Marlii Skrevet 9. juli 2021 #1 Skrevet 9. juli 2021 Jeg er veldig lite glad i knekkebrød, og har alltid spist brød. Nå blir jeg kvalm etter jeg har spist brød, som en klump i magen, men det er fremdeles det jeg syntes smaker best. Noen som kan anbefale et godt knekkebrød, uten nøtter, og kanskje ikke av det groveste, men en mellomting
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #2 Skrevet 9. juli 2021 Jeg liker godt Wasa havreknekkebrød. Sikkert ikke det sunneste men.. Liker også de «hjemmelagde» de selger på Rema godt, men de er jo ganske grove da. Anonymkode: 9021f...0f2 2
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #3 Skrevet 9. juli 2021 Jeg er også glad i wasa havreknekkerbrød. Jeg er enda mer glad i wasa tynt havreknekkerbrød med hint av salt på. Det er mye mykere og mer likt brød (jeg er også veldig glad i brød). Anonymkode: 3a08a...200 1
Kniv & gaffel Skrevet 9. juli 2021 #4 Skrevet 9. juli 2021 Marlii skrev (5 timer siden): Nå blir jeg kvalm etter jeg har spist brød, som en klump i magen Kanskje det er noe i brødet du reagerer på? Har du snakket med lege?
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #5 Skrevet 9. juli 2021 Marlii skrev (8 timer siden): Jeg er veldig lite glad i knekkebrød, og har alltid spist brød. Nå blir jeg kvalm etter jeg har spist brød, som en klump i magen, men det er fremdeles det jeg syntes smaker best. Noen som kan anbefale et godt knekkebrød, uten nøtter, og kanskje ikke av det groveste, men en mellomting Disse 3 er det vi har i hus Wasa sport(grovt) Ryvita sesam(midt i mellom) Wasa havsalt og sesam (fint) Anonymkode: 03819...df5 2
GammelKaktus Skrevet 9. juli 2021 #6 Skrevet 9. juli 2021 Jeg liker godt det vanlige Husman knekkebrødet til Wasa. Sånn hvis jeg vil ha litt ekstra så liker jeg Sætre sitt Fiberrik og Kornmo med solsikker og havre. Det meste jeg liker er litt grovt, føler det smaker bedre. Men det finnes ikke et knekkebrød som kan ta over for brød altså. Brød er brød og knekkebrød er knekkebrød. 3
Lafamiglia Skrevet 9. juli 2021 #7 Skrevet 9. juli 2021 Jeg liker veldig godt Go'knekke, som de har på Kiwi (og sikkert også andre butikker). Det er ganske nøytralt på smak og består bare av rugmel, vann og salt. https://www.haugen-gruppen.no/storkjokken/produkter/nice/go-knekke-rug_20894.aspx
Brunhilde Skrevet 9. juli 2021 #9 Skrevet 9. juli 2021 Wasa Frukost fullkorn er gode, ikke grove og ikke fine og med mye smak,
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #10 Skrevet 10. juli 2021 Jeg er aller mest glad i grovt brød, men for variasjonen sin del spiser jeg også en del knekkebrød som består av mye frø og kjerner. Sigdal sine er favoritten 😊 Anonymkode: e69a5...7bb
Jerry Lee Skrevet 10. juli 2021 #11 Skrevet 10. juli 2021 (endret) Veit ikke, jeg. Men LitenJerry fikk med seg en stabel Wasa Frukost ( det lyse med frø ) med bare smør på i hånda når han ville ut tidlig om morra'n. De er gode slik enda, og selvfølgelig også med ymse pålegg. Spiser de fortsatt med kun smør av og til. Endret 10. juli 2021 av Jerry Lee
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #13 Skrevet 10. juli 2021 Synes dette er godt og mettende, selges på Rema: Anonymkode: f9bb4...f1a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå