Gå til innhold

Tips til knekkebrød for en som helst vil ha brød.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er veldig lite glad i knekkebrød, og har alltid spist brød. Nå blir jeg kvalm etter jeg har spist brød, som en klump i magen, men det er fremdeles det jeg syntes smaker best. Noen som kan anbefale et godt knekkebrød, uten nøtter, og kanskje ikke av det groveste, men en mellomting

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker godt Wasa havreknekkebrød.  Sikkert ikke det sunneste men.. Liker også de «hjemmelagde» de selger på Rema godt, men de er jo ganske grove da.

Anonymkode: 9021f...0f2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er også glad i wasa havreknekkerbrød. Jeg er enda mer glad i wasa tynt havreknekkerbrød med hint av salt på. Det er mye mykere og mer likt brød (jeg er også veldig glad i brød). 

Anonymkode: 3a08a...200

• Liker 1
Skrevet
Marlii skrev (5 timer siden):

Nå blir jeg kvalm etter jeg har spist brød, som en klump i magen

Kanskje det er noe i brødet du reagerer på? Har du snakket med lege? 

AnonymBruker
Skrevet
Marlii skrev (8 timer siden):

Jeg er veldig lite glad i knekkebrød, og har alltid spist brød. Nå blir jeg kvalm etter jeg har spist brød, som en klump i magen, men det er fremdeles det jeg syntes smaker best. Noen som kan anbefale et godt knekkebrød, uten nøtter, og kanskje ikke av det groveste, men en mellomting

Disse 3 er det vi har i hus

Wasa sport(grovt)

Ryvita sesam(midt i mellom)

Wasa havsalt og sesam (fint)

Anonymkode: 03819...df5

• Liker 2
Skrevet

Jeg liker godt det vanlige Husman knekkebrødet til Wasa. Sånn hvis jeg vil ha litt ekstra så liker jeg Sætre sitt Fiberrik og Kornmo med solsikker og havre. Det meste jeg liker er litt grovt, føler det smaker bedre. 

Men det finnes ikke et knekkebrød som kan ta over for brød altså. Brød er brød og knekkebrød er knekkebrød. 

• Liker 3
Skrevet

Wasa, Din stund - chia og havsalt 😍

• Liker 1
Skrevet

Wasa Frukost fullkorn er gode, ikke grove og ikke fine og med mye smak,

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er aller mest glad i grovt brød, men for variasjonen sin del spiser jeg også en del knekkebrød som består av mye frø og kjerner.  Sigdal sine er favoritten 😊

sigdal-havre_glutenfri

Anonymkode: e69a5...7bb

Skrevet (endret)

Veit ikke, jeg.

Men LitenJerry fikk med seg en stabel Wasa Frukost

( det lyse med frø ) med bare smør på i hånda når han ville ut tidlig om morra'n.

De er gode slik enda, og selvfølgelig også med ymse pålegg.  Spiser de fortsatt med kun smør av og til.

v02_7CFCBB258AD85E6FE80227968A5AD23E.jpg

Endret av Jerry Lee
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Liker godt Wasa Sport+. 

AnonymBruker
Skrevet

Synes dette er godt og mettende, selges på Rema:

C000CB67-4386-46AA-825B-090B75CC1BCA.jpeg

Anonymkode: f9bb4...f1a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...