lang link, men skal alt dette skrives inn, eller bare noen få bokstaver? Jeg skjønner det ikke. Anonymkode: ae2cb...767
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #2 Skrevet 9. juli 2021 Pakkeboks skulle det stå. Anonymkode: ae2cb...767
Kriston Skrevet 9. juli 2021 #3 Skrevet 9. juli 2021 Du skal ikke skrive inn noen ting. Du skal ta med smarttelefonen til pakkeboksen og skru på bluetooth og mobildata når du er ved pakkeboksen. Da kan du trykke på "åpne boks" i appen.
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #4 Skrevet 9. juli 2021 For en mobilfersking er dette nasavitenskap, men jeg skal forsøke å finne ut av det. Takk. Anonymkode: ae2cb...767 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #5 Skrevet 9. juli 2021 Du må posten appen på telefonen. Pass på at Bluetooth er slått på. Når du står nær pakkeboksen, åpner du appen. Vent til den gir beskjed om at du kan trykke "åpne boks". Når du trykker på "åpne boks" spretter plutselig en dør opp og du kan ta ut pakke. Lukk igjen boksen før du går. Anonymkode: 29b93...9a9 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #6 Skrevet 10. juli 2021 Ts her. Jeg fikk det ikke til. Bluetoothen er på og jeg beveget den foran boksen som jeg skulle, men ingen "åpne boks" dukket opp. Jeg ble stresset og det er kanskje siste gang jeg får noe tilsendt på denne måten. Får ringe posten mandag morgen og forhåpentlig få til en løsning. Anonymkode: ae2cb...767
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #7 Skrevet 10. juli 2021 Er det noe mere som må være slått på på mobilen min? Finner ikke ut av det. Anonymkode: ae2cb...767
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #8 Skrevet 10. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er det noe mere som må være slått på på mobilen min? Finner ikke ut av det. Anonymkode: ae2cb...767 Mobildata slik at du har internett? Anonymkode: edc35...bfe 1
stan Skrevet 10. juli 2021 #10 Skrevet 10. juli 2021 Sjekk ut denne: https://www.posten.no/motta/hente-selv/pakkeboks I følge videoen virker det veldig enkelt. Har ikke prøvd selv i Norge enda.
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #11 Skrevet 10. juli 2021 Takk, jeg så den flere ganger før jeg forsøkte selv. Det ser jo enkelt nok ut, men min mobil vil ikke. Anonymkode: ae2cb...767
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #12 Skrevet 10. juli 2021 I hentelinken som nå purret på meg står det: "Bruk følgende kode for å åpne luken i automaten" og så følger en lang kode som jeg tydeligvis skal bruke, men som jeg ikke aner hva jeg skal gjøre med, for det er jo ikke tastatur på boksen. Dette blir verre og verre. Anonymkode: ae2cb...767 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #13 Skrevet 10. juli 2021 Har du lastet ned posten-appen? Kommer pakken din opp i den? Er pakkeboksen langt unna deg? Anonymkode: df1a6...470
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #14 Skrevet 10. juli 2021 Forresten, om du ikke får det til i løpet av i dag eller i morgen, så kontakter du kundeservice på mandag, så vil de hjelpe deg. Eventuelt kan de omdirigere pakken til et annet hentested. Anonymkode: df1a6...470 2
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #15 Skrevet 10. juli 2021 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Har du lastet ned posten-appen? Kommer pakken din opp i den? Er pakkeboksen langt unna deg? Anonymkode: df1a6...470 Ja, den er nedlastet og pakken er der, men jeg får ikke kontakt med boksen. Sto rett foran den og fikk opp en illustrasjon om at jeg måtte bevege på mobilen og det gjorde jeg, men ingenting skjedde. Jeg skal forsøke igjen i morgen og kontakte dem når de åpner til mandag. Det vil helst gå bra, men dumt at det ikke virket som det skulle. Ble litt stresset foran boksen må jeg innrømme. Det ser så lett ut på reklamen. Anonymkode: ae2cb...767
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #16 Skrevet 10. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja, den er nedlastet og pakken er der, men jeg får ikke kontakt med boksen. Sto rett foran den og fikk opp en illustrasjon om at jeg måtte bevege på mobilen og det gjorde jeg, men ingenting skjedde. Jeg skal forsøke igjen i morgen og kontakte dem når de åpner til mandag. Det vil helst gå bra, men dumt at det ikke virket som det skulle. Ble litt stresset foran boksen må jeg innrømme. Det ser så lett ut på reklamen. Anonymkode: ae2cb...767 Det skjønner jeg, det er lett å bli stresset når man gjør noe for første gang, som ikke helt funker. Prøv igjen i morra, gjerne flere ganger om det ikke fungerer første gangen. Videoen så nesten litt for lett ut synes jeg, den forklarte ikke spesielt mye og gikk fort frem. Men, kontakt posten på mandag hvis det trengs, så får du nok hjelp. Anonymkode: df1a6...470 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #17 Skrevet 10. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): I hentelinken som nå purret på meg står det: "Bruk følgende kode for å åpne luken i automaten" og så følger en lang kode som jeg tydeligvis skal bruke, men som jeg ikke aner hva jeg skal gjøre med, for det er jo ikke tastatur på boksen. Dette blir verre og verre. Anonymkode: ae2cb...767 Da har du nok fått pakke i "pakkeautomat", og ikke i "pakkeboks" (disse automatene fungerer ulikt). I meldingen din skal du ha fått oppgitt hentested, og boksen står sannsynligvis innendørs på dette hentestedet. Boksen har en skjerm, og på den velger du først språk (norsk eller engelsk), så taster du inn koden du har fått oppgitt, og deretter OK. Da vil det komme opp en gul knapp på skjermen hvor det står "åpne luken". Trykk på denne gule knappen, og en eller annen luke spretter opp. Da kan du ta ut pakken din og gå. Anonymkode: 0d8bc...5cc
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #18 Skrevet 11. juli 2021 Ts her. I min sms-link står det pakkeboks. De har nok sendt feil link. Anonymkode: ae2cb...767
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #19 Skrevet 11. juli 2021 AnonymBruker skrev (16 timer siden): I hentelinken som nå purret på meg står det: "Bruk følgende kode for å åpne luken i automaten" og så følger en lang kode som jeg tydeligvis skal bruke, men som jeg ikke aner hva jeg skal gjøre med, for det er jo ikke tastatur på boksen. Dette blir verre og verre. Anonymkode: ae2cb...767 Sikker på at du står ved riktig pakkeboks? Høres ut som instabox Anonymkode: f010b...fef 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå